Ik ben vandaag aan het werk, dus weet het vanavond pasquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:18 schreef Berend. het volgende:
Mensen hem nog gehad die hem zaterdag niet hadden?
Ik ben ook benieuwd...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aan het werk, dus weet het vanavond pas
quote:Waarde Buzzer,
Je doet mee aan de Philips FlexCare+ campagne! Zaterdag 9 oktober kun je je BuzzKit verwachten.
Ik wilde er één aan een fokker geven die ver weg woont, maar dat wordt wat lastig zonder laderquote:Waarde Buzzer,
Je doet mee aan de Philips FlexCare+ campagne! Zaterdag 9 oktober kun je je BuzzKit verwachten.
Voor het verzenden van je BuzzKit willen we zeker weten dat je ondertussen misschien niet verhuisd bent en dus het verkeerde adres in ons systeem hebt staan.
Haha, kreeg hetzelfde net.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde er één aan een fokker geven die ver weg woont, maar dat wordt wat lastig zonder lader
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik keek net even in de badkamer en kom erachter dat ik een Philips Sonicare tandenborstel heb
ik ook lees ik netquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik krijg hem blijkbaar ook zaterdag.
2 maanden had ik gelezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef sweetlady-o het volgende:
Maare....
Weten jullie hoelang je dat ding eigenlijk mag houden? 3 maanden toch?
Ja beetje vreemd is dat wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:42 schreef Fratz het volgende:
Ik heb gister opeens een mail gekregen met de vraag of ik mee wil doen met deze campagne.
Beetje raar aangezien deze al is begonnen.
Een deel van de mensen krijgt hem zaterdag pas, dus kan bestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:42 schreef Fratz het volgende:
Ik heb gister opeens een mail gekregen met de vraag of ik mee wil doen met deze campagne.
Beetje raar aangezien deze al is begonnen.
Verkopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef D. het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met de gebruikte apparaten die over 2 maanden retour komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |