Paint!quote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:!
als ik photoshop had gehad had ik meegedaan.
tjemig origineel!quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef dolphinqueen het volgende:
Toch niet zo mooi als de bovenstaande foto's maar toch maar even een gokje gewaagd.
Rosanne om haar mooist (Kuch)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Heb alleen paint hier![]()
Maar toch...
[ afbeelding ]
Maar toch...
[ afbeelding ]
Maar toch...
[ afbeelding ]
Heb ik nou altijd al willen weten, hoe je een foto zo kunt bewerken dat je het resultaat krijgt dat jij met de 1e foto hebt gemaakt. Heb je een link naar een tutorial ofzo? En hoe heet die techniek? Echt leuk gedaan!quote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef ueberduitser het volgende:
simpel...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zoiets ja, ik kopieër altijd een laag, zet die zwartwit en haal het gebied wat gekleurd moet zijn naar boven.quote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef trui het volgende:
ja leuk, moeder grijs maken.![]()
selecteer het gebied waar je de kleur uit wil halen en zet dat op zwart-wit.
Leuk photoshoppen is leuk. Een vlaggetje, een clownsneusje. Maar om je kind nou in een lelijk monster te veranderen vind ik nogal ver gaan.quote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Vicky het volgende:
och jee daar heb je Oksel weer....
leuk he weer een OUD topic in je AT
Dan doe jij het toch niet?quote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Leuk photoshoppen is leuk. Een vlaggetje, een clownsneusje. Maar om je kind nou in een lelijk monster te veranderen vind ik nogal ver gaan.
Ik weet niet wie erachter staat, maar diegene mag zich wel eens scheren.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:23 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik weet niet wie erachter staat, maar diegene mag zich wel eens scheren.
Waarom?quote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Photoshoppen het volgende:
Kijk eens voor gratis leren photoshoppen op http://www.fok.nl
daar moest je je helemaal voor registreren?quote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Photoshoppen het volgende:
Kijk eens voor gratis leren photoshoppen op http://www.fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |