abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:12:06 #297
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_87809722
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben bijna alles klaar! *O*

Auto ^O^
Restaurant ^O^
Bruidsjurk ^O^
Fotograaf ^O^
Kaartjes In bestelling
Taart ^O^
Vriend's pak ^O^
Rienks pak moet ook nog.

Missen we verder nog iets?
Bloemen/Corsages ? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_87813335
Wij hebben welgeteld één save-the-date mailtje verstuurd eigenlijk, de rest van de mensen was via de tamtam al binnen twee dagen op de hoogte geloof ik ;) Uiteindelijk zijn er van de 115 gasten maar 2 mensen niet gekomen omdat ze andere afspraken hadden, en nog wat mensen wegens medische redenen niet, dus het werkte best effectief die tamtam :D

Om op de vraag van Jentin en Barretje terug te komen: het gaat goed! Vandaag teruggekomen van huwelijksreis, wel moe nu van de jetlag maar voldoen, het was prachtig en fijn samen *; Getrouwd zijn is leuk, ik kan het aanraden! *O* Onze dag was prachtig, echt alles klopte en er was niets wat we anders hadden gewild :o Mijn bloemen waren prachtig, mijn vriend ook, het was droog toen we foto's maakten, de kerk was super versierd, de entree in een bomvolle kerk was héél bijzonder, de ambtenaar was geweldig, de locatie had alles perfect geregeld, goed eten, mooie speeches, twee hele lieve ceremoniemeesters die heel veel leuke dingen hadden georganiseerd, allemaal lieve en dierbare mensen en een geweldige sfeer! En mijn lijf werkte mee (6 weken voor de bruiloft geopereerd, het was een beetje de vraag hoe zich zou ontwikkelen), dat was ook een grote opluchting.

En dit weekend staat er een verhuizing op het programma en dan hebben we de life-events wel gehad en gaat de rust wederkeren in ons leven :) Ik heb verder wel teruggelezen maar niets onthouden,sorry, zit een beetje in mijn eigen bubble nog O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87820393
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leigh.. ik weet niet waar jullie wonen, maar wij zijn ook 'Op het water' getrouwd..
In Rotterdam en dat hebben we gedaan bij de Rederij Thor :)

Wij zijn zaterdag alweer 1 jaar en 4 maanden getrouwd.. gosh dat gaat hard ! :o
Wij wonen in Assendelft (Zaanstad) :)
Had schepen gezien in Muiden. Lijkt me nog steeds erg leuk!
Alleen 't is de hopen dat de bruidegom niet de halve plechtigheid over de rand hangt ;)
Liej
pi_87820428
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Bloemen/Corsages ? :)
Gut, daar zeg je wat... Corsages. Hoe en waar regel je dat, eigenlijk? :@

Wij denken eraan om het qua plechtigheid redelijk simpel te houden. Geen (grote) bloemstukken in de zaal, wellicht niet eens een bruidsboeket. Dan liever een mooie bloem in m'n haar :)
Als de zaal van onze favo trouwlocatie niet alle gasten kan herbergen dan alleen de nabije familie bij de voltrekking en de rest zien we dan bij de receptie.

Dat zijn voorlopige ideetjes, hoor. We zijn er nog láng niet uit :D
Liej
pi_87821106
Corsages bij je bloemist maar volgens mij kun je op van die trouwsites ook zijden corsages bestellen.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')