Lang haar: been there, done that en heb nog een kast vol t-shirtsquote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien is het een idee om na afloop op een bepaalde dag bij de little devil iets af te spreken?
[..]
Heb je ook toevallig lang haar en een zwart shirt aan?
Een hele beurs lang met mensen optrekken die ik niet goed ken vind ik nu nog net wat te eng hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben voor, lijkt me leuk. En dan met z'n allen gezellig naar de volgende Huishoudbeurs en kopjes thermoskan-thee drinken. Enig.
De huishoudbeurs lijkt mij sowieso al veels te engquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een hele beurs lang met mensen optrekken die ik niet goed ken vind ik nu nog net wat te eng hoor!
Van al dit tuig ken ik alleen Lifeblindquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zal AlchemistOfSorrows, arucard, en misschien Trashcanman wel herkennen. lifeblind zal er toch zeker ook wel zijn? Die heb ik eerder gezien, dus dat moet geen probleem opleveren.
Zeker als je dan per ongeluk een Engelsman aanspreekt. "Excuse me? A fucker?"quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:51 schreef Grand_Skye het volgende:
alleen zal wel druk zijn en dan is het een beetje awkward om aan vreemden te vragen "ben jij een fokker"
What do you want to fuck?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Zeker als je dan per ongeluk een Engelsman aanspreekt. "Excuse me? A fucker?"
Damn, die gast is scherp.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef arucard het volgende:
http://foreverdoomed.com/forums/viewtopic.php?f=24&t=20233
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef OVchipkaart het volgende:
whaah dat antwoord op what do you want for christmas
[ afbeelding ]
Ik heb het album eens opgezet, het klinkt inderdaad vetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:19 schreef Grand_Skye het volgende:
http://www.4x4music.eu/playlists/view/129
shrinebuilder live is echt briljant zeg
Niiiiiiiiiiiiiiiice!quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Keiji Haino komt ook op Roadburn trouwens, zo schijnt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef trebremmit het volgende:
Het nieuwe album van Electric Wizard is weer goed zeg! Is al een poosje uit maar luister hem vandaag voor het eerst.
Tof, op ATP was ie ook wel cool.quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Keiji Haino komt ook op Roadburn trouwens, zo schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |