quote:
Wat isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 vond er een steekpartij plaats in het kinderdagverblijf Fabeltjesland inin de de Belgische provincie Oost-Vlaanderen. Er waren drie dodelijke slachtoffers en twaalf gewonden. Een verdachte werd kort daarna in de naburige gemeente Lebbeke opgepakt.
Zal wel weer iemand voor gesprongen zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
met de stoptrein waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Bart het volgende:
Hoeveel lichtjaar is PhysicsRules' vraag verwijderd van dit topic?
quote:Er waren mooie baby's bij,
maar niet zo lief als jij,
.
Van al dat wit
en zoveel licht
gingen van schrik
je ogen dicht,
.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Is die rechtse Aaf Brandt corstius?
Quote uit de OP:quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Is die rechtse Aaf Brandt corstius?
Edit: links ken ik niet.
quote:EDIT JE ANTWOORD NOOIT!
toch, nooit editten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord... Zij deelt alleen iets mede.
Het is wel een post met een deel van het antwoord. Daarbij kost het bij mijn weten nog steeds niets om gewoon een nieuwe post te plaatsen op fok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja idd, was bedoeld als aanvulling dat ik die ander niet weet, heb geen antwoord toegevoegd. Dacht dat scheelt weer een post, is ie minder snel vol.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Stand deel 2044:quote:
De Nederlandse Antillen worden opgeheven, Sint Maarten en Curacao worden aparte landen. Bonaire, Sint-Eustatius en Saba worden bijzondere Nederlandse gemeenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |