nomnom delen!quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Diconnected het volgende:
Haaaaaaaaai.
Ik heb een zak marshmellows gekocht
Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je 5 posts moet gebruiken om het topic dicht te gooien
boeiend, het is een slowchatquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je 5 posts moet gebruiken om het topic dicht te gooien
quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn nagellakrek is omgekletterd en kapot
Ik denk dat dat op zich wel logisch is. Als je ziek bent, dat dan je nagels ook zwakker worden.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Mirjam het volgende:
kan het dat je gezondheid invloed heeft op de sterkte van je nagels?
ik heb van de week zitten acryllen, omdat iedere vinger wel kapot was, maar nu is alles wéér kapot
Dan haal je ze erafquote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef Mirjam het volgende:
boh.
ik heb heul geen zin om weer te acryllen
Zeker verandering van hormonen en dergelijke ook. AD schijnt helemaal funest te zijn voor acryl.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Mirjam het volgende:
kan het dat je gezondheid invloed heeft op de sterkte van je nagels?
ik heb van de week zitten acryllen, omdat iedere vinger wel kapot was, maar nu is alles wéér kapot
Ik vind mn stompjes wel mooier dan het acryl wat ik hadquote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, heb ik heel even overwogen, maar dan heb ik in 2 dagen korte stompjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |