Jullie moeten eens gezellig mee naar een meerdaagse festivalquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh en een beetje smetvrees heb ik ook
Maar dat is anders.. dan moet je welquote:Op maandag 20 september 2010 16:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jullie moeten eens gezellig mee naar een meerdaagse festival
Bij dat laatste gezin valt het nog wel mee.. zie ook wat diepvriesgroente en zo.. Maar ik vind het altijd een 'slecht teken' als de foto, als je door je oogwimpers kijkt, net een fel gekleurde lappendeken is.. zonder groen maar met veel rood, geel en blauwquote:
Oh ik bagger wel mee door de shit hoorquote:Op maandag 20 september 2010 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Jullie moeten eens gezellig mee naar een meerdaagse festival
ik zie bij het eerste gezin ook een boel flessen sap en fruit/groente. vind het nog soort van meevallen eigenlijk, dacht dat het erger was. deze verpakkingen laten toch zien dat ze ook veel thuis eten (vooral 2e gezin)quote:Op maandag 20 september 2010 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij dat laatste gezin valt het nog wel mee.. zie ook wat diepvriesgroente en zo.. Maar ik vind het altijd een 'slecht teken' als de foto, als je door je oogwimpers kijkt, net een fel gekleurde lappendeken is.. zonder groen maar met veel rood, geel en blauw
die flessen sap zitten boordevol suiker vrees ik.. en bij sommige gezinnen zie je ook een enorme rij cola flessen en zo staan.. allemaal suikerquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie bij het eerste gezin ook een boel flessen sap en fruit/groente. vind het nog soort van meevallen eigenlijk, dacht dat het erger was. deze verpakkingen laten toch zien dat ze ook veel thuis eten (vooral 2e gezin)
sap is iets, als je het drinkt, wat je beter vers kan drinken. uit pak en fles zit er heel veel suiker in.quote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie bij het eerste gezin ook een boel flessen sap en fruit/groente. vind het nog soort van meevallen eigenlijk, dacht dat het erger was. deze verpakkingen laten toch zien dat ze ook veel thuis eten (vooral 2e gezin)
quote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Kom even zwaaien naar jullie!![]()
Ook hier is de eerste werkdag weer achter de rug.... Nog een paar te gaan deze week, haha!
quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sap is iets, als je het drinkt, wat je beter vers kan drinken. uit pak en fles zit er heel veel suiker in.
net als alle cereals 's ochtends enzo. Niet voor niets is diabetes type 2 een groot probleem aan het worden in Amerika, die mensen hebben hun suikerconsumptie enorm laten toenemen.
geen toegevoegde suikers toch? appelsientje bevat bv 100% puur sap. goedkope B-merk jus ook. nectar bevat wel suiker maar is ook geen jus te noemenquote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sap is iets, als je het drinkt, wat je beter vers kan drinken. uit pak en fles zit er heel veel suiker in.
net als alle cereals 's ochtends enzo. Niet voor niets is diabetes type 2 een groot probleem aan het worden in Amerika, die mensen hebben hun suikerconsumptie enorm laten toenemen.
Ik eet sinds kort iedere morgen Special K. Ik kan er tot de lunch mee vooruit qua energie (eet om half acht en lunch om half een). Dus er zal wellicht veel suiker in zitten, maar ik krijg er in ieder geval voldoende energie van....quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja hier ook alles ok!quote:Op maandag 20 september 2010 16:59 schreef Tezz het volgende:
Ja! Alles goed in Braboland! Thx Sun en DE!
Hard werken, weinig verdienen: story of my life, haha! Nee zonder gekheid, het gaat prima met me. Met jullie ook?
Ja maar goed, jij drinkt geen 2 liter cola op een dag erbij en eet 4x per week afhaal of pizza bijv erbij?quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik eet sinds kort iedere morgen Special K. Ik kan er tot de lunch mee vooruit qua energie (eet om half acht en lunch om half een). Dus er zal wellicht veel suiker in zitten, maar ik krijg er in ieder geval voldoende energie van....
Pcies.. en volgens mij is van de cereals Special K iig de beste keuze (afgezien van simpele muesli natuurlijk).. En een mens heeft nu eenmaal wel wát suiker/energie nodigquote:Op maandag 20 september 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja maar goed, jij drinkt geen 2 liter cola op een dag erbij en eet 4x per week afhaal of pizza bijv erbij?
Special K. is volgens mij helemaal niet slechtquote:Op maandag 20 september 2010 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pcies.. en volgens mij is van de cereals Special K iig de beste keuze (afgezien van simpele muesli natuurlijk).. En een mens heeft nu eenmaal wel wát suiker/energie nodig![]()
Dan zal het best meevallen met de suiker. Daar houd je het niet mee vol tot half een. Er zitten waarschijnlijk juist langzame koolhydraten in.quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik eet sinds kort iedere morgen Special K. Ik kan er tot de lunch mee vooruit qua energie (eet om half acht en lunch om half een). Dus er zal wellicht veel suiker in zitten, maar ik krijg er in ieder geval voldoende energie van....
succes Braam en heel thuiskomen he?quote:Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
Lui.... ik ben de laatste tijd veel te weinig online geweest.... en het zal ook niet veranderen (geen loze beloftes maken)
Ik ben offline, iedereen het allerbeste toegewenst....
en mischien wel tot over een maand of 4
Ha! Ja, zoals ik netquote:Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
kopje soep was echt lekker, soms is een mens daar echt aan toe
Tot dan, heel veel plezier en sterkte!quote:Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
Lui.... ik ben de laatste tijd veel te weinig online geweest.... en het zal ook niet veranderen (geen loze beloftes maken)
Ik ben offline, iedereen het allerbeste toegewenst....
en mischien wel tot over een maand of 4
Ja wrs en zoals de mr zometeen. Die is al een paar dagen echt heel moe en futloos (last van beginnende herfst misschien?). Hij is nu een rondje hardlopen (kleintje, even wat buitenlucht snuiven) en dan zometeen een kopje soep voor de inwendige mens... gegrilde entrecote straks voor de broodnodige ijzer en een salade voor de broodnodige groentes ... vanavond vroeg slapen en hopelijk voelt hij zich morgen beter danquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh! Succes Braam!! Heel weer terug komen he!!
quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb per vandaag de sleutel. Dat voelt raar en tegelijkertijd ook erg tof
.
niet verzuipen, zou zo zonde van je vakantie zijnquote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef z80 het volgende:
vandaag de eerste vakantie dag.
heb vandaag harder gewerkt dan normaal op een werkdag.
het nadeel van een eigen huis, dat af en toe wat onderhoud nodig heeft.
vandaag was het aanbrengen van isolatie in de kasten van de rolluiken (deze zitten in Duitsland binnen).
morgen een met een pot verf aan de gang, en mijn tas gaan pakken voor de woensdag.
edit.
en nu weer weg voor de laatste zwem training voor de vakantie.
1 is al teveelquote:Op maandag 20 september 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
En Braam, niet te veel op bermbommen stappen.
quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niet verzuipen, zou zo zonde van je vakantie zijn
Dat hoop ikquote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer thuis. Lui avondje doen denk ik, morgen zwaar dagje via Hengelo naar Amsterdam en dan hopelijk niet al te laat terug.
dat klinkt meer als iemand die heel erg smerige pizza's zat was en vond dat die dingen geen pizza mochten heetten. Waarschijnlijk met mozzarella die meer op kauwgom dan op kaas leekquote:In Iran mag het woord pizza niet gebruikt worden. In 2006 is uit taalpuristisch oogpunt het gebruik van leenwoorden verboden. Een pizza wordt hier ‘elastisch brood’ (vertaald) genoemd.
quote:
Ik wist het wel als ik moest kiezen tussen lemon merengue en wortelquote:Op maandag 20 september 2010 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Of misschien lemon merengue pie proberen
Wortelcake met fruit, chocolade en roomkaastopping is idd wel heel erg lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wist het wel als ik moest kiezen tussen lemon merengue en wortel
Haha, ik kan me er he-le-maal niks bij voorstellenquote:Op maandag 20 september 2010 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortelcake met fruit, chocolade en roomkaastopping is idd wel heel erg lekker
Die wil ik oo-hookquote:Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Of ze had gewoon natuurlijk gewoon zin in de nieuwe layout die haar automatisch ververst
Maak ik het een keer voor jequote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik kan me er he-le-maal niks bij voorstellen
Haha, 's goed.quote:Op maandag 20 september 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maak ik het een keer voor je![]()
@ DE: mod van wat??
Jaartje of 2 ofzo?quote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh!Wist niet eens dat je daar mod ben geweest geloof ik
Ah, kijk, toen was ik hier nog helemaal nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaartje of 2 ofzo?jaartje of 3 geleden ben ik gestopt.
Oeh ja!! Dat zou tof zijn.. alles proeven en dan niets kopenquote:Op maandag 20 september 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, 's goed.
Ik heb trouwens nu al zin in een stukje boerenkaas met kruidenHopelijk mogen we proeven
Ohhhh dat is van voor mijn (actieve) tijdquote:Op maandag 20 september 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaartje of 2 ofzo?jaartje of 3 geleden ben ik gestopt.
Oh nou gelukkig maarquote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, TAV, Sun, mijn internet doet weer normaalHij had een slechte dag denk ik.
Rocky?quote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, toch meteen maar ff gedaan: nu een schone hond die Rocky imiteert![]()
aaah hou op, kan ik niet meer horenquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef flying-dutchman het volgende:
is het dan niet Sammy
geweldig nummer
Hij ligt nu vanuit zijn mand naar me te starenquote:
Nee, haha, je zou er toch gewoon misselijk van worden???? Ik snap dat sowieso niet, dat die mensen bestaan!quote:Op maandag 20 september 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja maar goed, jij drinkt geen 2 liter cola op een dag erbij en eet 4x per week afhaal of pizza bijv erbij?
Hij wil je vast duidelijk maken dat een bad STOM is en OVERBODIG.quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij ligt nu vanuit zijn mand naar me te starengeen idee wat hij van me wil, maar ik voel me aardig bekeken
Nah wel wat foutjes gemaakt volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of ik niet al te veel fouten op mijn werk ga maken
Dat is geen probleem toch?quote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen als huiswerk trouwens al het nieuws over Prinsjesdag volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |