Ik vind het wel een prettige shop, ze hadden een foutje gemaakt met m'n bestelling, maar dat was heel netjes afgehandeld.quote:Op zondag 26 september 2010 22:23 schreef Swietje het volgende:
Hebben jullie wel eens bij die website besteld? Ging dat goed enzo? China Glaze lakjes
Zo'n 88 palette is trouwens ook altijd een aanraderquote:Op zondag 26 september 2010 22:27 schreef Swietje het volgende:
Mooi! Dankjewel voor de tip dames![]()
Alleen make-up bestellen vind ik dan weer lastiger omdat ik geen idee heb wat ik nodig heb qua kleuren, maar nagellakjes kan natuurlijk wel
Omdat ik lui benquote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Swietje het volgende:
Is er een verschil tussen die gewone 88 palette en die shimmer o.i.d.?
Morgen ga ik een bestelling plaatsen denk ik
Dat weet ik eigenlijk niet goed... ik heb nu een 78 palette en een warm 88... dus het verschil tussen shimmer en gewoon kan ik je helaas niet vertellen!quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Swietje het volgende:
Marktkauf in Nordhorn (woon ik zelf 20 min vanaf)quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, dat ze ook in Duitsland te koop zijn(weet je toevallig ook bij welke drogist?)
De gewone 88 pallet heeft zowel als matt als shimmerquote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Swietje het volgende:
Daar ben ik wel eens bij de DM geweest geloof ik... Binnenkort weer een tripje DLD maken, al ga ik dan wel naar een andere plaats dan Nordhorn, want dat is hier wat uit de buurtquote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Marktkauf in Nordhorn (woon ik zelf 20 min vanaf)
staat een display stuk (is meer een supermarkt ala klein warenhuis )
Platte foundation kwast raad ik je sowieso niet aan krijg je gauw strepen van dus moet je alsnog met een sponsje er na over heen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef bellabeauti het volgende:
Hey iedereen, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen?
Foundation breng ik nu aan met mijn (ring)vingers. Maar ik vroeg mij af of het effect mooier is als je foundation aanbrengt met een kwast? ( zo'n platte kwast of een stippling brush).
En welke settingpowder/loose/transparant powder van welk merk raden jullie mij aan?
Het zit in de Marktkauf (marktkauf supermarkt) zelfquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens bij de DM geweest geloof ik... Binnenkort weer een tripje DLD maken, al ga ik dan wel naar een andere plaats dan Nordhorn, want dat is hier wat uit de buurt
Nou, ik heb naast een (kleine) make-up fetish ook een (grote) nagellakfetishquote:Op maandag 27 september 2010 08:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het zit in de Marktkauf (marktkauf supermarkt) zelf
Maar voor dat kleine beetje raad ik je echt niet aan om helemaal naar de marktkauf te gaan aan producten die ze daar verkopen..
Dat zou een tegenvaller zijn als je speciaal voor Wet 'n Wild daar naar toe gaat
Je kunt het 'zetten' met een zwarte oogschaduw dan heb je meer kans dat het beter blijft zittenquote:Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef morgane het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed zwart kohl-potlood. Ik heb al verschillende merken geprobeerd (wel alleen de wat goedkopere van Hema, Etos etc.) maar elke keer hoopt het zich op in mijn binnenste ooghoek (dan zit daar een hele kohl-vlek) en blijft het dus niet zo goed zitten. Weet iemand een oogpotlood die niet naar binnen 'kruipt'?
Ooh ik dacht dat je misschien alleen voor wet 'n wild naar de marktkauf wouquote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik heb naast een (kleine) make-up fetish ook een (grote) nagellakfetish
Dus ik ga vooral naar DLD om P2 te halen etc. Dus als ik dan wet 'n wild tegenkom, is dat mooi meegenomen!
Hoe bedoel je 'zetten' met zwarte oogschaduw? Ik weet eigenlijk nog helemaal niks van make-upquote:Op maandag 27 september 2010 10:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je kunt het 'zetten' met een zwarte oogschaduw dan heb je meer kans dat het beter blijft zitten
Bourjois Contour en Kohl is opzich wel fijn vind ik zelf
Men pakt een oogpotloodquote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'zetten' met zwarte oogschaduw? Ik weet eigenlijk nog helemaal niks van make-up
Marter haar Kwast of een synthetische/kunstoffen is het beste maar je kunt ook een kwast gebruiken met echte haren als je je vingers niet wilt gebruiken alleen moet je na gebruik die kwast schoonmaken (sowieso bij kwasten maar bij echt haar is het helemaal belangrijk als je creme producten gebruikt)quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Keroppi het volgende:
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?
Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Ah ik snap ´m, dank je!quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Men pakt een oogpotlood
Men smeert deze op de waterlijn
Vervolgens pakt men een oogschaduw in diezelfde kleur
en zet hem over dat oogpotlood
(kan bij sommige personen irriteren omdat er poeder bij het oog komt)
Zoals ik al eerder zei
Creme producten ALTIJD zetten met een poeder
(dus oogschaduw er b.v. overheen doen zodat het vast 'gezet' wordt)
Je kunt het potlood op je waterlijn zetten, oog dicht doen en heen en weer gaan (pas op dat je de oogbol niet raakt)quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora.Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was.
Maar ze hadden ook van die tasjes met crčme en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crčmepjes enzo?
Ik ben vandaag geweest, dus ja.quote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
shit, dan ga ik weer falenquote:
zo lang nog!quote:
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef Assiej het volgende:
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes.
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
En je kon niet zien wat erin zatquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.
De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer
Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je kon niet zien wat erin zat? Da's dan weer jammer..
Wat voor soort producten zitten erin?
Maar ik ga kijken volgende keer
Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?quote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoeken
Hm okay, chillquote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zitten mooie dichtplakstickers op inderdaad. Zo kun je als tiener ook fijne rimpelcremes krijgenVolgens mij stond er boven, cremes, parfum en make up. Zakjes met een waarde van 25 euro kosten nu 5, zakjes met een waarde van 50 euro kosten nu 10 euro
Ah, wel heel lief van jequote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet jij of ze dit palletje nog hebben bij Sephora?
http://livelifegorgeous.w(...)17/sephora_palet.jpg
Ik had ooit zo'n pallet, maar heb die 2 jaar geleden op vakantie weg gegeven aan een heel arm meisje in een sloppenwijk die dol was op make-up. En nu wil ik eigenlijk wel een nieuwe![]()
.
Deze van de foto telt mee hoor! Heb ik vorige keer ook 3 van gekocht a 18euro per stukquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm okay, chill!
[..]
Ah, wel heel lief van je
Alleen het plaatje wil niet laden bij mijheb je misschien een ander? Als het zo'n grote palette is dan tellen ze sowieso niet mee in het prijzencircus jammer genoeg.
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deze van de foto telt mee hoor! Heb ik vorige keer ook 3 van gekocht a 18euro per stuk
Dat is wel heel kut. Dat is dus waar ik ook bang voor was waardoor ik zoiets had, ja doe maar even niet. Had leuke verhalen gehoord, maar ook verhalen over dingen over datum.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Diconnected het volgende:
Heb net ook bij de Sephora geshopt, zal straks een foto maken van de buit. Had trouwens ook zo'n 5 euro zak. En ik doe em net open, zitten er 3 lipglossen in, waarvan 2 dezelfde
Geen idee, ik heb er geen gekocht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Assiej het volgende:
Waarom ga je er dan niet mee terug? je hebt er toch geld voor neer moeten leggen?
Op mijn 'klanten' wel alleen op mij zelf niet..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Miam het volgende:
ik heb vandaag schandalig veel make-up gekocht van essence
Zou ook een primer (GOSH) gekocht hebben maar vond deze aan de dure kant..
Ook weet ik niet of ie nou echt zo goed is!?
Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?quote:Op maandag 27 september 2010 10:03 schreef Assiej het volgende:
http://www.youtube.com/user/AssiieJj/
Voor de spam
en voor mensen die mijn tutorials willen zien....
Naja ik doe die dubbele als kadotje voor een vriendin dus zo erg is het allemaal nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel heel kut. Dat is dus waar ik ook bang voor was waardoor ik zoiets had, ja doe maar even niet. Had leuke verhalen gehoord, maar ook verhalen over dingen over datum.
Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poederquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?
Ik doe zelf namelijk altijd dagcrčme en daarna een poeder van Clinique, maar dat dekt niet perfect ofzo. Ben alleen bang om liquid foundation te gebruiken omdat ik nogal een onrustige huid heb.
Dus zo'n minarals-poeder is gewoon ok als je gewoon een lichte dekking wilt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poeder
en dat is losse poeder die speciaal bedoeld is om alleen als poeder te gebruiken
Foundation moet je zetten met poeder (foundation maakt de huid egaal)
dus tsja ligt er maar net aan welke dekking je wilt..
foundation heb je ook in verschillende dekkingen
licht - gemiddeld - zwaar..
Onrustig alsin acne?
Want foundation is er juist voor om je huid meer rust uit te laten stralen..
ik heb ook onrustige huid, clinique heeft daar een speciale foundation voor, die is echt superquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?
Ik doe zelf namelijk altijd dagcrčme en daarna een poeder van Clinique, maar dat dekt niet perfect ofzo. Ben alleen bang om liquid foundation te gebruiken omdat ik nogal een onrustige huid heb.
Spiegeltje laag houden b.v op borst hoogte zodat je naar beneden moet kijken (als je eyeliner langs je wimperrand wilt)quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand DE tip om eyeliner strak en niet te dik op te brengen?
Ik faal namelijk keer op keer.
Ok, morgen kijken of het werktquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spiegeltje laag houden b.v op borst hoogte zodat je naar beneden moet kijken (als je eyeliner langs je wimperrand wilt)
+ je kunt de zijkanten bij de slapen iets strak trekken
Ja minerals poeder zijn opbouwbaar zeg maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dus zo'n minarals-poeder is gewoon ok als je gewoon een lichte dekking wilt?
Okee dankjewel voor je antwoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poeder
en dat is losse poeder die speciaal bedoeld is om alleen als poeder te gebruiken
Foundation moet je zetten met poeder (foundation maakt de huid egaal)
dus tsja ligt er maar net aan welke dekking je wilt..
foundation heb je ook in verschillende dekkingen
licht - gemiddeld - zwaar..
Onrustig alsin acne?
Want foundation is er juist voor om je huid meer rust uit te laten stralen..
Ooh okee, welke is dat, heet die 'Acne solutions'? En breng je die op door je mengen met een dagcrčme of gewoon zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook onrustige huid, clinique heeft daar een speciale foundation voor, die is echt super
bevalt veel beter dan alle andere foundations!
Bullshitquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dankjewel voor je antwoord.![]()
Ik heb inderdaad last van acné, en ik ben bang dat foundation het juist erger maakt.. of is dat niet per se zo?
Dat poeder van Clinique dat ik gebruik heet 'Almost powder make up', het is mij aanbevolen door een mevrouw van Ici Paris, die zei dat goed geschikt was voor mijn huid omdat het de poriën niet verstopt ofzo. Maar het geeft dus geen super goede dekking vind ik.
De apotheek heeft ook foundation van Vichy Normaderm. Sinds ik die lijn gebruik heb ik nog maar heel af en toe een puistjequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dankjewel voor je antwoord.![]()
Ik heb inderdaad last van acné, en ik ben bang dat foundation het juist erger maakt.. of is dat niet per se zo?
Dat poeder van Clinique dat ik gebruik heet 'Almost powder make up', het is mij aanbevolen door een mevrouw van Ici Paris, die zei dat goed geschikt was voor mijn huid omdat het de poriën niet verstopt ofzo. Maar het geeft dus geen super goede dekking vind ik.
Super bedankt voor je tips! Ik ga zeker eens kijken naar die ZarQa productenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bullshit
Foundation maakt het helemaal niet erger als jij je huid goed reinigt elke dag + creme op doet!
Er bestaat een lijn ZarQa
die hebben speciaal spul voor mensen met jeugdpuistjes / acne
en dat is op natuurlijke basis.. + dode zee mineralen zitten er in etc.
Ik heb net paar dagen (2 dagen) het gebruikt aan nieuwe producten
ik had al een shitload aan producten maar ze hebben 40 in hun assortiment en
mijn huid heeft er nog nooit zo mooi uitgezien
ik scrubde altijd voor dode huidcellen en nog had ik drogere plekjes...
Maar met ditwauw ..
Als jij foundation gaat gebruiken zorg er dan voor dat jij je kwasten / sponsjes Schoon houdt!
Zo versprijd je weer bacterien als je het niet goed schoon houdt
Ik zou zeggen probeer gewoon een foundation die vloeibaar is en niet al te heftig qua 'coverage' ..
En probeer vooral je huid goed te vezorgen want acne is o.a. vetheid van de huid dus je huid moet weer in balans komen (Zarqa!!)
Ze kan je zelfs een foundation op laten doen waardoor jij ziet wat het effect is
http://www.zarqa.nl/zarqa-kuur-tegen-jeugdpuistjes?navId=22
http://www.zarqa.nl/face-care?navId=10
http://www.zarqa.nl/young-care?navId=12
De ZARQA Young producten reinigen diepgaand, stimuleren de stofwisseling en de doorbloeding, vitaliseren en herstellen de huid, voeren afvalstoffen af en verzorgen. Gebruik van de producten kan bestaande problemen van een onzuivere huid verhelpen en nieuwe voorkomen.
oh ik wist niet dat er een foundation van Normaderm bestond.. heb wel ervaring met de wasgel en de dagcrčme van Normaderm. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
De apotheek heeft ook foundation van Vichy Normaderm. Sinds ik die lijn gebruik heb ik nog maar heel af en toe een puistje
Alstu!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Super bedankt voor je tips! Ik ga zeker eens kijken naar die ZarQa productendie kuur ziet er goed uit
Cliniquequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ooh okee, welke is dat, heet die 'Acne solutions'? En breng je die op door je mengen met een dagcrčme of gewoon zo?
Werkt perfect! Dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spiegeltje laag houden b.v op borst hoogte zodat je naar beneden moet kijken (als je eyeliner langs je wimperrand wilt)
+ je kunt de zijkanten bij de slapen iets strak trekken
Zou iemand dat roze Sephora paletje voor me willen kopen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef Tamashii het volgende:
@burdie, ja die hadden ze hier in leidschendam wel
Hm, ik moet nog heen voor mezelf en voor Assiej. MAAR, dan moet je nog maar 2 dingen kiezen ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou iemand dat roze Sephora paletje voor me willen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |