Ik vindt het persoonlijk helemaal niets..
Als ik ga chatten doe ik dat liever op een chatbox dan kun je tenminste snel een vraag en een antwoord geven.
En je bent niet zoveel geld kwijt.
Dan zijn er ook nog mensen die het in hun hoofdjes halen om hier aan mee te doen en om teksten op te sturen zoals: Flip, ik hou van je of rotterdam de gekste. Nou sorry hoor maar als je zo laag aan wal ben geraakt kan je beter even goed gaan nadenken waarmee je bezig bent. Zoek een baan of ga je huiswerk maken maar verspil je centjes niet aan deze rotzooi.
"welke vlotte jongen/meid wil er chatten met een jongen/meisje van 18 uit Suawoude"
En dan echt en masse dus
Een keer wel eens een berichtje terug gezien:
"Voor al die mensen die hier vragen of er een jongen of meisje met ze wil chatten: wat zijn jullie triest en vast ook lelijk"
quote:LOL
Op vrijdag 24 mei 2002 11:45 schreef keeper het volgende:
Een keer wel eens een berichtje terug gezien:"Voor al die mensen die hier vragen of er een jongen of meisje met ze wil chatten: wat zijn jullie triest en vast ook lelijk"
Zou me niets verbazen als die figuren zo dom zijn, dat er plotseling geen berichtjes meer komen
quote:Gebruik jij je telefoon dan nog gewoon om mee te bellen..
Op vrijdag 24 mei 2002 11:55 schreef Lucille het volgende:
Chatten met je mobiel, dat kan toch veel simpeler? Gewoon bellen heet dat.
That's so twentiest-century...
quote:ik dacht smsen
Op vrijdag 24 mei 2002 11:55 schreef Lucille het volgende:
Chatten met je mobiel, dat kan toch veel simpeler? Gewoon bellen heet dat.
Gebruik jij je telefoon dan nog gewoon om mee te bellen..
That's so twentiest-century...
daar is het ding toch voor gemaakt. gebruik jij het ding dan als wekker of zo?
doe ik ook wel es maar alleen als ik vroeg op moet. mijn normale wekker maakt te veel lawaai en mijn foon ius verlicgt dus je ziet meteen welk knopje je in moet drukken.
verder sms ik er soms mee en ik wil hem nog een keer als fibrator gebruiken maar dat wil mijn vriendin niet.
dan kan ze er niet meer mee snaken.
quote:Ik werk voor TMF ('k zit zelfs nu in de eindregie) en ik kan je vertellen dat er best veel word ge-SMS-ed. Alleen die SMS van jouw zou nooit op zender terecht komen, de SMS-esjes worden namelijk gescreend.
Op vrijdag 24 mei 2002 11:53 schreef DeF2K het volgende:
ghe, ik wil nog steeds een keertje een berichtje sturen naar TMF: "Het versturen van een SMS naar TMF kost ¤5,- per bericht"
Zou me niets verbazen als die figuren zo dom zijn, dat er plotseling geen berichtjes meer komen
Maare, ik zelf begrijp ook niet waarom ze zo stom zijn om te SMS-en Misschien bij de Artist Chat dan, daar kan ik nog in komen.
(als ik voorbij zap zal ik eens opletten)
quote:IR Baboon betrapt dus!
"welke vlotte jongen/meid wil er chatten met een jongen/meisje van 18 uit Suawoude"
quote:valt me tegen...
Op zaterdag 25 mei 2002 02:42 schreef Stranger het volgende:
ik heb bij het allerbegin bij de sbs-6 chat meegedaan, en het was best leuk, gewoon een kleine grope mensen toen nog, lekker slowchatten, maar de lol was er na een weekje ook wel af en daarna heb ik het nooi tmerer gedaan
quote:Dit lees ik nu pas. Wat ontzettend gemeen.
De allertrieste vind ik nog wel wat je wel op The Box ziet"welke vlotte jongen/meid wil er chatten met een jongen/meisje van 18 uit Suawoude"
En sinds wanneer ben ik naast wanhopig ook biseksueel?
quote:HUH? wat voor abo is dat in hemelsnaam? das net zoiets als een auto zonder gordels.. niet iedereen gebruikt het maar t zit tegenwoordig overal op.
Op maandag 03 juni 2002 22:21 schreef buzzer het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een abo heb zonder SMS opties
en verder.. ja idd extreem trieste en DOMME mensen die teletxtchatten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |