Denk je dat je daar gelukkig van wordt?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou nee, ik ga er vanuit dat ik dus inderdaad een niet praktiserende levensstijl ga leiden. dus ik zie mezelf niet voor me met een vriend in de toekomst.
ik vind het vooral raar als de mannen niet even groot zijn. of als ze teveel op elkaar lijken in het gezicht. of als een man heel breed is en de ander een stuk minder.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je snapt dat het je is aangepraat dat jongen+jongen geen mooi plaatje is, toch?
Van jongs af aan gaat eigenlijk iedereen er van uit dat je thuiskomt met een meisje als jongen zijnde. En alleen al in films komt een heterostel veel vaker voor, net als in het echt. Logisch dat je dan een hetero ideaalplaatje in je hoofd hebt, maar dat betekent niet dat jongen+jongen slecht is, je bent gewoon in de minderheid en daarom moet je aan het idee wennen.
In de praktijk slaat het juist nergens op dat lesbos wel een mooi plaatje zouden zijn en homos niet.
misschien wel. nee, heb ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je dat je daar gelukkig van wordt?
Heb je überhaupt al eens een relatie gehad met een jongen dan?
Maar dat heb je bij heterostellen toch ook?quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik vind het vooral raar als de mannen niet even groot zijn. of als ze teveel op elkaar lijken in het gezicht. of als een man heel breed is en de ander een stuk minder.
als ze beide even groot en gespierd zijn, maar echt een ander gezicht hebben vind ik het wel kunnen
ik weet dat dat vreemd klinkt. maar dat is een beetje het plaatje dat ik in m'n hoofd heb over wat wel uitziet en wat niet.
ja das waar, heterostellen zien er vaak ook niet uit. maar over het algemeen zijn er meer homostellen die ik niet vind uitzien dan heterostellen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij heterostellen toch ook?
Als dat is wat jij het slechtste vind aan het homo-zijn, dat het er als een stelletje niet mooi uitziet, dan valt het toch heel erg mee? Dat moet toch wel te doorbreken zijn lijkt me.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja das waar, heterostellen zien er vaak ook niet uit. maar over het algemeen zijn er meer homostellen die ik niet vind uitzien dan heterostellen.
maar ik kan mannen aantrekkelijk vinden die totaal niet bij me zouden passen op die manier, en waar het dus inderdaad niet mee zou uitzien. als een man iets kleiner is b.v. maar toch heel leuk. ja dan heb je dat al hè. maar nu ik het zo ben aan het typen vind ik het een beetje gezeik om niks inderdaad. je hebt een punt![]()
dankje, das lief van jequote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.![]()
Nee maar serieus, ik hoop echt dat je het voor jezelf leert accepteren, dat zou je leven een stuk leuker en makkelijker maken denk ik.Ook al is het misschien geen ideaalbeeld.
Ik zou daar ook weer niet té bang voor zijn. Een goede vriend sprak ook wel vaak negatief over homoseksualiteit en flikkers bladiebladiebla etc die klets ken je wel. Maar toen ik het hem vertelde accepteerde hij het wel gewoon en had ie er wel respect voor dat ik het gewoon vertelde. Het is toch een vriend en zal je denk ik echt niet zo snel laten vallen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja ik heb dat wel gezien, maar ik denk dan dat veel mensen misschien ook zo reageren omdat het voor de tv is. dus dan durven ze al niet meer negatief te doen omdat ze weten dat veel kijkers op tv juist achter die jongen zullen staan en hun dan afgaan als racistisch.
ik trek altijd met zo'n jongen op die heel erg tegen homoseksualiteit is. ik denk zeker dat hem daar iets dwarszit en dat hij het er daarom zo vaak over heeft. maar toch zou ik het niet leuk vinden als mensen me niet meer moeten vanwege m'n geaardheid, terwijl ik weet dat ze me wel gewoon mogen nu ze het niet weten. dat vind ik gewoon zo jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |