Als FF een pannenkoek ipv uitsmijter durft te bestellenquote:Op zondag 19 september 2010 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Bah maandag, de dag voor morgen, aka de dag voor dinsdag, aka de dag voor m'n echo.
"het zal wel goed zijn", maar ik schijt echt peultjes, was al 10 jaar niet bij de HA geweest, ga echt stuk nu
• Cataclysmquote:Op zondag 19 september 2010 23:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Komen trouwens een paar gave games nog uit dit jaar
• CoD black ops
• Medal of Honor
• Halo Reach (is al uit maar moet hem nog binnenkrijgen)
• BF:BC2: Vietnam
word weer veel gamen de komende tijden(dagen worden toch korter en kouder)
quote:Op zondag 19 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
• Cataclysm
En nog even over de pannenkoeken! Door Ross heb ik de allerlekkerste combi leren kennen. Ik was altijd spek + stroop fan, maar ben helemaal om voor de poedersuiker + citroensap versieEcht zoooo ontzettend lekker op een pannenkoek
Ik zit op mijn werk en de helft hier is zo te zien al naar bed
Nou, je doet gewoon wat eetlepels citroensap op je pannenkoek, bestuift dat met poedersuiker en dan lekker oprollen. Zo waanzinnig lekker fris & zoetig tegelijk! Een pannenkoek met stroop smaakt daarna heel erg 'zwaar'.quote:Op zondag 19 september 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Werkze alvast!
Hoe doet ie dat dan? Dat met die citroen & poedersuiker?
Klinkt nog lekker ookquote:Op zondag 19 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je doet gewoon wat eetlepels citroensap op je pannenkoek, bestuift dat met poedersuiker en dan lekker oprollen. Zo waanzinnig lekker fris & zoetig tegelijk! Een pannenkoek met stroop smaakt daarna heel erg 'zwaar'.
Slaap lekker, DarkElf!
dat is een uitbreiding geen game (ok die vietnam ook niet) en ik speel geen wow.quote:Op zondag 19 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
• Cataclysm
En nog even over de pannenkoeken! Door Ross heb ik de allerlekkerste combi leren kennen. Ik was altijd spek + stroop fan, maar ben helemaal om voor de poedersuiker + citroensap versieEcht zoooo ontzettend lekker op een pannenkoek
Ik zit op mijn werk en de helft hier is zo te zien al naar bed
Verwachtte datum 2 november, maar dat kan natuurlijk wat uitlopen.quote:
Nee hoor, ik speel eigenlijk alleen 's avonds en de avond staat nou niet echt bekend om haar krachtige zonwerkingquote:Op zondag 19 september 2010 23:31 schreef flying-dutchman het volgende:
dat is een uitbreiding geen game (ok die vietnam ook niet) en ik speel geen wow.
WoW: the best sunblock on the market.
* flying-dutchman vraagt zich af of isa niet stiekem een beetje albino wit is
Yup, en dat citroensap lukt mij ook nog wel, maar limoen...quote:Op zondag 19 september 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Hij dronk dat zo puur op?Dat is zo zuur! hahaha
quote:Op zondag 19 september 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik speel eigenlijk alleen 's avonds en de avond staat nou niet echt bekend om haar krachtige zonwerking
Aangezien die pH dusdanig laag is zal het helemaal niks uitmaken.quote:Op zondag 19 september 2010 23:34 schreef flying-dutchman het volgende:
vraag me af hoe goed dat is voor je maagzuur
maar wij willen jou niet missenquote:Op zondag 19 september 2010 23:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik speelde ook alleen savonds, heerlijk![]()
Mijn innerlijke nerd begint t steeds meer te missen
We hebben vorige week zaterdag een icc 10 meidenrun gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 23:34 schreef Aure het volgende:
Ik speelde ook alleen savonds, heerlijk![]()
Mijn innerlijke nerd begint t steeds meer te missen
Ik ben hier idd ook nooitquote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef flying-dutchman het volgende:
maar wij willen jou niet missen
Dat doe ik komende maandag ochtend vanaf 7 uurquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben vorige week zaterdag een icc 10 meidenrun gedaan
Alleen vrouwen in een raid, dat was best gezellig
Ja, zoietsquote:
Welkomquote:Op zondag 19 september 2010 23:11 schreef flying-dutchman het volgende:
Maandag, de dag dat ik me even bij de gemeente Utrecht ga inschrijven
Haha ik heb er bijna geen tijd voor dus dan vind ik t weer zonde van mn geld.. Plusdat ik dan eerst een nieuwe laptop moet gaan kopen, deze trekt wow echt niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar wij willen jou niet missen
Je mag gewoon drinkenquote:Op zondag 19 september 2010 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Mag je voor een echo trouwens drinken?
De laatste tijd sowieso teveel gedaan om mn kop leeg te krijgen, maar ik schijt em nu echt
Bijna zeker dat het 2x een lipoom is maar na al dat geknaag in mn kop helpt die kennis tot die echo niet veel
Morgen voor het eerst dat ik op een doordeweekse dag muf op mn werk komquote:
OI!quote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het snel voorbij is, kan je weer rustig slapen
No added herbs?quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo even toastjes met kaas gemaakt. Blijft toch altijd lekker
www.psychologytoday.com/b(...)you-makes-you-weakerquote:Our eagerness to ease the pain of suffering by rationalizing it, along with our tendency to look for information supportive of our preexisting beliefs and see meaning and causality in co-occurrence, all help explain how we arrive at our belief in the school of hard knocks.
But the bulk of psychological research on the topic shows that, as a rule, if you are stronger after hardship, it is probably despite, not because of the hardship. The school of hard knocks does little more than knock you down, hard. Nietzschian--and country song--wisdom notwithstanding, we are not stronger in the broken places. What doesn't kill us in fact makes us weaker.
Developmental research has shown convincingly that traumatized children are more, not less, likely to be traumatized again. Kids who grow up in a tough neighborhood become weaker, not stronger. They are more, not less likely to struggle in the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |