En die ander?quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Met Buffy
FMT - Slowchat - Met nare Patch en niet luisterende newbies
Niet gezien...quote:
Had ik die OP niet eens ooit verzonnen?quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ha, de OP wordt nog steeds gebruikt
De rest kwam van mijquote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Had ik die OP niet eens ooit verzonnen?
Of in ieder geval het woordje 'dus'...
Nog genoeg dagen te gaan hoor, kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Bronson het volgende:
Nou één ding is zeker, het tweede tweepunten topic zullen we niet meer halen.
Maar ik ben er weerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Bronson het volgende:
Nou één ding is zeker, het tweede tweepunten topic zullen we niet meer halen.
Om hier maar even offtopic verder te gaan, drink je koffie uit zo'n Douwe Egberts automaat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[offtopic] Hoezo? Of wil ik dat niet weten?
Inderdaad. Je zal wel moeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef Sequencial het volgende:
Ok, dus niks gemalen koffie maar tweederangs opwarmertjes. Tja, men drinkt het toch wel. Moet zeggen dat bij ons de mokka-optie het lekkerste resultaat geeft qua volle smaak, alleen geeft ie dan maar halve bakjes
Nicequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef hornage het volgende:
Ik mocht begin dit jaar de nieuwe koffieautomaat voor op kantoor uitzoeken. Anderhalf jaar Senseo gedronken.... bah....
Nu hebben we zo'n fijne automaat die de bonen maalt en direct er koffie van zet...heerlijk!
dat is wel de lekkerste koffiequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nadat onze automaat brakzetten we tegenwoordig koffie met een ouderwetsche masjien. (gewoon filterkoffie dus)
awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |