Whaai that?quote:
Is rene90 jouw broertje?quote:Op maandag 20 september 2010 17:43 schreef livalo het volgende:
Mensen moeten zich leren uitloggen als ze op mijn laptop zitten. Zat pas ook op m'n broertjes account, terwijl ik niet eens wist dat 'ie FOK! kende.
Dòh. Ik doe niet aan vriendjes, ik doe aan klonen.quote:
Omdat jij erin postquote:
Ieh. Bah. Nee.quote:
quote:
nee, je zegt dat hij je vriendje is. Maar ondertussen is het je kloonquote:Op maandag 20 september 2010 17:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Dòh. Ik doe niet aan vriendjes, ik doe aan klonen.
Ik post hier de afgelopen 2 maanden toch weer druk meequote:Op maandag 20 september 2010 17:54 schreef livalo het volgende:
[..]
. Jou heb ik ook al lang niet gezien hierzo!
quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef livalo het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent toffe Kanovinnie.
Shit, je bent de eerste die me door heeft, eigenlijk bestaat René niet.quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee, je zegt dat hij je vriendje is. Maar ondertussen is het je kloon
Tja, en ik heb het de afgelopen 2 maanden te druk gehad met vakantie, tentamens, stage, Renéquote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik post hier de afgelopen 2 maanden toch weer druk mee
Nog steeds dezelfde rene als uit nijmegen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Tja, en ik heb het de afgelopen 2 maanden te druk gehad met vakantie, tentamens, stage, Renéen school
.
Nee, ik heb als missie alle René's uit Nederland af te gaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde rene als uit nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik heb als missie alle René's uit Nederland af te gaan.Nog leuker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang hebben jullie dan wat? meer dan 3/4 jaar al dan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |