of lijderquote:
Ligt aan de branche waarin je werkt denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Het is toch gewoon logisch dat je betaald krijgt voor wat je werkt?
Een vriendin van me werkt ergens waar ze je echt scheef aankijken als je niks doet in het weekend, daar zou ik echt niet willen werken
In jouw wereldje welquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Een vriendin van me werkt ergens waar ze je echt scheef aankijken als je niks doet in het weekend, daar zou ik echt niet willen werken
Ja, dit is mijn en deinquote:
Krijg je dan ook aftrek voor de uren dat je Fokt in de baas z'n tijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Zie pagina 6 vorige topic.quote:
V krijgt inderdaad niets voor z'n overuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zet iemand met een drukke regelbaan op een uurtje factuurtje contract. Wat krijg je dan? Mensen die 70, 80 uur per week gaan maken en alles declareren. Daarom werkt dat op de meeste (hogere) functies niet meer zo
Bij advocatenkantoren doen ze t zo. daar rekenen ze per 6 minuten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zet iemand met een drukke regelbaan op een uurtje factuurtje contract. Wat krijg je dan? Mensen die 70, 80 uur per week gaan maken en alles declareren. Daarom werkt dat op de meeste (hogere) functies niet meer zo
naar de klant toe wel ja, naar personeel toe niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij advocatenkantoren doen ze t zo. daar rekenen ze per 6 minuten.
nee klopt. En wel begrijpelijk ook. Vind ik danquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
ook voor de lagere functies zijn all-in contracten tegenwoordig niet meer weg te denken.
Klopt, maar dat wordt wel bijgehouden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
naar de klant toe wel ja, naar personeel toe niet.
Ik heb er geen problemen mee, in de komkommertijd neem ik de 'overuren' wel op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt. En wel begrijpelijk ook. Vind ik dan
Mijn reactie op jouw post (die van bb's geld): Vrouwen en geld (van mannen)quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet goed hoor!
Wat heeft dat precies niet met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je een relatie hebt, dan is het niet meer zo van mijn en dein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |