Oh ik snap het, als hij het doe is het actie/reactie, als een ander het doet is het een grof schandaal!quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, da's natuurlijk ook een kwestie van actie/reactie.
Een van zijn Mods wel, maar die kijkt wel uit om Oop wijzer te maken...quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Opa heeft al weer een keer of 10 gemeld dat hij niet op Fok! kan...
Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ...quote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Dam we did it again... another 13 pages of nothing
Of gaat PB nu foto`s maken in het ziekenhuis...hoop voor de andere patienten dat ie alleen op kamer ligtquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ...
Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Opa heeft al weer een keer of 10 gemeld dat hij niet op Fok! kan...
Hij weet zijn gebruikersnaam niet meer.Opaatje is iemand anders, hij zegt dat fok zijn profiel heeft veranderd en dat hij een ban kreeg omdat het 1 kliek is hier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.
OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verterenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben bij het onderzoek weliswaar wat kleine afwijkingen gevonden, maar die horen bij de leeftijd. Daar krijgt Oop een pilletje voor.
Oop neemt nog een pilsje (dat gaat prima met één hand)
[ afbeelding ]
en gaat daarna lekker eten: boerenkool met worst!
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verteren
![]()
Tja waar hij het meeste aan mankeerd zit boven zijn nekquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd
tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..
En een rechter is geen keurings arts ..dus ergens zal het wel mis zijn gegegaan in het procedee
Daarom zei ik ook dat hij best iets zal mankeren, maar dat neemt bij mij het gevoel niet weg dat hij sommige dingen lichtelijk overdrijft. Een vitamine pil is ook een pil hequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
Wie weet zijn het placebo's...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |