Je leest er overheenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik hou van kadootjes dus ik doe mee
stond het budget er eigenlijk al.of lees k eroverheen?
oh sorry dan heb k niets gezegdquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je leest er overheenIk heb maar weer 15 euro incl. verzenden aangehouden zoals de vorige keer.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:
Muh, nou sta ik er niet meer in!![]()
![]()
* Happyme28
* Sorbootje
* Pvoesss
* simmu
* miss_sly
* lijnloos
* Vicky
* Twinkly
* sonnetje
Ja en jaaaaaaaaaaquote:
Was er vorig jaar niet het probleem dat die site een maximum aantal deelnemers aanhield waardoor we moesten uitwijken??quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:35 schreef mrien het volgende:
Mag ik nog voorstellen om een lootjestrek site te gebruiken waar je je lijstje nog kan aanpassen? Dat hadden we 2 jaar geleden geloof ik en was wel erg handig
grapjasquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Geweldig!
* Happyme28
* Sorbootje
* Pvoesss
* simmu
* miss_sly
* lijnloos
* Vicky
* Twinkly
* Sonnetje
* Ssserpente
* Yns
* Mrien
* Zuster87
* Vlindur
* McLaura
* Keshet
* Davinia
* Poppejans
* Tessie
* Joshua.
* Ticootje
wromnie?quote:
waarom zou ze niet mee mogen doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef mikoxx het volgende:
I'm in![]()
* Happyme28
* Sorbootje
* Pvoesss
* simmu
* miss_sly
* lijnloos
* Vicky
* Twinkly
* Sonnetje
* Ssserpente
* Yns
* Mrien
* Zuster87
* Vlindur
* McLaura
* Keshet
* Davinia
* Poppejans
* Tessie
* Ticootje
* trui
* Lenaatje
* Lois
*Taartjesfee
*Spuuglokje
* Beessie Jen
* Droomvrouwtje
* Mikoxx
Oef... ladies, opletten geblazen, Joshua stond er alweer in, heb t maar ff verwijderd
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef miss_sly het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen actie voor een select groepje. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met Joshua aan moet, zou ik haar lootje krijgen. Ze post nooit mee, doet niet mee, is volledig onbekend. En je kunt ook niet iets opzoeken over haar ofzo.
Ze mag van mij best meedoen, daar niet van...ik hoop alleen van harte dat ik haar niet heb en zij mij niet.
Ik pas deze keer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jijzelf? Of komt het niet uit dit keer?
Dat kan tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik pas deze keer.![]()
Kan niet goed zeggen waarom, maar ik heb er even niet zo'n zin in.
Minimaal de helft hier ken ik niet of nauwelijks meerquote:
Beetje graven in een postgeschiedenis, hier en daar een Pm-etje en je komt al een heel eindquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Minimaal de helft hier ken ik niet of nauwelijks meermet een hoop lootjes zou ik moeten wat ik er mee aan moet. En er zullen ook genoeg mensen zijn die niet weten wat ze met mijn lootje aanmoeten.
Vandaar
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:30 schreef Kersjes het volgende:
* Happyme28
* Sorbootje
* Pvoesss
* simmu
* miss_sly
* lijnloos
* Vicky
* Twinkly
* Sonnetje85
* Ssserpente
* Ynske
* Mrien
* Zuster87
* Vlindur
* McLaura
* Keshet
* Davinia
* Poppejans
* Tessie
* Ticootje
* trui
* Lenaatje
* Lois
* Taartjesfee
* Spuuglokje
* Beessie Jen
* Droomvrouwtje
* Mikoxx
* Joshua
* Shandaly
* Tan
* Kersjes
*henk Kleurdoos
Ho ho ho!
Mjah, ik ben van mening dat als je zo veel moeite moet doen om überhaupt bijv de naam van iemands kind te moeten achterhalen het hele gebeuren zijn doel een beetje voorbij is geschoten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Beetje graven in een postgeschiedenis, hier en daar een Pm-etje en je komt al een heel eind
Maar het is gewoon een keuze hoor, dus als je het niet ziet zitten, doe je gewoon niet mee
Snap ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mjah, ik ben van mening dat als je zo veel moeite moet doen om überhaupt bijv de naam van iemands kind te moeten achterhalen het hele gebeuren zijn doel een beetje voorbij is geschoten.
Mijn idee bij lootjes trekken/secret santa is met een groep mensen die je kent wat gezelligs te doe. En daar een kadootje bij te doen. En dan kan het best gebeuren dat ik iemand niet goed ken, maar de groep onbekenden is nu voor mij te groot geworden.
Dat voelt voor mij niet 'goed'.
Oef, dan moet ik maar ontslag nemen dan heb ik zeeën van tijd voor julliequote:
Maar het blijft persoonlijk. De een vindt dat wel leuk, de ander niet. Gelukkig is meedoen vrijwillig en heb je dus de keuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vond het juist met de haak-swap bijvoorbeeld wel leuk dat je juist iets meer over iemand te weten krijgt die je misschien niet zo goed kent.
yppy, wil jij dan mijn santa-vermomming spelen? Dan doe ik mee!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef YPPY het volgende:
Ik hoef niet op het lijstje, ik doe alternatief mee met Oxy, als ze nog wil.
Dat bedoel ik, dan hebben wij elkaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
yppy, wil jij dan mijn santa-vermomming spelen? Dan doe ik mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |