Even in mijn achterhoofd houdenquote:
Ik kan je ook niet zo goed helpen ben ik bang, want ik ben een beetje wars geweest van de verlovingsringetiquettequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Shivo het volgende:
Gistermorgen voor het eerst naar een verlovingsring gekeken. Dat is nog best lastig want ik heb geen idee wat voor iets mijn vriendin mooi zou vinden. Ook geen benul wat zoiets nou moet kosten. De gemiddelde prijs van een verlovingsring in de VS (mijn vriendin is Amerikaans) is $2,100 maar dat vind ik wat veel. Maar wil ook niet (nu al) goedkoop zijn zeg maar
Maar verlovingsring etikette tips zijn welkom.
Mwah, zit met diensten en als ik het huidige schema doortrek dan betekent het dat ik offshore moet tijdens m'n honeymoon.. daar zit niemand op te wachten!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Chanty het volgende:
Lekker op tijd, maar lijkt me dat dat wel goed moet komen![]()
Vriendlief is gisteren helaas niet geslaagd met trouwpak zoeken. Wel een goede indruk gekregen wat hij wil en hij had ook wel een mooi pak aan blijkbaar, alleen was dat te groot en kon dus ook niet meer zoveel worden aangepast dat het wel past. Blijkbaar komt in januari de nieuwe collectie die erg aansluit op zijn smaak. Dus nog maar even wachten
In november gaat hij dan met zijn zus naar een trouwbeurs wat rondkijken. Zijn zus is nu door mijn schoonmoeder aangewezen om haar taak over te nemen (schoonouders wonen in Spanje en komen pas met de bruiloft weer hier). Ik (en mijn vriend) heb gelukkig wat meer vertrouwen in de keuze van mijn schoonzusje dan in die van mijn schoonmoeder. Scheen dat ze zich weer overal tegenaan zat te bemoeien ookMaar goed, heb er wel vertrouwen in dat ie straks helemaal
![]()
naast me staat.
Mijn schoonmoeder had al besloten dat ze daar heen moesten inderdaad, alleen heeft mijn schoonzusje dan een bedrijfsuitje dus dat kan nietquote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mwah, zit met diensten en als ik het huidige schema doortrek dan betekent het dat ik offshore moet tijdens m'n honeymoon.. daar zit niemand op te wachten!
Hmm. in okt is er een beurs in de grote kerk, den haag?? is misschien wat? wij zijn op vakantie..
Overigens vraag ik me nog wel af wat er nog allemaal op zo'n beurs te bekijken ishet meeste is al bedacht/geregeld, en volgens mij leidt zo'n beurs er alleen maar toe dat je NOG meer geld uit gaat geven
die leuke ideetjes kosten alleen maar geld!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder had al besloten dat ze daar heen moesten inderdaad, alleen heeft mijn schoonzusje dan een bedrijfsuitje dus dat kan nietWordt november in rotterdam geloof ik. wat er verder te zien is weet ik ook niet. De pakkenverkoper had blijkbaar gezegd dat daar de nieuwe collectie te zien is of zo (pin me er niet op vast ik was er niet bij
). Wil eigenlijk wel nog een keertje kijken bij zoiets. Hebben veel dingen ook al geregeld of heb er ideeen ove maar misschien kom ik nog wat leuke ideetjes tegen.
Inspiratie opdoen kost nooit geldquote:Op woensdag 22 september 2010 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die leuke ideetjes kosten alleen maar geld!
maar het is wel leuk om een dagje heeeelemaal in de bruidssfeer te zijn..
Mijn vriendinnen hadden een wenskaartjesboom voor ons gemaakt als gastenboek. Twee vazen met daarin mooie takken. Een mand vol lege kaartjes in 't roze/rood/wit en kleurige lintjes om ze vast te knopen aan die boom (zodra gasten erop geschreven hadden).quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen kost nooit geld
Je kunt altijd nog kijken of je iets zelf goedkoper kunt uitvoeren. Of misschien is je eigen idee zelfs duurder dan een idee wat je daar opdoet![]()
Ik heb bv ideetjes voor gastenboek, uitnodiging, bedankjes, maar ik heb nog niets aangeschaft daarvoor. Dus andere ideeen zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Shivo het volgende:
Twee andere ideeen: ik heb wel eens bij een vriend stiekem de WC deur (op de dag zelf) opgehaald, in een achterafkamertje door iedereen laten bekladderen en nog voordat het echtpaar thuis was, weer de deur terug gezet. Een andere idee is om een spiegel mee te nemen en zo'n ets apparaatje, kunnen mensen hun naam in de spiegel graveren.
Mijn idee, wat doe jequote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef Clubsoda het volgende:
Wij huren een polairodcamera, kunnen mensen zichzelf leuk op de foto zetten en het meteen in het gastenboek plakken. Er zijn veel leuke dingen te verzinnen!
Ik zit nu alle orgelmuziekjes te You-tuben, ben meteen in een stemmige stemmingMaar wel tevreden met de keuzes die we hebben gemaakt.
Oh ik vind het echt niet erg hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 09:03 schreef Clubsoda het volgende:
Och ja, het zou best kunnen dat ik dat idee uit dit topic heb gepiktNou ja, beschouw het al een compliment!
wij waren ook een beetje met dat idee " aan de zwier" gegaan..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik vind het echt niet erg hoor
Ik hoop dat ik tzt zo'n oude polaroid met films kan vinden, toch net iets leuker dan zo'n nieuwe.
Heb ik ook nog wel naar gekeken, maar die films zijn zo gruwelijk duur en we hebben ruim 100 gasten...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik vind het echt niet erg hoor
Ik hoop dat ik tzt zo'n oude polaroid met films kan vinden, toch net iets leuker dan zo'n nieuwe.
Wij betalen nu 100 euro voor het huren van de camera en 90 foto's. Vond ik nog best meevallen eerlijk gezegd, hoewel ik op Markplaats ook nog een iets goedkopere trof.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij waren ook een beetje met dat idee " aan de zwier" gegaan..
Maar polaroids zijn zo knetter duur!
Dus ivm het budget ook maar weer laten varen..
en vlindur.. je kan je vriend/verloofde ook een bepaalde " taak" geven
Ik was bang dat ik alles alleen zou organiseren ( uit enhousiasme) dat ik maar meteen heb gezegd dat hij het vervoer, de huwelijksreis en het ontwerp voor de kaarten moet doen
Dan is het verder aan mij dat ik er vertrouwen in heb dat hij dat dan ook regelt..moeilijk!!!
1.82 is niet zo'n hele rare lengte toch? Ik ben zelf 1.80 en verwacht geen problemen. En anders neem ik wel een jurk met een lange sluierquote:Op donderdag 23 september 2010 10:54 schreef Vlindur het volgende:
Oh hier zijn jullie! Vond het topic al zo stil, blijkt er al tijden een slotje op te zitten![]()
Gelukkig ben ik niet meer de eerste, we moeten nog zoveel! We hebben de ringen soortvan uitgezocht, ze zijn van Desiree en zo gaaf! Ik doe geen plaatje omdat ik mensen verdenk van meelezen die het niet horen te wetenMijn moeder en mijn zus gaan mee voor de jurk, dat vind ik ook meer dan genoeg. Mijn schoonmoeder bemoeid zich goddank nergens mee en dat vind ik prima.
De kaartjes, menu en fotograaf moet allemaal nog. Mijn vriend toont alleen geen belangstelling. Was net zoals met Rienk, kon allemaal wel op het laatste moment vond hij. Ik ben juist van het direct afhebben. Maar dit weekend gaan we er echt voor zitten.. Ben benieuwd!
Mooie jurk zag ik trouwens! Wat een klein dametje ook zegIk ben 1.82, hoop dat daar ook jurken voor te krijgen zijn die niet tot op mn kuiten vallen
Wij hebben maar max 60 gasten dus dat zou te doen zijn had ik berekend vooral omdat veel stellen waarschijnlijk samen op de foto gaan. Maar ik kijk over een aantal maanden wel even hoe en wat. Anders wordt het inderdaad gewoon een nieuwe. Op zich wel handig dat ze meteen in te plakken zijn namelijk en doordat ze goedkoper zijn kun je er meer van in slaan en kunnen mensen later op de avond voor een tweede ronde (quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel naar gekeken, maar die films zijn zo gruwelijk duur en we hebben ruim 100 gasten...Dus dan maar zo'n moderne, die print op een stickervelletje en dan kunnen mensen het meteen in het gastenboek plakken.
Vlindur, zie je het allemaal nog wel een beetje zitten? Volgens mij zijn mannen gewoon niet zo initiatiefrijk als het op trouwen aankomtDe mijne vindt het allemaal heel leuk maar hij zal niet zelf met een idee aan komen zetten. Ik heb meer de aansturende rol in het geheel zeg maar . Ach, ik vind het allemaal niet erg, ik vind het zo leuk om onze dag vorm te geven en bovendien heb ik er ook alle tijd voor (zit al vijf weken thuis, hij heeft het druk op z'n werk). En af en toe schuif ik een stom klusje zijn kant op
Ik ben 1.60 dus alles moet korter worden gemaakt (fors korterquote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
1.82 is niet zo'n hele rare lengte toch? Ik ben zelf 1.80 en verwacht geen problemen. En anders neem ik wel een jurk met een lange sluier
Jij hebt je jurk al hè? Je hebt al eens een plaatje gepost en ik weet dat ik `m toen erg mooi vond maar zou je hem nog eens willen PMen of posten? Moet je het korter maken apart afrekenen of valt dat gewoon onder vermaakkosten?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben 1.60 dus alles moet korter worden gemaakt (fors korter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |