abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86990706
Wij hadden ook een kaars. Niet prominent opgesteld, niet aan gememoreerd. Wij wisten het en dat was in principe genoeg.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_87032875
Tussen het in- en uitpakken van de koffers door (we komen net terug van de Safari en gaan morgenochtend op huwelijksreis) nog even een snel berichtje.
We zijn getrouwd! Het was Fan-tas-tisch! Al met al hebben we een trouwweek gehad in plaats van een trouwdag, en we hebben van begin tot eind, iedere minuut genoten!

Officiele foto's hebben we nog niet, maar bij deze een snel plaatje om jullie een idee te geven.

een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_87033309
Elvy!!

Wat een bijzondere jurk!!
Zoooo gaaf!!
Een bruidsjurk maar toch ook een beetje afrikaans!

wat zien jullie er leuk en gelukkig uit..
en die parasol is ook echt super leuk!!! :o

Veel plezier op de huwelijksreis!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87050713
Waah, morgen is het zover! *O* Er staat nog genoeg op het programma vandaag: naar de manicure, even langs de locatie om wat spullen neer te zetten, gesprek met de BABS en dan vanavond lekker uit eten met onze ouders en getuigen O+

Elvy, wat zag je er mooi uit! Ik vind je jurk echt heel passend en wat een gaaf idee die paraplu!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87051212
Elvy geweldig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87051232
Spannend Clubsoda! O+

En wat leuk dat je vanavond nog uit eten gaat, leuk idee!
pi_87051430
Ja, we hebben verder een vrij ruim opgezette bruiloft, met ongeveer 100 mensen die de hele dag meevieren en er dus ook met het eten zijn. Daarom gaan we de avond tevoren nog even wat 'intiemer' eten met onze naasten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87051627
Ohh, mooie foto's Elvy! En wat leuk Clubsoda! Ik hoop dat jullie het vanavond leuk hebben en ook een geweldige dag hebben morgen! :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_87054155
Clubsoda.. veel plezier vanavond! (kijk wel uit met de alcohol ;) )
En morgen natuurlijk enorm genieten!!

Hier is het tweede drama afgewend, Hebben de bruiloft een dagje verschoven zodat zusje-lief niet met d'r tentamens in de knoop hoeft te zitten.. ze heeft alleen op dinsdag en donderdag tentamen.. en onze bruiloft zou op donderdag zijn, dus verplaatst naar woensdag.. kan zij mooi op donderdag d'r tentamen wel doen..

*voelt toch fijn*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:30:36 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:50:10 #211
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87084605
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Waah, morgen is het zover! *O* Er staat nog genoeg op het programma vandaag: naar de manicure, even langs de locatie om wat spullen neer te zetten, gesprek met de BABS en dan vanavond lekker uit eten met onze ouders en getuigen O+

Elvy, wat zag je er mooi uit! Ik vind je jurk echt heel passend en wat een gaaf idee die paraplu!
Heel veel plezier morgen *O*

En Elvy nog van harte gefeliciteerd ^)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_87087486
Gefelicteerd Elvy. Wat bijzonder, die parasol!

Clubsoda, geniet van jullie dag morgen. Veel plezier!
pi_87088958
Clubsoda een geweldige dag gewenst O+
pi_87088966
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:

Hier is het tweede drama afgewend, Hebben de bruiloft een dagje verschoven zodat zusje-lief niet met d'r tentamens in de knoop hoeft te zitten.. ze heeft alleen op dinsdag en donderdag tentamen.. en onze bruiloft zou op donderdag zijn, dus verplaatst naar woensdag.. kan zij mooi op donderdag d'r tentamen wel doen..

*voelt toch fijn*
dat is toch wel top van jullie!
pi_87131786
Ben 22 September 2010 getrouwd in de Filipijnen en ook nog eens voor de kerk, had beloofd om wat foto's neer te zetten dus bij deze mijn bijdrage aan deze reeks :)

Heb echter hier en daar wat foto's van allerlei facebook accounts moeten halen omdat de officiële foto's nog bij de fotograaf zijn, maar denk dat ik wel een aardig en kort overzichtje heb van onze trouwdag:

^)
Laatste puntjes op de i, en Jeff de fotograaf die al om kwart over 6 's ochtends arriveerde:

Het resultaat en klaar voor de fotoshoot in de tuin.....

Schoonmoeder en zus en op 1 na alle bridesmaids:

De bridesmaids, groomsmen, flowergirls etc.

En toen op naar de Kerk..... helaas geen Citroën DS maar de kleur is goed:

Bij binnenkomst in de Kerk:

Ik was er zelf ook ;) :

Na afloop van de mis... een van de vele honderden foto's:

Aankomst op de receptie:

The prosperity dance:

En de welverdiende rust en blijdschap na afloop:

Als ik zo de foto's terugkijk kan ik me echt alle indrukken nog zo goed herinneren, heb echt een geweldige dag gehad *O*
pi_87147530
Gefeliciteerd Tahiti! Leuke foto's.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:13:54 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87150462
Wauw dat ziet er wel erg gaaf uit O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:49:26 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87159243
Elvy! Wat zag je er gaaf uit! Mooi en hele coole parasol!! Ben benieuwd naar je verhalen! Veel geluk samen!!
Tahiti, wat heb je een prachtige vrouw! Was er ook familie uit nl. bij?
Gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_87159883
Hehe thanks :)

Helaas was er geen familie uit Nederland bij, mijn moeder heeft een hernia en kan niet 15 uur in een vliegtuig zitten en mijn broer kon er vanwege zijn werk niet bij zijn. Dus was nogal een avontuur om daar alleen heen te gaan en dit mee te maken. Maar heb een geweldige tijd gehad en heb alles maar over me heen laten komen ze hebben daar toch net wat andere tradities en gebruiken als wij hier in Nederland gewend zijn... zoals het vrijlaten van de plus minus 50 vlinders vond ik erg bijzonder O+
pi_87160178
Vond je het niet ontzettend jammer dat er geen familie van jou bij was?
Ziet er wel uit als een hele mooie huwelijksdag!
pi_87160619
Iemand trouwens ervaring met het inloggen op de site van de Honeymoonshop? Wanneer (en hoe) krijg je de gegevens om in te loggen?
pi_87161817
Donderdag de eerste afspraak bij 1 van de 2 mogelijke trouwlocaties. Ik ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat en wat er qua prijs uitkomt.
pi_87162929
Prachtige foto's kom ik tegen zeg!

Ik heb mijn jurk gevonden!

In Donkerbroek zit een bruidsmode winkel die tweedehands jurken verkoopt (www.dress2kill.nl), maar ook jurken opkoopt van zaken die gaan sluiten. Dus alle jurken zijn flink goedkoper! Ik had daar 2 prachtige jurken gevonden die nieuw waren voor nog geen 650 euro compleet met hoepel. Goeie service en een vriendelijke vrouw die het als hobby heeft.

De dag daarna zijn we naar Bruidsmode Lydia geweest in Drachten.(bruidsmodelydia.nl) Wat een vreselijk slechte zaak. Toen ik haar mijn budget noemde sprongen dr ogen haast uit de kassen en begon gelijk dat dat no way haalbaar was. Dus ik wilde alweer opstaan en weggaan. Maar mijn moeder en zus drongen aan dat ik toch even wat ging passen. Ze kwam aan met een jurk van sincerty Deze heb ik aangepast en stond geweldig. Maar hij was flink duurder dan mn budget. (de hoepelrok van 195 euro kon ik dan wel huren voor de helft van de prijs) Ook meldde ze dat het een nieuwe jurk was, maar ik vind het overal op internet, dus zo exclusief is hij helemaal niet :N Ik heb daarna nog een jurk gepast, leek net of er schubben op de rok zaten, zulke vreselijke plooien waren het, en ook lelijke kleuren, totaal niet mijn smaak. Hij stond me ook totaal niet. Daarna kwam ze met nog een jurk aan, maar dan heel strak en nog veel lelijker. Ze luisterde totaal niet naar me en zocht alleen maar dure jurken uit. Want we mochten zelf niet zoeken. "gelievde de jurken niet aanraken" stond er boven de jurken op bordjes. Het was belachelijk allemaal en na een half uur werden we naar buiten gewerkt. Niks geen nette service. Waardeloze zaak en erg duur. Ook betalen de stevigere dames veel meer voor een jurk. Want die hebben meer stof nodig. :X

Daarna zijn we naar Catwalk in Groningen geweest. Gewoon galakleding, maar een blauwzwartejurk kon hem wel eens worden! Een meisje dat me hielp met in en uit de jurk komen en het dichtritsen was geen probleem. En dan zou ik voor 400 euro klaar zijn.
Ik heb hem ook aan de kant laten hangen.

De dag daarna zijn we naar Fidelity in Burgum geweest. Wat een verademing! De hele winkel heb je voor je alleen en de sfeer is heerlijk ontspannen en ze heeft jurken in de prijsklasse van 475 tot 2000+ keuze genoeg en ook in mijn maat! En ik kon hier wel zelf de jurken uitzoeken, Wendy (de eigenaresse) ging koffie en thee zetten en wij konden in alle rust jurken uit het rek halen en op het pasrek hangen.Erg fijn, want dan konden we dus gewoon naar de prijskaartjes kijken en de te dure jurken konden we zo mooi laten hangen.
We hadden zo'n 8 jurken uitgezocht. En de eerste was gelijk zo mooi! Een ivoorjurk met halter. De tweede was ook super en om te voorkomen dat ik straks 5 jurken wilde hebben ging ik keuze's maken tussen steeds 2 jurken. De eerste was mooier, dus de 2e ging weer terug. En toen bij de 5e jurk, keek ik in de spiegel en moest gewoon huilen, Dít WAS hem! Een champagnekleurige jurk (goldflow?) Bestaande uit een effen rok zonder versiering met een druk versierde top met kraag, echt! Hij is ZO mooi! Dus daarna nog een gepast maar die haalde het niet meer bij DE jurk. Daarna heb ik hem nog een keer gepast en was ik al besloten. DIT was hem. Dus gelijk van alles er bij besteld. Torselet, hoepelrok, schoenen waren in de uitverkoop en konden gelijk mee, parels voor in het haar, oorbellen, kousen en zelfs een kouseband. De jurk betaal ik zelf en de rest krijg ik allemaal van mijn moeder en zus. Die wilden heel graag meebetalen O+

Een aanrader de zaak. Ze smeert je niks aan en zo vriendelijk!

Aanstaande donderdag om 13:00 heb ik mn proefkapsel, ik wil het opgestoken wegens de kraag en dan met de parels er in. Ik zie het al helemaal voor me O+ 12 november ga ik de jurk afpassen en leert ze me hoe ik naar de wc moet en hoe ik op een stoel zitten moet _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 04-10-2010 11:58:09 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87163021
Vlinder wat fijn dat je, je droom jurk gevonden hebt O+
pi_87163095
Wat goed Vlindur, je jurk gevonden! Ik heb gisteren ook mijn jurk gevonden, ik had hem al een half jaar in mijn hoofd zitten en nu trok ik hem aan en het was `m gewoon! Ik vind `m wel over de top duur maar mijn moeder vond het geen probleem O+

Maar inderdaad, 5 maanden levertijd op de jurk.. Pffff zeg :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')