Ook een MBO-4 opleiding, maar dan 'werkvoorbereider installatietechniek' , ook onder m'n niveau, maar gewoon nodig voor m'n functie als werkvoorbereider.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik doe een MBO-opleiding niveau 4, Technicus Middenspanningsinstallaties. Onder mijn niveau (opleiding bij de marine is tussen HBO en WO in), maar wettelijk verplicht om te hebben voor de bevoegdheid van Werkverantwoordelijke, wat ik weer nodig heb voor mijn functie als uitvoerder... Wat doen jij dan voor opleiding?
Het gras was ook lekker nat, heb ook heerlijk kunnen voetballen vanavondquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het water was weer nat en ondanks dat heb ik weer lekker gezwommen
quote:
Ja op zich wel, maar ben nu druk met andere dingen (de bovenverdieping) dus het heef took geen hele grote haast meer nu.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, heb net je topic nog even gecheckt en ik zie nog steeds geen nieuws over de meterkast. Wordt het niet eens tijd?
Ik wil er ook zeker geen gewoonte van maken, maar mw. MM moest vanochtend vroeg op pad en dus liep ook voor mij de wekker vroeg af...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoveel vroege posters zijn er tegenwoordig niet meer
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ook een MBO-4 opleiding, maar dan 'werkvoorbereider installatietechniek' , ook onder m'n niveau, maar gewoon nodig voor m'n functie als werkvoorbereider.
Dan lees je toch alleen even het boek en doe je vervolgens examen?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?
Mijn vorige functie was trouwens ook werkvoorbereider, maar daarvoor had ik geen extra opleiding nodig...
Ik leer wel nieuwe dingen op z'n tijd, dus het is wel interessant, maar het tempo ligt zo laag en dat is nogal vermoeiend.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?
Mijn vorige functie was trouwens ook werkvoorbereider, maar daarvoor had ik geen extra opleiding nodig...
Jij wil dus graag continue genaaid worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Ik denk dat ik me laat omscholen tot hoer.....
Kan ik heel de dag op bed liggen![]()
![]()
Goedemorgen
Vergelijken met mijn huidige werk verandert er dus nietsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil dus graag continue genaaid worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |