Dat kan. Maar dat is omkatten, en illegaal.quote:Op maandag 20 september 2010 16:43 schreef r8ality het volgende:
Kun je die chassisbalken niet uit de oude camper slijpen en in de goede lassen?.
D"r is zoveel illegaalquote:Op maandag 20 september 2010 16:44 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat is omkatten, en illegaal.
dat kan maar dan moet ik hem late keuren ivm diesel en zullen ze dat vinden en ben ik de sjaakquote:Op maandag 20 september 2010 16:43 schreef r8ality het volgende:
Kun je die chassisbalken niet uit de oude camper slijpen en in de goede lassen?.
Ach joh, omkeuren is zo gedaan..quote:Op maandag 20 september 2010 18:15 schreef T42 het volgende:
[..]
dat kan maar dan moet ik hem late keuren ivm diesel en zullen ze dat vinden en ben ik de sjaak
wou weten of het legaal zou kunne meer niet.
vw t3 busje is vast chassis, ik wou de mijne 1981 dan op een T3 Bluestar (hele luxe bus) overzetten die uit 1987 komt en dan de overgebleven bus slopen voor onderdelen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Twijfelachtig topic.. laten we de discussie gezond houden; omkatten, dus het omlassen van chassisnummers is illegaal, zoals FransDeens zegt zijn er wel mogelijkheden voor zelfdragende carrosseriën, maar alles daarbuiten is stout, en grijs tot donkergrijs gebied..
Dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt; in de amerikaanse autoscene is het schering en inslag, want: samengestelde voertuigen, waarvan de body redelijk easy op een ander chassis gezet kan worden, en het is- en blijft moeilijk voor sommige mensen om daar geen misbruik van te maken, want er kunnen euro's mee verdiend worden.
Maar.. zo'n VW bus heeft dus geen los chassis ??
jah als ik de orginele naar diesel bouw welquote:Op maandag 20 september 2010 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach joh, omkeuren is zo gedaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |