abonnement Unibet Coolblue
pi_89222504
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:21 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Volgens mij bestellen ook niet alleen Nederlanders kaarten. Denk ook genoeg Duitsers en Engelsen die al sinds gisteravond klaarzaten om kaarten te kopen.
In 2007 leek het wel alsof er meer buitenlanders dan Nederlanders waren. Een aantal van mijn Engelse en Duitse vrienden heeft ook een kaartje....Mij is het helaas niet gelukt...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_89222580
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef bartrid het volgende:

[..]

In 2007 leek het wel alsof er meer buitenlanders dan Nederlanders waren. Een aantal van mijn Engelse en Duitse vrienden heeft ook een kaartje....Mij is het helaas niet gelukt...
Ik spraak vorig jaar een Griek :Y echt verbaasd was ik niet. Heel raar is het niet dat er zo veel buitenlanders hier komen. Goeie muziek en weed wat wil je nog meer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89222662
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik spraak vorig jaar een Griek :Y echt verbaasd was ik niet. Heel raar is het niet dat er zo veel buitenlanders hier komen. Goeie muziek en weed wat wil je nog meer?
En weed ;)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_89222742
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef bartrid het volgende:

[..]

En weed ;)
Nog meer wiet? :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89223417
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Hier iemand die Circle niet kent. Tot nu toe ken ik ook eerlijk gezegd niet veel, maar ik wil al een aantal jaar naar Roadburn. Dit jaar dus voor het eerst.
Ik heb wat andere bands die ik graag wil zien, en ga erheen om nieuwe bands te ontdekken. Die reden is toch wel goed genoeg?
Ach joh, als je er het nodige van kent en je hebt een kaartje maakt het toch niet uit. Als je een kaartje koopt omdat je graag naar het festival wil maakt het toch niet uit of je veel of weinig kent. Zolang je maar niet in die tickets handelt lijkt het mij dat iedereen met een kaartje net zo'n goede reden heeft om naar Roadburn te gaan, om het festival te beleven.

De afwezigheid van dagkaarten maakt ook wel dat er weinig mensen zijn die 'zomaar' een kaartje kopen denk ik. Daar is 155 euro net even te veel voor.

Qua de grote namen ga ik Pentagram, Candlemass en Voivod mooi overslaan. Net als met Saint Vitus en Cathedral in 2009, en afgelopen keer Death Row, ontgaat de tofheid van die bands mij volledig. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:21:56 #256
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_89224125
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ach joh, als je er het nodige van kent en je hebt een kaartje maakt het toch niet uit. Als je een kaartje koopt omdat je graag naar het festival wil maakt het toch niet uit of je veel of weinig kent. Zolang je maar niet in die tickets handelt lijkt het mij dat iedereen met een kaartje net zo'n goede reden heeft om naar Roadburn te gaan, om het festival te beleven.

De afwezigheid van dagkaarten maakt ook wel dat er weinig mensen zijn die 'zomaar' een kaartje kopen denk ik. Daar is 155 euro net even te veel voor.

Qua de grote namen ga ik Pentagram, Candlemass en Voivod mooi overslaan. Net als met Saint Vitus en Cathedral in 2009, en afgelopen keer Death Row, ontgaat de tofheid van die bands mij volledig. :P
Het is uberhaupt ook geen festival dat per se festivalgangers trekt. De doorsnee Pinkpop/Lowlandsganger heeft er denk ik nooit van gehoord, wat het sfeertje zo fijn maakt op Roadburn, iedereen komt echt voor de muziek of de ervaring, niet om hip op een festival gezien te worden :)
pi_89224927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Het is uberhaupt ook geen festival dat per se festivalgangers trekt. De doorsnee Pinkpop/Lowlandsganger heeft er denk ik nooit van gehoord, wat het sfeertje zo fijn maakt op Roadburn, iedereen komt echt voor de muziek of de ervaring, niet om hip op een festival gezien te worden :)
Ondanks dat ik lang niet alle bands ken en of leuk vind, kom ik er al een paar jaar en de sfeer is echt geweldig. Het is alsof je een paar dagen op een andere planeet bent. :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:38:26 #258
11502 nipeng
The last ride is free
pi_89226188
Ik sla normaal ook de grote namen over op Roadburn maar Candlemass ga ik, tenzij het te druk is, wel kijken. Voivod is overigens zo'n hele grote naam in NL. Pentragram was een tijd geleden in de 013 erg goed live.

Ik zal wel een snob zijn maar ik ga niet voor de sfeer naar RB. De sfeer is tof maar als er geen goede line-up is dan kom ik niet.
pi_89226313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hier ook!

Gehenna, lees je mee?!
nu wel, maar ik had al een smsje gehad en een lichtelijk vreugdedansje gemaakt :D
nee, jij dan!
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:45:37 #260
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_89226367
Ik vind het al leuk zat dat ik eindelijk eens wat mensen vanuit hier ga zien. :')

Overigens las ik van sommigen dat ze 'hun kaartje' al binnen hadden, gaan jullie in je eentje, en hoop je op contacten daar? Ik ga gewoon met een vriend van me, namelijk.
pi_89227059
Ik ook, maar we hebben allemaal apart ons kaartje gekocht.

Ik was er wel van afhankelijk dat hij ook een kaartje zou scoren, want ik moet bij hem logeren. Zelf woon ik over anderhalve maand niet meer in Tilburg en Nederland namelijk. Zou toch lullig zijn als ie dan misgrijpt en ik de hele tijd lyrisch van Roadburn terugkom, gelukkig niets aan de hand. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89227164
En ook de Free Record Shop had ze niet meer, dat wordt tzt. hopen op een sympathieke marktplaats verkoper. Of als jullie van iemand horen dat iemand een kaartje over heeft (liefst 2) geef even een gil :)
pi_89227170
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:45 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het al leuk zat dat ik eindelijk eens wat mensen vanuit hier ga zien. :')

Overigens las ik van sommigen dat ze 'hun kaartje' al binnen hadden, gaan jullie in je eentje, en hoop je op contacten daar? Ik ga gewoon met een vriend van me, namelijk.
Ik heb geen vrienden die dit leuk vinden :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89227673
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:45 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het al leuk zat dat ik eindelijk eens wat mensen vanuit hier ga zien. :')

Overigens las ik van sommigen dat ze 'hun kaartje' al binnen hadden, gaan jullie in je eentje, en hoop je op contacten daar? Ik ga gewoon met een vriend van me, namelijk.
Ik ga met Arucard erheen, maar volgens mij wist je dat al :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_89227771
Overigens is het bij Roadburn (of welk festival dan ook) bij mij ook altijd zo dat je met een groepje begint maar al snel sta je allemaal ergens anders te kijken. Grote delen van de festivaldagen loop ik toch vaak alleen rond om bandjes te kijken, en dan raak je soms met mensen aan de praat, soms ook niet. De muziek is sowieso altijd goed dus who cares. :7
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89227851
Goh, volgens de Roadburn site was het in 15-20 min uitverkocht.
Het gaat steeds sneller zeg :o
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:23:42 #267
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_89229216
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 16:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ik ga met Arucard erheen, maar volgens mij wist je dat al :P
Ohja, dat moest ik nog even zeggen: we slapen bij jou thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Darkestrah op 27-11-2010 19:04:08 ]
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:53:10 #268
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_89232083
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef mr_cucumber het volgende:
En ook de Free Record Shop had ze niet meer, dat wordt tzt. hopen op een sympathieke marktplaats verkoper. Of als jullie van iemand horen dat iemand een kaartje over heeft (liefst 2) geef even een gil :)
Op het roadburn forum worden na verloop van tijd ook vaak kaartjes aangeboden voor gewone prijs.
O)))
  zondag 28 november 2010 @ 12:53:46 #269
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89252836
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:45 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het al leuk zat dat ik eindelijk eens wat mensen vanuit hier ga zien. :')

Overigens las ik van sommigen dat ze 'hun kaartje' al binnen hadden, gaan jullie in je eentje, en hoop je op contacten daar? Ik ga gewoon met een vriend van me, namelijk.
Nope ik ga met nog 3 anderen heen, allemaal Fok!kers trouwens :')
pi_89252907
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nope ik ga met nog 3 anderen heen, allemaal Fok!kers trouwens :')
Gezellig :D

Ik ga alleen ik ken weinig mensen die dit soort muziek leuk vinden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89320120
we kunnen ook een fok!-meeting houden :P Ik ga met 3 anderen, maar lijkt me erg vet om ook wat fokkers daar tegen te komen.
420 Train Wreck
  maandag 29 november 2010 @ 22:15:56 #272
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89321031
Ik ga er geen leuke bandjes voor skippen, maar verder wil ik best een biertje doen. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 29 november 2010 @ 22:18:05 #273
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89321228
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef Grand_Skye het volgende:
we kunnen ook een fok!-meeting houden :P Ik ga met 3 anderen, maar lijkt me erg vet om ook wat fokkers daar tegen te komen.
Ik laat voor de gelegenheid wel een baard staan zodat ik makkelijk te herkennen ben.
pi_89322432
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ga er geen leuke bandjes voor skippen, maar verder wil ik best een biertje doen. :P
Ik zie eruit als mijn UI dus ik ben makkelijk te herkennen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89322443
Misschien is het een idee om na afloop op een bepaalde dag bij de little devil iets af te spreken? :P
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik laat voor de gelegenheid wel een baard staan zodat ik makkelijk te herkennen ben.
Heb je ook toevallig lang haar en een zwart shirt aan? :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')