Oh, die berekening is veel rooskleuriger!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Daar moet je meer dan een ton voor verdienen. Anders is het minder. Voorlopig althans.
Ik geloof er niets van dat de soep zo heet gegeten zal worden dat vrouwen er massaal hun baan om moeten opzeggen. Indien wel, dan krijgen we enorme tekorten in zorg en onderwijs. Maar ik zie het echt niet gebeuren.
Ik ook, k_man. Pas als je hier geil of vrolijk van wordt, moet je je zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
Als jullie even op mijn Flickr-icoontje klikken, wat vinden jullie dan van de eerste foto?
Ik zit er nu een tijdje naar te kijken en vind 'm een beetje... hmm, ja, wat eigenlijk? Ik krijg er een ongemakkelijk gevoel bij op de een of andere manier.
Borreltafelpraat!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik heb moeite met de macht en onvoorspelbaarheid van de overheid en het onvermogen om gedegen inschattingen te maken van zoiets als kinderopvangkosten. Ik kan me erbij neerleggen dat beleid verandert en dat regels in de loop der tijd veranderen, maar het valt een stuk moeilijker te verkroppen dat ik in een tijdsbestek van 1-2 jaar misschien wel honderden euro's extra per maand bij moet leggen.
Ik kan mijzelf in ieder geval niet de laconieke houding permitteren die de overheid heeft.
Echte mensen, echte consequenties, zodiakk.quote:
Nee, die schijnzekerheid is juist typisch sociaal-democratisch. Daar hebben we kinderbijslag voor en bijstand en uitkeringen en subsidies en ga zo maar door.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Ringo het volgende:
Je eist een zekere toekomst, die precies zo is zoals je in het verleden hebt bedacht en aan de keukentafel uitgetekend.
Ik zeg: laten we eerst maar even wachten of het een paar tientjes of honderden euroos worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef Lienekien het volgende:
Uit emancipatieoogpunt word ik er niet blij van. Het zal in veel gevallen de vrouw zijn die minder gaat werken of helemaal stopt als die kosten zo omhoog gaan. En dan gaan we dus een beetje terug in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |