Als FF een pannenkoek ipv uitsmijter durft te bestellenquote:Op zondag 19 september 2010 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Bah maandag, de dag voor morgen, aka de dag voor dinsdag, aka de dag voor m'n echo.
"het zal wel goed zijn", maar ik schijt echt peultjes, was al 10 jaar niet bij de HA geweest, ga echt stuk nu
• Cataclysmquote:Op zondag 19 september 2010 23:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Komen trouwens een paar gave games nog uit dit jaar
• CoD black ops
• Medal of Honor
• Halo Reach (is al uit maar moet hem nog binnenkrijgen)
• BF:BC2: Vietnam
word weer veel gamen de komende tijden(dagen worden toch korter en kouder)
quote:Op zondag 19 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
• Cataclysm
En nog even over de pannenkoeken! Door Ross heb ik de allerlekkerste combi leren kennen. Ik was altijd spek + stroop fan, maar ben helemaal om voor de poedersuiker + citroensap versieEcht zoooo ontzettend lekker op een pannenkoek
Ik zit op mijn werk en de helft hier is zo te zien al naar bed
Nou, je doet gewoon wat eetlepels citroensap op je pannenkoek, bestuift dat met poedersuiker en dan lekker oprollen. Zo waanzinnig lekker fris & zoetig tegelijk! Een pannenkoek met stroop smaakt daarna heel erg 'zwaar'.quote:Op zondag 19 september 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Werkze alvast!
Hoe doet ie dat dan? Dat met die citroen & poedersuiker?
Klinkt nog lekker ookquote:Op zondag 19 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je doet gewoon wat eetlepels citroensap op je pannenkoek, bestuift dat met poedersuiker en dan lekker oprollen. Zo waanzinnig lekker fris & zoetig tegelijk! Een pannenkoek met stroop smaakt daarna heel erg 'zwaar'.
Slaap lekker, DarkElf!
dat is een uitbreiding geen game (ok die vietnam ook niet) en ik speel geen wow.quote:Op zondag 19 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
• Cataclysm
En nog even over de pannenkoeken! Door Ross heb ik de allerlekkerste combi leren kennen. Ik was altijd spek + stroop fan, maar ben helemaal om voor de poedersuiker + citroensap versieEcht zoooo ontzettend lekker op een pannenkoek
Ik zit op mijn werk en de helft hier is zo te zien al naar bed
Verwachtte datum 2 november, maar dat kan natuurlijk wat uitlopen.quote:
Nee hoor, ik speel eigenlijk alleen 's avonds en de avond staat nou niet echt bekend om haar krachtige zonwerkingquote:Op zondag 19 september 2010 23:31 schreef flying-dutchman het volgende:
dat is een uitbreiding geen game (ok die vietnam ook niet) en ik speel geen wow.
WoW: the best sunblock on the market.
* flying-dutchman vraagt zich af of isa niet stiekem een beetje albino wit is
Yup, en dat citroensap lukt mij ook nog wel, maar limoen...quote:Op zondag 19 september 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Hij dronk dat zo puur op?Dat is zo zuur! hahaha
quote:Op zondag 19 september 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik speel eigenlijk alleen 's avonds en de avond staat nou niet echt bekend om haar krachtige zonwerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |