nomnom delen!quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Diconnected het volgende:
Haaaaaaaaai.
Ik heb een zak marshmellows gekocht
Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je 5 posts moet gebruiken om het topic dicht te gooien
boeiend, het is een slowchatquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je 5 posts moet gebruiken om het topic dicht te gooien
quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn nagellakrek is omgekletterd en kapot
Ik denk dat dat op zich wel logisch is. Als je ziek bent, dat dan je nagels ook zwakker worden.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Mirjam het volgende:
kan het dat je gezondheid invloed heeft op de sterkte van je nagels?
ik heb van de week zitten acryllen, omdat iedere vinger wel kapot was, maar nu is alles wéér kapot
Dan haal je ze erafquote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef Mirjam het volgende:
boh.
ik heb heul geen zin om weer te acryllen
Zeker verandering van hormonen en dergelijke ook. AD schijnt helemaal funest te zijn voor acryl.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Mirjam het volgende:
kan het dat je gezondheid invloed heeft op de sterkte van je nagels?
ik heb van de week zitten acryllen, omdat iedere vinger wel kapot was, maar nu is alles wéér kapot
Ik vind mn stompjes wel mooier dan het acryl wat ik hadquote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, heb ik heel even overwogen, maar dan heb ik in 2 dagen korte stompjes
Sold out forever, maar had geen basecoat gebruikt. En nu zijn ze oranjequote:
Oh, kak...quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sold out forever, maar had geen basecoat gebruikt. En nu zijn ze oranje
uitleg: ik ben op mijn werk en soms te druk om dingen terug te lezen. als ik eerst een nieuw topic moet gaan zoeken is lastig. nu kan ik snel een blik werpenquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik liet mijn eerst gekocht OPI voor de volle prijs ook nog eens vallen van 30cm hoogte ofzo en smak, kapoetttt.quote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks dames
nou ze stonden in de woonkamer tegen de muur en rondracende katten waren iets te enthousiast
lakjes lagen door de hele kamer heen, gelukkig allemaal nog heel, alleen rekje is nu een stukje af
het is de maandag na de vakantiequote:
Hoezo uitverkocht? Hij ligt hier toch echt in elke Ici Paris en Douglas ... ik heb hem nog nooit uitverkocht gezien!quote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef Killditzie het volgende:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen weet niemand welke kleur Paradoxal is :S
(En dat terwijl hij zo snel uitverkocht raakt? Lijkt me dat ie dan vaak over de toonbank heen woppert...)
boh arme SQ toch!quote:Op maandag 20 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is de maandag na de vakantieen gister hadden we een feestje dus ik werd vanmorgen half dronken wakker en nu doet m'n rug zeer omdat ik de rugleuning van mijn stoel niet goed krijg. En de koffie is vies.
nouja, jij zuipt niet zo veel als ik geloof ik, dat scheelt al een stukkiequote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
boh arme SQ toch!![]()
![]()
dat staat mij dus morgen ook te wachten als eerste werkdag na de vakantie?
Vieze koffiequote:Op maandag 20 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is de maandag na de vakantieen gister hadden we een feestje dus ik werd vanmorgen half dronken wakker en nu doet m'n rug zeer omdat ik de rugleuning van mijn stoel niet goed krijg. En de koffie is vies.
nee voorlopig even niet nee, heb afgelopen donderdag al een dag van mijn vakantie moetn missen omdat ik tig keer kotsend boven de wc hing en de hele dag niets kon eten door het zuipfest van de avond ervoorquote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nouja, jij zuipt niet zo veel als ik geloof ik, dat scheelt al een stukkie
Maar echt plezant is het niet
quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gister in de kroeg met de overbuurvrouw en toen dacht zo'n lilleke dronken aap dat ik eind 40 was. En dat de overbuurvrouw mijn 18-jarige dochter was. Ik heb 'm geskupt en er een random neger op afgestuurd. Ook zijn portemonnee gerold maar daar zat niets in, dus die kreeg hij weer terug
quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gister in de kroeg met de overbuurvrouw en toen dacht zo'n lilleke dronken aap dat ik eind 40 was. En dat de overbuurvrouw mijn 18-jarige dochter was. Ik heb 'm geskupt en er een random neger op afgestuurd. Ook zijn portemonnee gerold maar daar zat niets in, dus die kreeg hij weer terug
Ik ook niet hoor. Heb hem nooit mooi gevonden. Khaki Vet daarentegen....quote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo uitverkocht? Hij ligt hier toch echt in elke Ici Paris en Douglas ... ik heb hem nog nooit uitverkocht gezien!
Toch blijf ik hem niet echt super vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |