Ik zou me pas zorgen maken als je wel in slaap was gevallen en toch thuis.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar we zijn weer thuis en achter het stuur ben ik wakker gebleven

Dat zou helemaal ideaal zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je wel in slaap was gevallen en toch thuis.

Totdat je het journaal zietquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn

ok, dan blijf ik wel wakkerquote:

Slapende man achter het stuur veroorzaakt chaos op de Nederlandse snelwegenquote:

Ik doe een MBO-opleiding niveau 4, Technicus Middenspanningsinstallaties. Onder mijn niveau (opleiding bij de marine is tussen HBO en WO in), maar wettelijk verplicht om te hebben voor de bevoegdheid van Werkverantwoordelijke, wat ik weer nodig heb voor mijn functie als uitvoerder... Wat doen jij dan voor opleiding?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens naar school.
Wat voor opleiding volg jij? je zit volgens mij namelijk in ongeveer dezelfde beroepsgroep?

Welnee, ik heb niet eens een eigen autoquote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Is het 'Post je kar'-dag?
Zal die van ons dan ook maar even plaatsen:
[ afbeelding ]

Oeh, I likequote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van me heeft vandaag deze opgehaald:
[ afbeelding ]

Nesle!quote:

Ja, ik was er vandaag nog even. Heb me nog zitten ergeren aan de ballen in de schoolbibliotheekquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef Nesle het volgende:
Ja he, kwam via een nieuws item op fok terecht en toen dacht ik, laat ik eens iets van mezelf horen!How are you Tim? Nog op stenden te vinden?

Jep, tweede jaars nu! Haha ja die lopen er genoeg rond he, heerlijk die selfcentered gladde haren achterover dragers... Ben je al bijna klaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik was er vandaag nog even. Heb me nog zitten ergeren aan de ballen in de schoolbibliotheekStudeer jij er ook nog?

Moet nog wat dingetjes inhalen en dan op eindstage, daarna ben ik klaar. Weet alleen nog niet zo goed wat ik voor stage wil doen en eerlijk gezegd heb ik er ook nog niet zo veel zin inquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep, tweede jaars nu! Haha ja die lopen er genoeg rond he, heerlijk die selfcentered gladde haren achterover dragers... Ben je al bijna klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |