quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
Hier moet geloof ik ook nog wat aan gebeuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap NIET dat je het niet een beetje toonbaar maakt alvorens te verkopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan heb ik toch liever dat ze het zo verkopen. dan weet je tenminste dat er een probleem is met vocht. ipv dat het verstopt zit en je er pas veel later achter komt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef JDx het volgende:
Ja even anti schimmel verf met een rollertje, ben je in 15min klaar en die kamer lijkt een stuk netter.
Huisstofmijt kasteel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
hier ben je wel even bezig met afstoffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oom-2/fotos/#foto-13
Het lijkt net of het zo een bunkerachtig keldertje isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de hond krijg je erbijquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:14 schreef snakelady het volgende:
Nogal een vervormde foto.
[ afbeelding ]
Wel een heel leuk huisje overigens met een apart dak.
[ afbeelding ]
en een bad in de vloer.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-3/fotos/#foto-1
Ja precies, dan lig je op vloer, bah, maar ook het idee dat er makkelijker muizen of beestjes in belandenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat is daar vies aan? Het lijkt me persoonlijk wel onhandig, zo'n laag bad. De kans dat je uitglijdt tijdens het in- of uitstappen lijkt me groter dan bij een bad op normale hoogte.
Tja, vroeger vond ik een bad in de vloer (Een groot rond bad wel te verstaan) wel gaaf. Vond toen als je geld hebt dat je zoiets doet. Een soort van luxe als het ware. (Zie een bepaalde Married With Children aflevering). Nu vind ik het eigenlijk gewoon ordinair. Dan liever een mooi vrijstaand bad voor een groot raam uitkijkend op de natuur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja precies, dan lig je op vloer, bah, maar ook het idee dat er makkelijker muizen of beestjes in belanden
Ja ik heb smetvrees. Heb zelf naast mijn douchecabine een prachtig ligbad, maar lig er nooit in.
Ik zie nergens een rol wc papierquote:[b].
Mozaïektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net achter de wastafel(s)quote:
Hm, en foto 2 dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net achter de wastafel(s)
oh, dear.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Dat de huizen in Amsterdam duur zijn is bekend.
Het minste dat je zou verwachten, is dan toch een klein beetje waar voor je geld.
6 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 miljoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgewoond rijtjeshuis: >1 miljoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1,8 miljoen, je ziet 't er echt aan af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1,8 miljoen en nog een ouderwets keukengeisertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |