sla dan de voorruit kapot, die zit er nu net 2 uur nieuw in.quote:Op maandag 20 september 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
bestel maar alvast een nieuwe antenne.
je UI zegt van nietquote:Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oef oef, nee dat mag niet.
Is racisme
ok, het is geen msn smiley, maar wat wil je er mee zeggen?quote:
loik!quote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Inu het volgende:
Oh, ik ga volgend weekend naar Warner Bros Movie World
Haiquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
ok, het is geen msn smiley, maar wat wil je er mee zeggen?
Wat rij jequote:Op maandag 20 september 2010 15:03 schreef r8ality het volgende:
Ik werk dit weekend. En een zeelandrit met de Volvo-club.
Ik ga naar de opa en oma van Job om te helpen met een Engelse brief....quote:Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klus denk ik dit weekend. WeekendEn vanavond na flopmodel en project runway meteen slapen!
244 DLSquote:
ja, dat kan natuurlijk ook. Spreken die mensen zelf geen engels? Aangezien je nogal een arty gedichtje voor ze had opgeschrevenquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga naar de opa en oma van Job om te helpen met een Engelse brief....
Jawel, maar hij wil het graag goed hebben en lezen is bij de meeste mensen toch van een ander niveau dan schrijven.... alleen ik ben geen woordenboek en dat denken mensen vaak wel als je een taal hebt gestudeerd.... Handig alleen dat ik ben afgestudeerd op letterkunde en niet taalvaardigheidquote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kan natuurlijk ook. Spreken die mensen zelf geen engels? Aangezien je nogal een arty gedichtje voor ze had opgeschreven
Komt door je tettersquote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn rug doet zeer. Vanmorgen vroeg mijn collegaatje hoe ze d'r stoel kon verstellen, en toen liet ik dat zien, en nu krijg ik 'm niet meer goed
Milf???quote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gister in de kroeg met de overbuurvrouw en toen dacht zo'n lilleke dronken aap dat ik eind 40 was. En dat de overbuurvrouw mijn 18-jarige dochter was. Ik heb 'm geskupt en er een random neger op afgestuurd. Ook zijn portemonnee gerold maar daar zat niets in, dus die kreeg hij weer terug
Zat je in de Repelsteel?quote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gister in de kroeg met de overbuurvrouw en toen dacht zo'n lilleke dronken aap dat ik eind 40 was. En dat de overbuurvrouw mijn 18-jarige dochter was. Ik heb 'm geskupt en er een random neger op afgestuurd. Ook zijn portemonnee gerold maar daar zat niets in, dus die kreeg hij weer terug
ik denk dat ie dat dachtquote:
Beetje Ironisch :3quote:Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ie dat dacht
Vieze, nare man. Sowieso, mensen die op zondagavond in de kroeg hangen
Bij de Repelsteel ziet het altijd zwart van de mensenquote:Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oude sint joris. Hoezo, ben je gerold gisteravond?
oh, in de joris ziet het zwart van de as meestalquote:Op maandag 20 september 2010 16:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij de Repelsteel ziet het altijd zwart van de mensen.
naar de klok kijken, wachten tot ie zegt dat het 5 uur is.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Dus wat zitten jullie te doen nu dan?
ik ook. ben ongesteld, heb pijn van de gordelroos én ik ben stik sjagrijnig* want maandag.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar de klok kijken, wachten tot ie zegt dat het 5 uur is.
Uitzoeken in welke volgorde ik de kopbouten mijn Golf 2 moet losdraaien. En welk gereedschap ik nodig heb daarvoor.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Dus wat zitten jullie te doen nu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |