abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2010 @ 19:35:59 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86648091
In dit topic kan commentaar worden gegeven op de stream van Opaatje.

Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal.
Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken.

Verder heeft Opa een papegaai en een aantal katten.

Heeft Opaatje ook slechte eigenschappen? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax.

Voor de stream van Opaatje: http://www.ustream.tv/channel/opaatje

Wie naast de chat van Opaatje ook die van Peter en Tonja wil volgen kan terecht op http://www.opaatje.tk/

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 20 september 2010 @ 19:37:05 #2
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86648148
FIPO :+

En hou het gezellig hè mensen :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86648189
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ach, da's natuurlijk ook een kwestie van actie/reactie.
Oh ik snap het, als hij het doe is het actie/reactie, als een ander het doet is het een grof schandaal!
  maandag 20 september 2010 @ 19:39:45 #4
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86648274
Oop kan het maar moeilijk verteren dat PB pro-Feyenoord is ;)

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86648314
*O* *O*

*O* *O* Jiskefet.

*O* *O* en deze knallen we er ook nog ff in :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86648369
Opa heeft al weer een keer of 10 gemeld dat hij niet op Fok! kan...
pi_86648529
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Een van zijn Mods wel, maar die kijkt wel uit om Oop wijzer te maken... _O-
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_86649264
Dam we did it again... another 13 pages of nothing :O
pi_86649425
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Dam we did it again... another 13 pages of nothing :O
Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ... _O-
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_86649876
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ... _O-
Of gaat PB nu foto`s maken in het ziekenhuis...hoop voor de andere patienten dat ie alleen op kamer ligt
Stel je voor dat al zijn fans om een handtekening komen..dan heb je geen rust meer op zaal.. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door horenzienenzwijgen op 20-09-2010 20:21:54 ]
pi_86658810
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.
pi_86665185
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.
Hij weet zijn gebruikersnaam niet meer.Opaatje is iemand anders, hij zegt dat fok zijn profiel heeft veranderd en dat hij een ban kreeg omdat het 1 kliek is hier.
Jaja je blijft lachen met die man.
pi_86678781
opa is weer terug uit het ziekenhuis en zit er alweer klaar voor inclusief mitella en zorg oma

Slimme ondertextjes is voor zieligerts
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:29:02 #14
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86680694
Alles is goed verlopen. Gelukkig is de katheterisatie via de pols gegaan, waardoor Oop nog drie uur eerder naar huis mocht ook. Alleen dat "pleurisding" moet hij 24 uur omhouden. :)

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:37:37 #15
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86681066
Ze hebben bij het onderzoek weliswaar wat kleine afwijkingen gevonden, maar die horen bij de leeftijd. Daar krijgt Oop een pilletje voor.
Oop neemt nog een pilsje (dat gaat prima met één hand) ;)

en gaat daarna lekker eten: boerenkool met worst!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86682509
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben bij het onderzoek weliswaar wat kleine afwijkingen gevonden, maar die horen bij de leeftijd. Daar krijgt Oop een pilletje voor.
Oop neemt nog een pilsje (dat gaat prima met één hand) ;)

[ afbeelding ]

en gaat daarna lekker eten: boerenkool met worst!
OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verteren

8)7
pi_86683580
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verteren

8)7
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd :)
pi_86684863
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd :)
Tja waar hij het meeste aan mankeerd zit boven zijn nek _O-
pi_86685442
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..
En een rechter is geen keurings arts ..dus ergens zal het wel mis zijn gegegaan in het procedee
;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:41 #20
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86691515
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..
En een rechter is geen keurings arts ..dus ergens zal het wel mis zijn gegegaan in het procedee
;)
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86692271
Ik weet niet wie Dijkkie hier uitmaakt voor Houtvester en wat een vreselijke uitspraken hij hem toedicht...Kijk eens naar jezelf man, je kunt iemand niet mogen, je kunt iemand niet uitstaan, maar zoals jij, als mod tegen een chatter tekeerging slaat alles. Als zogenaamde mod zijnde haal je alles onderuit wat met het modschap te maken heeft, je bent modonwaardig. Als mod moet je boven dingen kunnen staan en dat is jou vreemd.
pi_86692569
nou bij mij doen de chats en de streams niks meer.
Allemaal witte velden.
pi_86692697
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
Daarom zei ik ook dat hij best iets zal mankeren, maar dat neemt bij mij het gevoel niet weg dat hij sommige dingen lichtelijk overdrijft. Een vitamine pil is ook een pil he :) Net als een plaspil en een pil tegen een te hoog cholesterolgehalte. Maar het gebruik van dat soort pillen maken je nog niet arbeidsongeschikt.
Als ik zie dat die man de hele middagen en avonden kan zitten tetteren tegen een webcam denk ik dat hij ook wel een baantje zou kunnen vervullen op een call center. Alleen schenken ze daar geen bier denk ik :X
pi_86692703
bij mij ook totale error :Y kan dat nou??
pi_86692751
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wie weet zijn het placebo's...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')