Prachtige foto's kom ik tegen zeg!
Ik heb mijn jurk gevonden!
In Donkerbroek zit een bruidsmode winkel die tweedehands jurken verkoopt (
www.dress2kill.nl), maar ook jurken opkoopt van zaken die gaan sluiten. Dus alle jurken zijn flink goedkoper! Ik had daar 2 prachtige jurken gevonden die nieuw waren voor nog geen 650 euro compleet met hoepel. Goeie service en een vriendelijke vrouw die het als hobby heeft.
De dag daarna zijn we naar Bruidsmode Lydia geweest in Drachten.(bruidsmodelydia.nl) Wat een vreselijk slechte zaak. Toen ik haar mijn budget noemde sprongen dr ogen haast uit de kassen en begon gelijk dat dat no way haalbaar was. Dus ik wilde alweer opstaan en weggaan. Maar mijn moeder en zus drongen aan dat ik toch even wat ging passen. Ze kwam aan met een jurk van
sincerty Deze heb ik aangepast en stond geweldig. Maar hij was flink duurder dan mn budget. (de hoepelrok van 195 euro kon ik dan wel huren voor de helft van de prijs) Ook meldde ze dat het een nieuwe jurk was, maar ik vind het overal op internet, dus zo exclusief is hij helemaal niet

Ik heb daarna nog een jurk gepast, leek net of er schubben op de rok zaten, zulke vreselijke plooien waren het, en ook lelijke kleuren, totaal niet mijn smaak. Hij stond me ook totaal niet. Daarna kwam ze met nog een jurk aan, maar dan heel strak en nog veel lelijker. Ze luisterde totaal niet naar me en zocht alleen maar dure jurken uit. Want we mochten zelf niet zoeken. "gelievde de jurken niet aanraken" stond er boven de jurken op bordjes. Het was belachelijk allemaal en na een half uur werden we naar buiten gewerkt. Niks geen nette service. Waardeloze zaak en erg duur. Ook betalen de stevigere dames veel meer voor een jurk. Want die hebben meer stof nodig.

Daarna zijn we naar Catwalk in Groningen geweest. Gewoon galakleding, maar een blauwzwartejurk kon hem wel eens worden! Een meisje dat me hielp met in en uit de jurk komen en het dichtritsen was geen probleem. En dan zou ik voor 400 euro klaar zijn.
Ik heb hem ook aan de kant laten hangen.
De dag daarna zijn we naar Fidelity in Burgum geweest. Wat een verademing! De hele winkel heb je voor je alleen en de sfeer is heerlijk ontspannen en ze heeft jurken in de prijsklasse van 475 tot 2000+ keuze genoeg en ook in mijn maat! En ik kon hier wel zelf de jurken uitzoeken, Wendy (de eigenaresse) ging koffie en thee zetten en wij konden in alle rust jurken uit het rek halen en op het pasrek hangen.Erg fijn, want dan konden we dus gewoon naar de prijskaartjes kijken en de te dure jurken konden we zo mooi laten hangen.
We hadden zo'n 8 jurken uitgezocht. En de eerste was gelijk zo mooi! Een ivoorjurk met halter. De tweede was ook super en om te voorkomen dat ik straks 5 jurken wilde hebben ging ik keuze's maken tussen steeds 2 jurken. De eerste was mooier, dus de 2e ging weer terug. En toen bij de 5e jurk, keek ik in de spiegel en moest gewoon huilen, Dít WAS hem! Een champagnekleurige jurk (goldflow?) Bestaande uit een effen rok zonder versiering met een druk versierde top met kraag, echt! Hij is ZO mooi! Dus daarna nog een gepast maar die haalde het niet meer bij DE jurk. Daarna heb ik hem nog een keer gepast en was ik al besloten. DIT was hem. Dus gelijk van alles er bij besteld. Torselet, hoepelrok, schoenen waren in de uitverkoop en konden gelijk mee, parels voor in het haar, oorbellen, kousen en zelfs een kouseband. De jurk betaal ik zelf en de rest krijg ik allemaal van mijn moeder en zus. Die wilden heel graag meebetalen

Een aanrader de zaak. Ze smeert je niks aan en zo vriendelijk!
Aanstaande donderdag om 13:00 heb ik mn proefkapsel, ik wil het opgestoken wegens de kraag en dan met de parels er in. Ik zie het al helemaal voor me

12 november ga ik de jurk afpassen en leert ze me hoe ik naar de wc moet en hoe ik op een stoel zitten moet
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 04-10-2010 11:58:09 ]