En ik weet niet wat voor vrouw dat is, maar wel een hele ruigequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er toch ietjes zwaarder uit dan een theelicht cupje
http://www.telegraaf.nl/b(...)terde_gooier___.html
ja mingele zei vanmiddag was een dame, maar nee dit is geen dame hoorde op de radio liveverslag, het was een soort Hooligan zei een mevrouw, een soort hooligan moest lachen je bent een hooligan of je bent het niet er bestaat toch geen soortquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik weet niet wat voor vrouw dat is, maar wel een hele ruige
ja als je een bomberjack aan hebt tegenwoordig ben je weer een skinhead of een longdeels of hoe je dat ook schrijft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat een hoop mensen het verschil tussen een Hooligan, een Skinhead, een Opstandige ruige kutpuber of gewoon een Dwarsliggende oudere jongere niet zien....
Mijn moeder zou volgens mij niet zo snel weten dat een Hooligan geen Hooligan is als hij helemaal niet bij een bepaalde voetbalclub hoort.
Sterker nog: toen ik 13 was waren bomberjacks ook in, en hing er nog niets omheen van "niet kunnen" en hoe leuk; ik had zelfs een paar originele badges van de Amerikanen van de basis gekregen, en die werden er natuurlijk opgenaaid... helemaal hip and happening.
En mijn moeder maar denken dat ze die bomberjacks al die jaren moest bewaren voor Jr. terwijl ik die echt niet in een bomberjack wil hebben, gewoon omdat het nu niet meer kan.
huh heb je geen elektrische dan, gooi jij gewoon in een pan olie en dan gooi je het leeg???quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:36 schreef Laysa het volgende:
Het nadeel van een frietenpan is dat je hem ook moet schoonmaken
Die moet je ook met enige regelmaat schoonmaken hoor heksjequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb je geen elektrische dan, gooi jij gewoon in een pan olie en dan gooi je het leeg???
Werd ook altijd voor nazi uitgemaakt als ik in mijn bomber liep. Ik was gábber jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als je een bomberjack aan hebt tegenwoordig ben je weer een skinhead of een longdeels of hoe je dat ook schrijft.
ik had vroeger ook een bomberjack een blauwe zat wel lekker warm
Hihi ja helaas welquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die moet je ook met enige regelmaat schoonmaken hoor heksje
Met chips in bed? Doet een normaal mens dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
Wat zal de koningin vanavond eten
zal ze ook een NEE-JA sticker op haar brievenbus hebben, zou ze ook de reklamefolders napluizen, zal ze ooit van de Lidl of de Aldi hebben gehoord???? vraag me toch wel eens af, hoe leeft ze, gooit ze ook haar schoenen uit en schuift een pizza in der magnetronnetje, zal ze ook wel eens met een goed boek en een zak chips in bed liggen????
ja dat weet ik, maar bij mijn weten heb ik dat nog nooit gedaan, dat klusje is van zoon, hou niet van frituren, ja wel om op te eten maar ben een beetje bang van een frituurpanquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die moet je ook met enige regelmaat schoonmaken hoor heksje
o ik wel hoor, en met een lekkere bak thee en een goed boek, daarna wel weer ff plassen en tandjes poetsen maar heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met chips in bed? Doet een normaal mens dat?
Ik niet iig, en als ik een chipszak op de kamer van Jr. tegenkom dan zeg ik daar wat van, want ik vind hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met chips in bed? Doet een normaal mens dat?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan vind je 3 dagen later nog steeds de kruimels.
Ik ga er weer heen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:07 schreef Jian het volgende:
10 november, deel 1, kan bijna niet wachten, ik hou d'r van
ziet er weer spannend uit![]()
Doen ze die malle hoofddeksels alleen maar op voor een "ben ik in beeld" momentje??quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
Twee x carpaccio en 2 x Franse kaaschipjes die volgens mij een variant zijn op de overheerlijke Italiaanse Fonzies.
Alles in huis om morgen mijn chili te maken, vandaag toch een snelle curry van Ping.
Hoe duurder de hoed hoe belangrijker de persoon of partner in kwestie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen ze die malle hoofddeksels alleen maar op voor een "ben ik in beeld" momentje??
Vond die van mevr. Plassterk trouwens wel sterk, een verkapte hoofddoek. En met dat ding op en om haar hoofd stond ze gezellig met Wilders te keuvelen
Dat is meer iets voor HidiHo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Close up Ned 2 om 23.00 voor Jian en Schrutz
Documentaire
De charismatische zwarte bigbandleider, zanger, en danser Cab Calloway werd in de jaren dertig onsterfelijk dankzij het lied Minnie the Moocher. Het overbekende refrein van dit nummer bezorgde hem de bijnaam The Hi De Ho Man. Calloway is bovendien onlosmakelijk verbonden met de legendarische New Yorkse jazzclub The Cotton Club en was een artiest die tot op de dag van vandaag jazz- en popmusici inspireert.
Dat is een hele beklemmende docu, daar werd ik naar van.quote:Ned 3 om 23.10 heb ik al gezien een aanrader.
Louis Theroux: Johannesburg Ned 3
Documentaire
Hoe onderscheid je die van een Sinti?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |