quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mozaďektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is iets teveel van het goede ja, maar kan nog veel slechter. Valt opzich nog wel mee. Vind het (op het eerste gezicht) niet leliijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:55 schreef Yoewie het volgende:
[..]![]()
Iets zegt me dat je daar niet echt ontspannen weer de ruimte uitwandeld
D'r zit vaak ook wel een soort van föhn in.quote:
Tót je de voegen moet schoonmaken door kalk- en vetaanslagquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
En die tegeltjes vind ik trouwens helemaal niet lelijk, vind het best passen daarzo.
Hier te vinden.
Dit zijn panden, dus soms vier etages/vier woningen tegelijk wat je koopt. Vandaar de prijs.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Dat de huizen in Amsterdam duur zijn is bekend.
Het minste dat je zou verwachten, is dan toch een klein beetje waar voor je geld.
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!quote:1,8 miljoen en nog een ouderwets keukengeisertje![]()
Als je 1.8 kan betalen kan dat tonnetje er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!
Whow: 406 vierkante meter woonoppervlak. Dat is écht veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!
als je zo'n huis kan betalen laat je de hulp dat doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tót je de voegen moet schoonmaken door kalk- en vetaanslag
Oooh, dat zijn kilometers voegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
als je zo'n huis kan betalen laat je de hulp dat doen.
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zijn panden, dus soms vier etages/vier woningen tegelijk wat je koopt. Vandaar de prijs.
Het is giga veel geld. Maar weinig aanbod geeft hoge prijzen. Zo werkt de markt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
Die keukenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier, een voorbeeld van een woning in Abcoude (onder de rook van Amsterdam). Moet je de staat zien in combinatie met de prijs:
http://www.funda.nl/koop/abcoude/huis-47457173-voordijk-13-14/
Wel leuk ook die natuurfoto's op het eind, dat huis ligt echt onder de a28 namelijk.quote:Mozaďektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave douche trouwens:
[ afbeelding ]
En die tegeltjes vind ik trouwens helemaal niet lelijk, vind het best passen daarzo.
Hier te vinden.
Vanwaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Rowlf het volgende:
Een eerste poging, tevens TVP
Een huis met het huisnummer uitgevoerd in buxus struiken in de voortuin.![]()
[ afbeelding ]
LINK
Wie verzint zoiets? Je ziet al voor je dat diegene iedere dag in de weer is met een meetlat en een nagelschaartje om de vorm in de buxusjes te houden...quote:Vanwaar? Vind het wel grappig. Handig als de rijke oom langskomt met de helikopter
![]()
Tja locatie, locatie, locatie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |