Marter haar Kwast of een synthetische/kunstoffen is het beste maar je kunt ook een kwast gebruiken met echte haren als je je vingers niet wilt gebruiken alleen moet je na gebruik die kwast schoonmaken (sowieso bij kwasten maar bij echt haar is het helemaal belangrijk als je creme producten gebruikt)quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Keroppi het volgende:
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?
Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Ah ik snap ´m, dank je!quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Men pakt een oogpotlood
Men smeert deze op de waterlijn
Vervolgens pakt men een oogschaduw in diezelfde kleur
en zet hem over dat oogpotlood
(kan bij sommige personen irriteren omdat er poeder bij het oog komt)
Zoals ik al eerder zei
Creme producten ALTIJD zetten met een poeder
(dus oogschaduw er b.v. overheen doen zodat het vast 'gezet' wordt)
Je kunt het potlood op je waterlijn zetten, oog dicht doen en heen en weer gaan (pas op dat je de oogbol niet raakt)quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora.Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was.
Maar ze hadden ook van die tasjes met crème en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crèmepjes enzo?
Ik ben vandaag geweest, dus ja.quote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
shit, dan ga ik weer falenquote:
zo lang nog!quote:
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef Assiej het volgende:
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes.
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
En je kon niet zien wat erin zatquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.
De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer
Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je kon niet zien wat erin zat? Da's dan weer jammer..
Wat voor soort producten zitten erin?
Maar ik ga kijken volgende keer
Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?quote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoeken
Hm okay, chillquote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgenVolgens mij stond er boven, cremes, parfum en make up. Zakjes met een waarde van 25 euro kosten nu 5, zakjes met een waarde van 50 euro kosten nu 10 euro
Ah, wel heel lief van jequote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?
http://livelifegorgeous.w(...)17/sephora_palet.jpg
Ik had ooit zo'n pallet, maar heb die 2 jaar geleden op vakantie weg gegeven aan een heel arm meisje in een sloppenwijk die dol was op make-up. En nu wil ik eigenlijk wel een nieuwe![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |