quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, als Mart straks 47 is, gaan we hem ook opa noemen.
Golden power bedoel je zekerquote:
Ja, Mark (die ook op m'n verjaardag was, die stevige jongen). Die kan echt doen alsof ie al 80 isquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij ook een vriend de jullie opa noemen?
Ik heb er ook zoeen. Die noemen we opa, of grote smurf
.
Volgens mij zit er in de meeste vriendengroep wel eentje die zo genoemd wordtquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Golden Power heb ik gewoon een nare associatie bijquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
Golden power bedoel je zeker
nou ja voor mij maakt et geen ruk uit vind alles wel best maar bullit vind ik et lekkerste
bij de mijnes word ik de opa genoemdquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
whehehehe en dat ook maar das een golden shower wat jij bedoeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Golden Power heb ik gewoon een nare associatie bij![]()
![]()
Ik dus een van die 2 het lekkerst maar ook een paar die ik niet te drinken vindquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
Golden power bedoel je zeker
nou ja voor mij maakt et geen ruk uit vind alles wel best maar bullit vind ik et lekkerste
quote:
Oh really?quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe en dat ook maar das een golden shower wat jij bedoeld
en dat vind ik vies
Ik heb hier I'm legend op staanquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Ik kijk Benelux Next Top Model met des moeders
Echt geweldig
Omgeving Rotterdam gok ik zoquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Echt geweldig
ik vind het heerlijk energy drankquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh really?Daar doelde ik natuurlijk ook op Einstein
En daardoor vind ik golden power ook vies
Sowieso energie drankjes
Die smaak blijf je de hele dag opboeren
Die film?quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier I'm legend op staan
quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Mark (die ook op m'n verjaardag was, die stevige jongen). Die kan echt doen alsof ie al 80 iszegt ook gerust tegen mannen van 50+ "Zo jongens"
![]()
Tv heb ik uitgezet ... er is geen ruk op tvquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Echt geweldig
Ik dacht dattie al thuis wasquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam gok ik zo
Shantelquote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat soort programma's vind ik echt vreselijk
![]()
Ik kijk geen tv maar luister ShantelEn moet zo nog even een dinnetje bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |