Daarvoor verwijs ik je graag door naar het standaardwerk op dit gebied. Maakbaarheid - verleden, heden en toekomst? van E. Moonen (2007, 70p).quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit soort problemen vallen direct terug te voeren op het idee dat de samenleving maakbaar is en de overheid daar een belangrijke (visionaire) rol in te spelen heeft.
Ik leid zelf natuurlijk een kleinemensenleven, zonder kinderen, zonder huis, zonder hoge lasten en met een gezondheid die vooralsnog weinig te wensen overlaat. Dus ik kan het gemakkelijk zeggen. Maar ik laat me niks gelegen liggen aan de zogenaamde maakbaarheid van welke samenleving ook. De al dan niet visionaire rol van de overheid kan me eerlijk gezegd gestolen worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Dit soort problemen vallen direct terug te voeren op het idee dat de samenleving maakbaar is en de overheid daar een belangrijke (visionaire) rol in te spelen heeft.
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je graag door naar het standaardwerk op dit gebied. Maakbaarheid - verleden, heden en toekomst? van E. Moonen (2007, 70p).
Het is overigens echt een heel slechte scriptie. Een smet op mijn blazoen.quote:
Uit emancipatieoogpunt vind ik dat het aan de vrouwen en mannen zelf ligt dat in veel gevallen het de vrouw is die minder gaat werken of helemaal stopt. Op mijn werk was op een gegeven moment commotie over een vermeend vrouwonvriendelijke voorwaarde om naar een hogere salarisschaal te kunnen: de eis was (en is) een betrekkingsomvang van minimaal 0.72 FTE. Maar daar is niks vrouwonvriendelijks aan. Voor een man die 0,6 werkt geldt het net zo goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef Lienekien het volgende:
Uit emancipatieoogpunt word ik er niet blij van. Het zal in veel gevallen de vrouw zijn die minder gaat werken of helemaal stopt als die kosten zo omhoog gaan. En dan gaan we dus een beetje terug in de tijd.
Dat vind ik best 'n mooie cover, en daarom kocht ik destijds de cd. Nog nooit zo'n slaapverwekkende verzameling oneindig geneuzel gehoord.quote:
Ik herinner me de Cowboy Junkies ook als een nogal zeikerig bandje. Maar deze cover vind ik prachtig. Al is het natuurlijk de kracht van de song zelf, die het de uitvoerende artiest niet heel moeilijk maakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:48 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat vind ik best 'n mooie cover, en daarom kocht ik destijds de cd. Nog nooit zo'n slaapverwekkende verzameling oneindig geneuzel gehoord.
En als je dan zelf zwanger bent, een bevalling moet doorstaan en daarvan moet herstellen dan merk je ineens dat het een behoorlijke aanslag kan zijn op je werkcarrière. Het is in zulke tijden fijn als er een man is die voor de stabiliteit zorgt, maar het levert ook een ongelijke situatie op waar vaak maar lastig uit te komen is. Dat komt niet alleen door het werkaanbod, maar bijvoorbeeld ook doordat het lastig is kinderopvang geregeld te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:47 schreef ShadyLane het volgende:
Uit emancipatieoogpunt vind ik dat het aan de vrouwen en mannen zelf ligt dat in veel gevallen het de vrouw is die minder gaat werken of helemaal stopt. Op mijn werk was op een gegeven moment commotie over een vermeend vrouwonvriendelijke voorwaarde om naar een hogere salarisschaal te kunnen: de eis was (en is) een betrekkingsomvang van minimaal 0.72 FTE. Maar daar is niks vrouwonvriendelijks aan. Voor een man die 0,6 werkt geldt het net zo goed.
Deerhunter is dan ook één van de beste bands van de afgelopen paar jaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef Ringo het volgende:
Met mijn splinternieuwe internetverbinding ben ik zo blij als een kind in de snoepwinkel. Gisteren weer es rondgehangen op 3voor12 en ik vond deze nieuwe plaat toch wel erg de moeite waard.
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Z het volgende:
Had je de zanger van Deerhunter al eens gezien Ringo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |