abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 27 september 2010 @ 10:41:13 #101
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86892440
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?

Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Chick on a mission
pi_86892512
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Keroppi het volgende:
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?

Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Marter haar Kwast of een synthetische/kunstoffen is het beste maar je kunt ook een kwast gebruiken met echte haren als je je vingers niet wilt gebruiken alleen moet je na gebruik die kwast schoonmaken (sowieso bij kwasten maar bij echt haar is het helemaal belangrijk als je creme producten gebruikt)
  maandag 27 september 2010 @ 11:43:53 #103
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86894258
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Men pakt een oogpotlood
Men smeert deze op de waterlijn
Vervolgens pakt men een oogschaduw in diezelfde kleur
en zet hem over dat oogpotlood
(kan bij sommige personen irriteren omdat er poeder bij het oog komt)

Zoals ik al eerder zei
Creme producten ALTIJD zetten met een poeder
(dus oogschaduw er b.v. overheen doen zodat het vast 'gezet' wordt)
Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
pi_86898447
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef morgane het volgende:

[..]

Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
Je kunt het potlood op je waterlijn zetten, oog dicht doen en heen en weer gaan (pas op dat je de oogbol niet raakt)

of je plaatst een vinger dicht aan de wimperrand (vanaf boven) en je trekt hem naar de wenkbrauw toe
dan kun je niet knipperen alleen krijg je wel snel water ogen dus af en toe even knipperen mag best en dan neem je de houding weer aan en ga je weer verder
  maandag 27 september 2010 @ 13:55:22 #105
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86898558
Bedankt voor de tips, ik ga oefenen :)
pi_86908398
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef morgane het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga oefenen :)
Succes! En graag gedaan :)
pi_86912335
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora. O+ Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was. :') Maar ze hadden ook van die tasjes met crème en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crèmepjes enzo?
pi_86912456
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora. O+ Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was. :') Maar ze hadden ook van die tasjes met crème en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crèmepjes enzo?
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86912647
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
Ik ben vandaag geweest, dus ja. :P
pi_86912790
Enig idee tot wanneer die loopt?
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86912899
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Swietje het volgende:
Enig idee tot wanneer die loopt?
Tot en met 10 oktober.
All good things are wild and free.
pi_86913000
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora ;(
pi_86913030
Oooh dan heb ik nog een ruime kans om er heen te gaan *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86913469
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tot en met 10 oktober.
shit, dan ga ik weer falen :') Ik kom vrijdag bij de Sephora, maar ga mss eerder nog even reizen dan om alles wat ik gekocht heb, nog een keer te kopen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86913847
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86918156
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tot en met 10 oktober.
zo lang nog!
was dat alleen bij de v&d winkels of ook in de andere stores?
niet dat we er een in adam hebben :')
pi_86919653
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef Assiej het volgende:
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora ;(
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoeken :')
pi_86919681
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes. :9
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
pi_86919841
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.

De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer :P
pi_86920937
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:

[..]

Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.

De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer :P
En je kon niet zien wat erin zat :o? Da's dan weer jammer..

Wat voor soort producten zitten erin?

Maar ik ga kijken volgende keer :D
pi_86921108
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En je kon niet zien wat erin zat :o? Da's dan weer jammer..

Wat voor soort producten zitten erin?

Maar ik ga kijken volgende keer :D
Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgen :P Volgens mij stond er boven, cremes, parfum en make up. Zakjes met een waarde van 25 euro kosten nu 5, zakjes met een waarde van 50 euro kosten nu 10 euro :)
  maandag 27 september 2010 @ 22:26:07 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_86922914
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoeken :')
Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?

http://livelifegorgeous.w(...)17/sephora_palet.jpg

Ik had ooit zo'n pallet, maar heb die 2 jaar geleden op vakantie weg gegeven aan een heel arm meisje in een sloppenwijk die dol was op make-up. En nu wil ik eigenlijk wel een nieuwe :') :@.
KuikenGuppy
pi_86925126
@Breathtaking; ik heb je PM gestuurd
laat me maar even weten of je dat wilt ja of nee :@
pi_86935930
@burdie, ja die hadden ze hier in leidschendam wel :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86940992
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgen :P Volgens mij stond er boven, cremes, parfum en make up. Zakjes met een waarde van 25 euro kosten nu 5, zakjes met een waarde van 50 euro kosten nu 10 euro :)
Hm okay, chill :o!
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?

http://livelifegorgeous.w(...)17/sephora_palet.jpg

Ik had ooit zo'n pallet, maar heb die 2 jaar geleden op vakantie weg gegeven aan een heel arm meisje in een sloppenwijk die dol was op make-up. En nu wil ik eigenlijk wel een nieuwe :') :@.
Ah, wel heel lief van je O+

Alleen het plaatje wil niet laden bij mij :@ heb je misschien een ander? Als het zo'n grote palette is dan tellen ze sowieso niet mee in het prijzencircus jammer genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')