Lijkt me bullshit. Nee ik heb niet zo'n cursus gedaanquote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die assertiviteitscursussen hebben gedaan pik je er altijd zo uit, die hebben allemaal neppe, irritante, aangemeten maniertjes aangeleerd.
Nouja mijn oom heeft ook zo'n cursus gedaan, en die is er echt superirritant van geworden. Hij blijft maar doorzeveren over vanalles. En als je er dan tegenin gaat dan heeft die assertiviteitscursus weer een oplossing daarvoor zodat ie altijd het laatste woord moet hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Dat is onzin, iedere subassertieveling voelt wel wanneer hij anderen zijn grenzen laat overgaan, op zon cursus leer je daar constructief mee omgaan. Verder is iets doe n met je minderwaardigheidscomplex ook aan te raden, heeft mij erg geholpen en mijn levens plezier verbeterd, zou inderdaad eens naar de huisarts gaan.
Spiegeltje spiegeltje........quote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die assertiviteitscursussen hebben gedaan pik je er altijd zo uit, die hebben allemaal neppe, irritante, aangemeten maniertjes aangeleerd.
Proefondervindelijk vastgesteld, al zijn die kwalificaties ´nep, irritant en aangemeten´ natuurlijk mijn associaties.quote:
Kan je eens een voorbeeldje geven?quote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Garisson72 het volgende:
zie mijn reactiequote:Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeldje geven?
Ik had eens een klega die zo'n cursus had gevolgd, en nadien niet meer stopte met zijn futiele verhaaltje als hij werd onderbroken maar INEENS VEEL HARDER GING PRATEN OMDAT HIJ HAD GELEERD DAT HIJ OOK HEUS WEL RECHT HAD OM TE VERTELLEN!!quote:Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kan je eens een voorbeeldje geven?
idd, mijn oom wil nu ook altijd het laatste woord hebben in elke discussie, ook al is de hele discussie al voorbij en is bewezen dat zijn discussierende tegenstanders gelijk hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had eens een klega die zo'n cursus had gevolgd, en nadien niet meer stopte met zijn futiele verhaaltje als hij werd onderbroken maar INEENS VEEL HARDER GING PRATEN OMDAT HIJ HAD GELEERD DAT HIJ OOK HEUS WEL RECHT HAD OM TE VERTELLEN!!![]()
Wat je ook veel tegenkomt zijn de types die kóste wat kost een tegenargument moeten hebben, of die een betweterige toon hebben aangeleerd die ze weleens bij iemand hebben gezien die wat aanzien genoot, of ineens alles met een smalende, aanmatigende, neerbuigende toon moeten zeggen.
Je mérkt gewoon dat het aangemeten gedrag is, en dat stuit mij dan enorm tegen de borst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |