10% korting toch?quote:
yeshquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10% korting toch?
ik heb wel spijt dat ik mijne gewoon in de winkel gekocht heb, dit scheelt een hoop geld
wat mij betreft is de logica ver te zoeken bij TDquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef keepwalking het volgende:
Vult TD met enige regelmaat lakjes bij, of zit hier geen logica in?
Volgend mij heb ik je regelmatig zien klagen over TD verzendsnelheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat mij betreft is de logica ver te zoeken bij TD![]()
maar ze shippen wel altijd snel mijn lakjes dus ik klaag niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl en 90210 downloaden
Ja nu lukt het wel in 1x
Nog 2 minuten tot Gossip girl klaar isquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
House md was ook weer begonnenen nog wat andere series heb het nog druk
neee dat is omdat ik ongeduldig ben! als TD shipped is het hier altijd netjes een week laterquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgend mij heb ik je regelmatig zien klagen over TD verzendsnelheid
Oh jij ook al.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl en 90210 downloaden
Ja nu lukt het wel in 1x
Nieuwe schijtbakken zijn tof!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Loqi het volgende:
Boah, aanrechtblad komt pas midden oktober![]()
Maar heb nu wel een nieuwe wcpot![]()
Feauteau?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag classic camel op, wat een boutkleur zeg, onmeunig
I agree :Cquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag classic camel op, wat een boutkleur zeg, onmeunig
Ik heb nog niet gekeken, ga ik zo doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl was
Wie vindt er een Chuck Bass voor mij?![]()
de download gaat hier ook aan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, ga ik zo doen.En inderdaad ik wil er ook een.
Daar is het ook een SC voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef Ainnir het volgende:
Jullie gaan zo snel met de SC topics, ik kan het niet bijhouden
Eerder Fast Chatquote:
Volgens mij zijn die alleen nog maar twee dagen in de voorverkoop geweest en moeten die nog 'echt' uitkomen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eerder Fast Chat
Ik zie net op VV de RBL Tudor lakjes.. nu wil ik die ook! Ben vast te laat met bestellen nu
Ik wil er ook een paar maar ik vind ze te duurquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eerder Fast Chat
Ik zie net op VV de RBL Tudor lakjes.. nu wil ik die ook! Ben vast te laat met bestellen nu
Klopt. De meeste info is na de voorverkoop weer weggehaald ofzo. Er is ook nog geen definitieve datum bekend volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:25 schreef Ainnir het volgende:
Oh, even in de gaten houden dan.. kon er zo snel niet veel over vinden
21,50 dacht ik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
Ik vind het wel interessant dat jullie $18 zo duur vinden (is het ook, daar niet van). Maar als je het omrekent zit je al gauw op de nieuwe EU prijs van een OPI lakje.
Ik heb voor mezelf nu de regel gesteld, geen lakje boven de $20 (dus geen Chanels meer) en dure lakjes ($10 of meer) alleen als ik nog niks vergelijkbaars heb
![]()
Overigens, hoeveel kost een Chanel lakje eigenlijk in NL tegenwoordig?
Daarom kopen wij ook geen nieuwe OPI's in Nederlandquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
Ik vind het wel interessant dat jullie $18 zo duur vinden (is het ook, daar niet van). Maar als je het omrekent zit je al gauw op de nieuwe EU prijs van een OPI lakje.
Ik heb voor mezelf nu de regel gesteld, geen lakje boven de $20 (dus geen Chanels meer) en dure lakjes ($10 of meer) alleen als ik nog niks vergelijkbaars heb
![]()
Opi retail zou ik ook nooit betalenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
![]()
Ja netquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef vamperotica het volgende:
Bubs, toevallig al post uit Tilburg gehad?
Jammer wel dat alles dan uitverkocht isquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef Ainnir het volgende:
fabuloustreet heeft korting op Nfu Oh's, $12.50 korting op $65 bestelling met de code FabStSept65 tot 9/30.
Helaas zijn alle holo's en de betere flakies uitverkocht
Hun staart wel als ik het goed gelezen heb!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Loqi het volgende:
Coole beesten zijn dan, groeien hun pootjes enzo terug als ze er een verliezen
We krijgen misschien een nieuwe. En ze hebben het liefst ongeveer 15 cm water en rond de 18 graden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je die wel houden in jouw bak?
Ik vinnem groovyquote:
Ahhh koetsjie koetsjie koequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Hihi we krijgen nieuwe aquariumbewoners.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn echt van die beestenmensen waarvan je denkt: wtf were they thinking bij de schepping(niet dat ik daar in geloof, maar dat terzijde
)
Vogelbekdier?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn echt van die beesten waarvan je denkt: wtf were they thinking bij de schepping(niet dat ik daar in geloof, maar dat terzijde
)
Niet doen! Burlesque komt eraan en en en.. waarom zou je het eigenlijk niet doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Oh die beestjes zijn leuheuk![]()
Ik heb de neiging om een bestelling te plaatsen bij H&m
Dat wilde ik gisteren ook doen, maar ik kwam niet verder dan dat topje/jurkje van 4.95quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Oh die beestjes zijn leuheuk![]()
Ik heb de neiging om een bestelling te plaatsen bij H&m
Acryllo's eraf?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
wat is nou de beste nagelverhader-kuur?
was dat sally hansen maximum growth?
Wat zijn die schattigquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Hihi we krijgen nieuwe aquariumbewoners.
[ afbeelding ]
Heb ik ook gedaan vanavondquote:
Ik eigenlijk een bestelstop hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet doen! Burlesque komt eraan en en en.. waarom zou je het eigenlijk niet doen?
Nou dan, niet bestellen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik eigenlijk een bestelstop hebEn ik dus moet sparen voor de grote verhuizing
welke?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Hoe fijn is dat, denken dat iets een 2 coater is, blijkt het een 1 coater te zijn.
zo ziek?quote:
Jottem. Het is echt feest hier! Ik ben al onder mijn deken vandaan, sokken uit, alleen een t-shirtje en een dunne pyjamabroek aan, maar nog lig ik te zweten. Echt goor.quote:
Essence Trendsetterquote:
Onder de deken blijven, veel water drinken, eventueel koud washandje op je voorhoofd en het liefst iets als Citrosan of Hot Coldrex drinken voor je een slaapje doet. Alles eruit zweten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem. Het is echt feest hier! Ik ben al onder mijn deken vandaan, sokken uit, alleen een t-shirtje en een dunne pyjamabroek aan, maar nog lig ik te zweten. Echt goor.
Zo toch maar weer even onder de deken kruipen...
quote:
Ja, weet dat ik eigenlijk onder de deken moet blijven, maar ik had het zó warm... nu een uurtje er onderuit, dus tijd om er weer onder te kruipenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Essence Trendsetter. Hele mooie creme tealkleur
.
[..]
Onder de deken blijven, veel water drinken, eventueel koud washandje op je voorhoofd en het liefst iets als Citrosan of Hot Coldrex drinken voor je een slaapje doet. Alles eruit zweten!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, weet dat ik eigenlijk onder de deken moet blijven, maar ik had het zó warm... nu een uurtje er onderuit, dus tijd om er weer onder te kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |