In zijn geval bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn ex had zelfs geen stufi meer.
zit je nou moppie te versieren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lol, oke. Lieve dame ben je.
op ieder potje past een dekseltje hequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je nou moppie te versieren?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op ieder potje past een dekseltje he
Begint t nou al?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je nou moppie te versieren?
Iedereen krijgt hier een imago op maatquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Begint t nou al?
T was sarcastisch bedoeld.
het lag te voor de hand...kon die niet laten liggenquote:
Dank je, heb ik daar zelf nog inspraak in?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen krijgt hier een imago op maat
Je kan het natuurlijk wel een beetje sturen, vraag maar aan r8alquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank je, heb ik daar zelf nog inspraak in?
Heb nog wel wat wensen.
Hmmmm en kan dat ook de andere kant op?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk wel een beetje sturen, vraag maar aan r8al
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
Dus alle vrouwen in dit topic kunnen met een stalen gezicht zeggen dat als manlief de helft zouden verdienen ze het nog steeds prima vinden? Ga toch weg.
zolang we er grappen over kunnen maken welquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hmmmm en kan dat ook de andere kant op?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wegen negatieve afwijkingen zwaarder dan positieve!
nu is het wachten op een sneer van r8 over Inu of over haar vriendjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?
Dat dacht ik al wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wegen negatieve afwijkingen zwaarder dan positieve!
Nja, ik kan iig met een stalen gezicht zeggen dat het mij niks boeit als hij de helft minder gaat verdienenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu is het wachten op een sneer van r8 over Inu of over haar vriendje
Klopt, want z'n inkomen is al nulquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik kan iig met een stalen gezicht zeggen dat het mij niks boeit als hij de helft minder gaat verdienen
Daaromquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, want z'n inkomen is al nul![]()
De whut?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgens mij krijgt ie vanaf volgend jaar geen stufi meer en de WWIK is volgens mij minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |