Die prijzen zijn altijd zo stom hequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef LieLie het volgende:
![]()
Het was leuk in de sportschool! Maar je moet wel per half jaar of jaar.. En aardig prijzig.
Maar het is wel leuk kleinschalig en persoonlijk..
Denken we nog even over na
In t soeptopic staat een klassieke uiensoep, die heb ik eerder wel ingevrorenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
DE: een versie die lekker is en goed in te vriezen?
Ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]volgens mij heb je er veel plezier in
nice, thanks!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In t soeptopic staat een klassieke uiensoep, die heb ik eerder wel ingevroren
Was dat voor mij bedoelt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
pssst, http://www.ru.nl/sportcentrum/!
80 euro!
Dat is een goede combinatiequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja.Zowel in het sporten als in het plagen.
Bedankt voor de tip maar het past niet in de planning jammer genoegquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
als je meerdere dagen per week op de uni moet zijn, is daarná sporten wellicht een optie, ze hebben de cursussen echt op veel uren! Maargoed, was maar een tip.
cursussen zijn vaak wel naar ja, gewone lessen al een stuk beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar het past niet in de planning jammer genoeg
En als ik hoor hoe snel je bij sommige cursussen moet zijn met inschrijven is dat ook niet echt handig
Gelukkig maar anders begrijp ik waarom het zo goedkoop isquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
cursussen zijn vaak wel naar ja, gewone lessen al een stuk beter
Foto!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel nog of iet niet te groot is.. onze zithoek is niet zo groot.. Nu gaan we die anders inrichten en dan verwacht ik dat het beter past. maar toch..
oh, zumba, ja, dat hebben ze daar ook, zit altijd volquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders begrijp ik waarom het zo goedkoop is
Maarja met 2 baantjes op het moment is het gewoon handiger om dingen in de buurt van mijn werk te zoeken
En mijn vriendinnen vragen ook nog al veel aandachtdus dat gaat allemaal even voor op het moment
Maar mis zumba wel, over een maandje komt er een nieuw rooster op de sport school en hopelijk lukt het dan wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |