Alive and kicking!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even kijken of Ivan het nog doet.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alive and kicking!
[ afbeelding ]
Er is trouwens weer ruimte in mijn pm-box!
Probeer de band Women (album heet Public Strain), IR. Beter dan Deerhunter (wat natuurlijk ook een leuke band is).quote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toevallig had ik net gisteravond naar Deerhunter geluisterd, omdat het getipt werd door een 20-jarige kennis van me (die natuurlijk veel hipper is dan ik).
De eerste nummers deden me erg aan Flaming Lips/ Mercury Rev denken, maar later hoorde ik ook wel wat dingen die bijna voor The Strokes doorkonden. Niet onaardig (maar toch ben ik nog steeds enthousiaster over The Fall en XTC)
Denk je wel om de anticonceptie.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]! Hij moet in een Zwitsalreclame!
Ik kan er niets aan doen, Lienekien..
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan er niets aan doen, Lienekien..
Oh, hij houdt ook van kinderen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je wel om de anticonceptie.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Probeer de band Women (album heet Public Strain), IR. Beter dan Deerhunter (wat natuurlijk ook een leuke band is).
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat je de 3voor12 platen, als je de link bewaard, kan blijven beluisteren. Dus ook als ze niet meer op de luisterpaal pagina staan.
Bewijs:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43875122
Mijn favoriete plaat van dit moment.
Wat bedoel je met de overheid? De ambtenaren? De ministers? Het parlement? Of de wisselwerking daartussen? Loop eens een keer een dagje mee met iemand die beleid maakt en ervaar dan hoe het er aan toe gaat met echte mensen die echt beleid maken met echte consequenties die zich echt wel bewust zijn van de inherente spanningen tussen collectief en individu.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, die schijnzekerheid is juist typisch sociaal-democratisch. Daar hebben we kinderbijslag voor en bijstand en uitkeringen en subsidies en ga zo maar door.
Wat ik niet wil is een incompetente overheid die om de haverklap van beleid verandert omdat er verkeerde inschattingen zijn gemaakt. Die inschattingen gaan niet alleen om berekeningen die niet kloppen (thanks, zoodje!), maar ook om zoiets als 'visies op de maatschappij' die niet haalbaar zijn. Ook nu kunnen we de overheid daar weer op betrappen: een 'visie' is dat vrouwen meer moeten werken, maar het beleid is daar juist niet naar.
Dit soort problemen vallen direct terug te voeren op het idee dat de samenleving maakbaar is en de overheid daar een belangrijke (visionaire) rol in te spelen heeft.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)007524135/index.htmlquote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb hier nog een boekenbon liggen, tips voor een leuk boek? Bij voorkeur een boek dat men op het strand kan lezen.
Toch gewoon een lekker strandboek?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Thisbe het volgende:
De eerste drie mensen die een aanbeveling doen voor dit boek vind ik stom Z!
Ah, de scharrel is nu toch gepromoveerd tot vriendje? Leuk.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb iemand leren kennen, Claudia.
Jup. Hij vroeg of ik z'n vriendinnetje wilde zijn. En dat wilde ik wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, de scharrel is nu toch gepromoveerd tot vriendje? Leuk.
Zo ging dat hier ook. And the rest is history.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. Hij vroeg of ik z'n vriendinnetje wilde zijn. En dat wilde ik wel.
Oja, ik had nog mijn best gedaan met jouw linkjes van vorige maand, maar de rustige dingen vond ik vaak toch wat té mellow, en het ene 'zware' ding wat ik beluisterd had overtuigde me ook niet om het veel vaker op te zetten. Maar wel ontzettend bedankt, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Probeer de band Women (album heet Public Strain), IR. Beter dan Deerhunter (wat natuurlijk ook een leuke band is).
Ik vond sedaris wel leuk, maar na één boek dacht ik niet meteen 'ik wilde andere 5 ook lezen'.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was Sedaris trouwens al gauw zat.
Doch, ze gaan de lokale beek laten hermeanderen. We hebben een schrijven ontvangen. "Het project kan invloed hebben op uw grond."quote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop maar dat ze geen equivalent van een Betuwelijn in de planning hebben voor jouw regio, sigme.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Overigens volgt de hermeandering uit de Europese Kaderrichtlijn Water.
Gelukkig komen er half oktober twee echte mensen die echt beleid maken met echte consequenties die zich echt wel bewust zijn van de inherente spanningen tussen collectief en individu bij ons langs om ons bij te praten over de plannen.
Ik gok dat het een vijfjarenplan is. Snorf.
Wij zijn het buitengewoon eens vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat dat er kaal bijhangt? Brrrr.
En het is een waarheid dat mannen op piemels geilen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens een misverstand dat vrouwen piemels interessant vinden.
Klopt, tenzij hij te klein is. Dan wordt het wel een probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens een misverstand dat vrouwen piemels interessant vinden.
Dat doet mij deugd, dat ik het buitengewoon eens ben met een promoverende zwangere filosofe met een kind, zojuist een huis gekocht hebbend in Amsterdam.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij zijn het buitengewoon eens vandaag.
Je verzoek was zo open. Waar houd je van? Wat zoek je ongeveer?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Thisbe het volgende:
En nu wordt het tijd voor een paar fatsoenlijke boekentips. Ik kreeg er maar twee en had wel wat meer van jullie verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |