Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sorry dacht ik idd....
Naja hier hebben we ook lol toch
vandaag dus wel op tijdquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, truste Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste slapers.![]()
trustequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik denk dat ik ook maar ga slapenBen moe en heb hoofdpijn
Trusten lieve mensen
quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
fifa spelen dustruste en tot sinas.
GFquote:
Ben moequote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag dus wel op tijd![]()
slaap ze ferb
mwah..... kon beter.....quote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik denk dat ik ook maar ga slapenBen moe en heb hoofdpijn
Trusten lieve mensen
but why?quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik neem dus geen verantwoordelijkheid voor mijn vorige post... die ligt geheel en compleet volledig en helemaal bij MPG.
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG verwacht dus post... en die komt niet dus moest ik voor hem roepen of zo.
Nostalgiequote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartjequote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt, ook eens proberen.
wokkin wokkin wokkin
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texelquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartje
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de wind in roepen, dusquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texel...
Dat gaat niet werkenquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wil hij wel met haar poesje spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |