Oe, daarin staan mijn eerste 6 punten van FMT ooitquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
't Is een begin.
Damn, ik had ooit eens 109 punten in 1 maand.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
't Is een begin.
Not by mequote:Op donderdag 25 november 2010 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Damn, ik had ooit eens 109 punten in 1 maand.
Is dat record ooit eens verbroken?
Jemig dat ik voor het eerst meedeed in juli 2003...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef hornage het volgende:
[..]
Oe, daarin staan mijn eerste 6 punten van FMT ooitNovember 2003
Patch, ben je hier?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Asap het volgende:
Nog maar zeven posts, waar blijft Patch
Al vrij snel gezien bij het uitkomen en daarnaast komt de film vaker hier langsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef MasterWouter het volgende:
Had ik niet verwacht dat Let the right one in zo snel werd geraden.
Iedereen die ik tot nu toe heb gesproken kent de film niet. Maar hier natuurlijk wel
Excuus, ben misschien iets te lang weggeweestquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Patch het volgende:
@MasterWouter: gelieve niet zelf punten aan jezelf toe te kennen in het vervolg.
Ik had Hulkio al punten gegeven aan het begin van de nieuwe topic...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Patch het volgende:
Hulkio + 1
Voor Danny Devito nog
Actuele Stand
62 DragonFodder
42 SamuelofSEK
40 Patch
29 FireFox1
22 The_Substitute
16 InTrePidIvity
15 AvispaCS
15 Asap
14 Little_Miss_Naughty
14 7eVeNL
14 MasterWouter
13 YellowBlacks
13 hornage
9 RedShaww
9 lamers
7 Flitspaal
7 ShaoliN
7 Hulkio
5 Tem
5 Lon3
4 Victorinox
3 Loodje
2 CherryLips
2 glaba
1 tombolafan
1 NutKees
1 Zehra
1 Sequencial
Klopt, maar ik had gemist dat hem het punt al was gegevenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had Hulkio al punten gegeven aan het begin van de nieuwe topic...![]()
Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Maar nog wel punten geven aan mij voor Them!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Excuus, ben misschien iets te lang weggeweest
geinig, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Asap het volgende:
Deze zou voor Patch leuk zijn:
[ afbeelding ]
Hehe, patch was ook wel erg snel. Zal eens kijken wat ik voor de volgende keer kan knutselen (eerst maar weer eens punten scoren...)quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef wyccie het volgende:
Damn, leuke vraag was dat.
Hartstikke laat en ook net niet helemaal goed.
Haha ik zag het, iets te gehaast..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik een beetje gesmokkeld heb, want je had niet alles weggehaald in de teksten, Asap.
Gisteren was de dag dat "I'm a cyborg, but that's ok" binnen kwam. ben ik ook blij mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Patch het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn favo serie op Blu-Ray in bestelling gaat
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef hornage het volgende:
De screenshots worden wel telkens gezelliger
Ik zou niet weten welke films het zijn btw
Als in, het tempo lag laag? Of die rare opmerkingen van Mainport?quote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef wyccie het volgende:
Nou, wat was dat een vervelend DP-topic, zeg!
Was zelf ook weg en daarnaast ben ik het weekend zelden of het forum... wel originele vragen dit keer, maar idd een aantal onzinposts...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:00 schreef Patch het volgende:
Het lag ook aan het weekend. Minder FMT-ers aanwezig.
Als ditzelfde DP-topic doordeweeks was geweest, had het geen 24 uur volgehouden.
Moeilijkheidsgraad was op een goed niveau.
En inderdaad, de posts van Mainport waren vreemd. Ook zonde van nietszeggende posts van andere FMT-ers, diedit topic thuis hoorden.
tussen 'diedit' moet natuurlijk 'niet in'quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:00 schreef Patch het volgende:
Het lag ook aan het weekend. Minder FMT-ers aanwezig.
Als ditzelfde DP-topic doordeweeks was geweest, had het geen 24 uur volgehouden.
Moeilijkheidsgraad was op een goed niveau.
En inderdaad, de posts van Mainport waren vreemd. Ook zonde van nietszeggende posts van andere FMT-ers, diedit topic thuis hoorden.
Tempo inderdaad. Mainport ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef hornage het volgende:
Als in, het tempo lag laag? Of die rare opmerkingen van Mainport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |