Ik weet niet waar je dat gelezen hebt. Maar zo ver ik weet is het voor de meeste jongens wel opwindend om te doen, maar het smaakt/ruikt niet echt lekker neequote:Op maandag 20 september 2010 19:27 schreef Hetnieuweposten het volgende:
aangezien we overal lezen dat bijna alle jongens beffen fijn vinden.![]()
Ik hoop dat jullie tips hebben en mij/ons kunnen adviseren!
Soms een paar uur na het douchen, soms aan het eind van de dag als het al een uur of 12 geleden is. Maar meteen erna hebben we nog niet geprobeerd. Wel ONDER de douche, dat ging al een heel stuk beter.quote:Op maandag 20 september 2010 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wanneer beft hij je?
Beft hij nadat je een dag dingen hebt gedaan of na het douchen?
Na het douchen zou je het "schoonst" moeten ruiken/smaken.
Dus... Even plastisch gezegd... Jij loopt de hele dag in je strakke broek te zweten en dan ruikt het... Gek he... Dat doet het bij hem ook! Dat je nog niet bedacht hebt goh even een washandje eroverheen...quote:Op maandag 20 september 2010 19:32 schreef Hetnieuweposten het volgende:
[..]
Soms een paar uur na het douchen, soms aan het eind van de dag als het al een uur of 12 geleden is. Maar meteen erna hebben we nog niet geprobeerd. Wel ONDER de douche, dat ging al een heel stuk beter.
Ik draag niks synthetisch of iets dergelijks, bijna alleen katoen. Maar het ruikt soms écht sterk.quote:Op maandag 20 september 2010 19:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dus... Even plastisch gezegd... Jij loopt de hele dag in je strakke broek te zweten en dan ruikt het... Gek he... Dat doet het bij hem ook! Dat je nog niet bedacht hebt goh even een washandje eroverheen...
Dan stel ik idd voor dat je eerst even wast met idd wat lauw water ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 19:32 schreef Hetnieuweposten het volgende:
[..]
Soms een paar uur na het douchen, soms aan het eind van de dag als het al een uur of 12 geleden is. Maar meteen erna hebben we nog niet geprobeerd. Wel ONDER de douche, dat ging al een heel stuk beter.
Een infectie? Dat klinkt onplezierigquote:Op maandag 20 september 2010 19:35 schreef Marie30 het volgende:
Ik denk dat ook zoals de poster hier boven dat je of een infectie hebt of dat je zuurtegraad eventueel verstoord is. Loop eens naar de huisarts, is vaak heel eenvoudig op te lossen met een zalfje. Dagelijks wassen met Lactacyd Femina, en dus nooit met zeep. Succes.
Daar heb ik eigenlijk geen last van neequote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan stel ik idd voor dat je eerst even wast met idd wat lauw water ofzo.
Of vind jij pijpen ook lekker als zijn penis de hele dag in een zwetende spijkerbroek heeft gezeten?
Uitzondering op de regel of een verbazingwekkende penis met zelfreinigingsfunctie.quote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef Hetnieuweposten het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen last van nee
Daar isbij een quickie geen tijd voor.quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef Logician het volgende:
Ik zou het zelf niet eens prettig vinden om uberhaubt naakt aan de slag te gaan zonder mij van onderen even op te frissen
Onplezierig... Niet altijd, meestal doet het niet eens pijn of heb je er geen last van, maar dat er wel geur- en smaak hinder kan optreden.... Zou bij jou het geval kunnen zijn. Verder is het geen slecht idee om je gewoon even te wassen alvorens de seks, dat is sowieso altijd prettig.quote:Op maandag 20 september 2010 19:37 schreef Hetnieuweposten het volgende:
[..]
Een infectie? Dat klinkt onplezierigIk heb verder eigenlijk nergens last van.
Toch maar eens dat Lactacyd proberen inderdaad!
True to that!quote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Logician het volgende:
Tijdens een quickie niet nee, maar in alle andere omstandigheden wel![]()
Bij een quickie wordt er niet gebeft...!quote:Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar isbij een quickie geen tijd voor.
Als ik bloedgeil ben en in de gang de kleren bijna van je lijf ruk ga jij dat niet verstoren door mij een halt toe te roepen om even te gaan opfrissen.
Dan is de beer alweer getemd en wordt het niks meer...
Dat zou de standaard versie moeten zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 19:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een verbazingwekkende penis met zelfreinigingsfunctie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |