Die zag ik ook al... Maar hoe werkt hij? Hij doet het hier niet...quote:Op maandag 20 september 2010 19:32 schreef TimKuik het volgende:
Edit: Werkt niet meer
Hier een vet handig tooltje om vierkanten te maken enzo.
..quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar als het zo door gaat zijn we binnen een paar dagen klaar
Mooi, eigenlijk moeten we op meerdere fora zoals een paar jaar terug !quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef Tism het volgende:
Submitje naar de weblog gedaan voor hulp!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik trouwens. Onderschat niet hoe veel werk het is om alleen al die schaal bij te houden hè?quote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Swomp het volgende:
Welke gast gaat er nu een zwarte circel in makenHij is nog veel te klein !!!
En weer zo'n gast die de O roze gaat painten, ALLES MOET GEEL !!
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef Tism het volgende:
Details worden toch verneukt, focus gewoon op het gelen, perfectie komt later wel..
Da's prima..quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.
Dus liever een zwarte lijn á la 'stadsmuur'. Dat verdedigd echt beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |