die man heeft de doodstraf en een zelfmoordpoging gedaan? laat die man z'n gaan gaan, lijkt me win-win...hoewel ik eignelijk tegen de doodstraf ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Executie VS uitgesteld wegens zelfmoordpoging![]()
![]()
Ja, maar iemand die onder z'n straf uit wil komen... Dat kan natuurlijk niet hè!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man heeft de doodstraf en een zelfmoordpoging gedaan? laat die man z'n gaan gaan, lijkt me win-win...hoewel ik eignelijk tegen de doodstraf ben.
nee...das waar? is poging tot zelfmoord niet toevallig strafbaar in USA? kan ie een nog zwaardere straf krijgen!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die onder z'n straf uit wil komen... Dat kan natuurlijk niet hè!
FAILquote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Executie VS uitgesteld wegens zelfmoordpoging![]()
![]()
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Ramon toch een ontzettend slechte 'dj'. Totaal niet grappig.
Nou. Top.quote:Op woensdag 22 september 2010 06:47 schreef Pino112 het volgende:
Roel, je grote vriendin, Miss Montreal, is jarig vandaag![]()
Gefeliciteerd!
dan heb je iig wel tijd genoeg om Miss Mondriool te verrassen met een dinertje en een prachtige avond.....quote:Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch...
Nu weer twee dingen lopen. Daar hoop ik deze week meer van te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |