Klink als een nummer van André Hazes. Maar welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauw, blauw, groen, rood, geel, groen, blauw...
Ik speel xylofoon en triangel, ja...?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
klopt, klopt, klopt niet, kleur klopt-niet juiste plaats, klopt niet, klopt niet, klopt
Ik snap dat je door het vele 'Blauw' aan Hazes moet denken, maar het is iets heel anders...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klink als een nummer van André Hazes. Maar welke?
[MEN] Welk nummer speelt de Josti Band #1quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat je door het vele 'Blauw' aan Hazes moet denken, maar het is iets heel anders...
Ik zie een nieuw spel opdoemen voor in MEN...
Dat snap ik natuurlijk ook welquote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik speel xylofoon en triangel, ja...?
Geen Master Mind...
[ afbeelding ]
Zoiets ja, heb de OP-afbeelding al klaar...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[MEN] Welk nummer speelt de Josti Band #1
Mooi, dan ben je geen Josti...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk ook wel
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets ja, heb de OP-afbeelding al klaar...
[ afbeelding ]
Begin hier eerst maar eens mee...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar het spel.
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevendquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier geen keuze wat IE betreft...
maar ik kan al piano spelenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin hier eerst maar eens mee...
Dan is dat Josti spel niks voor jou, veel te makkelijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar ik kan al piano spelen
Maar de laatste post is niet van Jojo, maar van mezelf...quote:AKQ SC #944 - Heppie de Peppie (en Kokkie)... » MadMaster 215 1218 22/09 13:34 - Its-Jojo-4you
pagina: 1 2 3 4 5 x
Gelukkig, ik begon me zelf al bijna als een Josti te beschouwen...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat bij mij op dit moment ook fout. Danny zalw el weer achter z'n computer zitten
Wij krijgen aan het einde van dit jaar windows 7 en heel veel mogelijkheden op de pc. Zoals de applicatiebeheerder het zei in de presentatie: het wordt allemaal beter!! Zowel Hyves, Twitter e.d. kun je dan makkelijk op je werk doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevend
Heeft vaak te maken met updates van applicatiesoftware (en dus kosten!!) die niet op een ander platform dan IE6 draaien...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevend
Hyves, Facebook en Twitter staan hier allemaal geblocked...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij krijgen aan het einde van dit jaar windows 7 en heel veel mogelijkheden op de pc. Zoals de applicatiebeheerder het zei in de presentatie: het wordt allemaal beter!! Zowel Hyves, Twitter e.d. kun je dan makkelijk op je werk doen.![]()
ik dacht Fok! erachteraan
![]()
Hoe kan zo'n actie nou uren duren?quote:
Hier dus tzt niet... op zich wel vreemd. Nu kunnen we trouwens ook gewoon Hyves enz. kijken, maar duurt alleen erg lang met laden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hyves, Facebook en Twitter staan hier allemaal geblocked...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |