een soort mislukte dinant van kanequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef NrTH het volgende:
Ik vind ts best een knappe meid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk iedereen hier beledigd zijn dan..
Ik kan wel lachen om mensen die zichzelf helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk iedereen hier beledigd zijn dan..
Dat is het niet, het is gewoon dat.. kijk zelf gewoon evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden
Wat kan jou andermans uiterlijk boeien? oh wacht.. ik reageer te serieus in ONZquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:21 schreef Nass het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is gewoon dat.. kijk zelf gewoon even
Ik voed mijn zelfvertrouwen door naar lelijke mensen te kijken en er vervolgens een topic over te openenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat kan jou andermans uiterlijk boeien? oh wacht.. ik reageer te serieus in ONZ
Tsja, als je naast je uiterlijk niets hebt om zelfverzekerd over te zijn, dan zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik voed mijn zelfvertrouwen door naar lelijke mensen te kijken en er vervolgens een topic over te openen
Mooie tip!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Hun kinderen zijn ook kankerlelijk. Kijk maar in OUD.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of TS kwa geaardheid wel helemaal zeker van zijn zaak is?quote:
Haha dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of TS kwa geaardheid wel helemaal zeker van zijn zaak is?
Dat moet je daar eens zeggen, kun je lachen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Arrogante mensen zoals jijquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef Nass het volgende:
Mij homo noemen omdat ik er gewoonweg beter uit zie
Mensen die reageren alsof ik ze anaal genomen heb, terwijl ik gewoon met mijn lul over hun aarsje wreef, over onzekerheid gesprokenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Arrogante mensen zoals jijDat getuigt van onzekerheid, maar ja... dit soort reacties kan je verwachten als je dit soort topics opent he
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Mensen die reageren alsof ik ze anaal genomen heb, terwijl ik gewoon met mijn lul over hun aarsje wreef, over onzekerheid gesproken
Wat is er mis met dit topic, ik zeg gewoon wat ik denk, daar zouden we met zn allen respect voor moeten hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef trovey het volgende:
Jij zit te klagen dat er zo weinig mensen posten bij je FoBo....waarom zou dat toch zijn met een topic als deze?
Godverdomme...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Fotoboek van Kore
Onterechte constatering van TS. Waar anders vind je dit soort schone deernen.
mijn ogen bloeden WAT DOE JE ME AAN KANKERGEK!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Fotoboek van Kore
Onterechte constatering van TS. Waar anders vind je dit soort schone deernen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |