Zeg, sinds wanneer ben jij single?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bazen TT
Ik ga wel even een tweet met hastags #schattig en #flippiee de wereld in helpen
Fulltime en parttime mensen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stagemensen?
Wat voor stage loop je eigenlijk?
Eindelijk geneukt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
Hey Graseter, keertje andere signature?
Ennn.... dat is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fulltime en parttime mensen.
Bij Q4matics.
He jammer... Moet ik het weer doen zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Yuki: nee, te lui
Ik heb nog indische cake
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Mijn piemel is zo lief en schattig als hij slap is!
Mijn slappe piemel is iets wat ik vrijwel alleen zelf zie. En dat hou ik graag zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pics to prove it zou ik bijna zeggen. BIJNA dan he!
jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
He jammer... Moet ik het weer doen zeker?
Kun je gewoon kopen bij de supermarktquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
WTF is dat? Bedoel je spekkoek of die groene?
Ik denk dat mijn vreetkick veroorzaakt wordt door andere stoffenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jamaar dan doe ik er nog wel eentje draaien
![]()
Mijn vriendje zag hem wel eens hoor. Was niet in continue staat van paraatheid zodra ik in me blote bipsie liepquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn slappe piemel is iets wat ik vrijwel alleen zelf zie. En dat hou ik graag zo
geen van die twee en ook geen rotti koekoes (of hoe je het ook mag schrijven)quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF is dat? Bedoel je spekkoek of die groene?
Als ze kijken wel. Sta eigenlijk vrijwel altijd naast zeer 'zekere' (right) hetero's. Die doen dat niet...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vriendje zag hem wel eens hoor. Was niet in continue staat van paraatheid zodra ik in me blote bipsie liepof onder de douche stond. En in de kroeg als ik sta te plassen zien mensen het ook wel eens. Nou ja niet IN de kroeg op de vloer, maar in de piespot. Ja en die staat dan weer in de WC-ruimte en die zit ind e kroeg. Dus technisch gezien zien ze hem in de kroeg.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |