quote:
¤59,00 is inderdaad een mooie prijs. Daar houd ik hem ook wel voor.quote:Wat zal die aanbieding zijn?
Als Buzzer mag je het pakket wat je ontvangen hebt (1 FlexCare, 2 opzetborstels, oplader, reisetui) kopen voor 59 euro.
Daarnaast zal er nog een extra aanbieding zijn, namelijk het bovenstaande pakket plus nog een extra FlexCare+ tandenborstel (bijvoorbeeld voor je partner) voor 89 euro.
Volgende week zullen we je meer vertellen over de aanbieding voor je Buzzees, die prijs staat op dit moment namelijk nog niet vast. Hij zal wel iets hoger komen te liggen dan de prijs die jij als Buzzer betaalt.
Ik hou hem ook, al wil ik eigenlijk eerst wel weten wat de opzetborsteltjes kostenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef blue_funk het volgende:
[..]
[..]
¤59,00 is inderdaad een mooie prijs. Daar houd ik hem ook wel voor.
59 euro is idd niet verkeerd, echter ik heb de iets oudere versie. Dus voor 59 euro vind ik het iets te veel van het goede...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef blue_funk het volgende:
[..]
[..]
¤59,00 is inderdaad een mooie prijs. Daar houd ik hem ook wel voor.
Nog een week mijn tanden niet poetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie hier net in de mailbox belanden...
[..]
Ha, nog iemand die de Healthy White toen heeft gehouden. Hoe ziet de tandenborstel nu bij jou uit, heb je aan de onderkant, daar waar de borstel op de oplader zit, ook zo last van verkleuringen (dat het gummi stuk is/ zwarte schimmel) en dat je de kiertjes van de oplader niet meer goed schoon krijgt???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Dus ik heb toen besloten de Healthy White te houden
kijk wel eens goed naar het model, volgens mij is die in de winkel met de UV sanitizer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Yannick567 het volgende:
In de winkel kost deze tandenborstel ¤160,- als ik me niet vergis, dan is ¤59,- niet duur. Eens over nadenken![]()
Wel jammer dat hij volgende week pas komt, was wel benieuwd naar de tandenborstel eigenlijk.
De enige die ik kan vinden op de website van philips is deze en is inderdaad met UV reiniger.. maar degene die wij dan zouden testen staat er niet bij? Of is dat die met UV reiniger?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Zana het volgende:
[..]
kijk wel een goed naar het model, volgens mij is die in de winkel met de UV sanitizer.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Zana het volgende:
[..]
Ha, nog iemand die de Healthy White toen heeft gehouden. Hoe ziet de tandenborstel nu bij jou uit, heb je aan de onderkant, daar waar de borstel op de oplader zit, ook zo last van verkleuringen (dat het gummi stuk is/ zwarte schimmel) en dat je de kiertjes van de oplader niet meer goed schoon krijgt???
ik spoel de tandenborstel in het geheel onder de kraan af en zet de opzetborstel en de tandenborstel apart van elkaar op de houder, maar dus zonder droog te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:35 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Wat doe je als je je tanden hebt gepoetst dan? Ik spoel dan m'n tandenborstel af, kapje erop. Tandenborstel eraf, onderkant droogmaken en op de houder en de Sonicare zelf even schoonmaken/afdrogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |