Nu begin ik zelfs respect te krijgen voor Alexandraquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Dat er van deze ellende 2 naar de halve finale moeten, Kay van vorige week zit toch behoorlijk wat niveaus hoger.
Die was er alleen vanwege haar koppie, jammer dat ze al zo vroeg weg moest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nu begin ik zelfs respect te krijgen voor Alexandra
Het zag er voor mij uit als een bakje chocoladevla. Maar dan met een bakje wat je kan opeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ziet eruit als een lekkere taart zeg
Ik kan al niet meer wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:10 schreef wolferl het volgende:
Cliffhanger?
Peter legt het loodje in de keuken
Ze zijn ook niet zo bedreven met het begrip constructieve kritiek, merk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Paul-89 het volgende:
Iedere week wel een paar kandidaten die zeggen "Ik weet niet meer precies wat de chefs willen."
Niet heel onlogisch, ze zijn zo wisselvallig als wat met hun beoordelingen/tips.
Ik erger me vooral aan die tegenstrijdige opmerkingen, zeggen ze de ene keer : "Durf risico's te nemen, durf smaken te combineren, durf durf durf." En dan de volgende keer vragen ze iets aan een kandidaat dan antwoordt deze met : "Ik heb het nooit eerder gemaakt, dus ik neem wel wat risico." Dan komt Kranenborg weer met : "Wij willen zekerheid terugzien in de gerechten."quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet zo bedreven met het begrip constructieve kritiek, merk ik.
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Drassss het volgende:
Jaspers waarom zei je niet : IK MIS SAUS
Waarom die meedoet is werkelijk waar een raadselquote:
Ze faalde al keihard bij Over de Kookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom die meedoet is werkelijk waar een raadsel
Juist daarom is het mij een raadselquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze faalde al keihard bij Over de Kook
Wat wil je, met toppers als Maartjequote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Oej morgen weer een aflevering met Priscilla.
Stiekem heb je haar gemist, de afgelopen afleveringenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Oej morgen weer een aflevering met Priscilla.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stiekem heb je haar gemist, de afgelopen afleveringen
Welke dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef Drassss het volgende:
Verdomme ik google op Priscilla afbeeldingen en ik ben in shock door 1 van de foto's
Het was suf fruit/groente op de toonbankquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit keer geen prachtige groentenkraam achterin
It's not crapquote:
Het is dan ook een prachtige groentekraam.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:09 schreef wolferl het volgende:
Overal staat duidelijk het bedrijfsnaam op.
Met de meest heerlijke en verse groentenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is dan ook een prachtige groentekraam.
En toch twee keer dag winnaar wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:20 schreef TornadoDK het volgende:
haha het is gewoon al de 2de keer dat die gast niets gemaakt heeft
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef Drassss het volgende:
Julien zal het wel niet eens zijn met de Chefs.
volgens mij kan hij ook wel redelijk koken, beter dan rest van dit zooitje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
En toch twee keer dag winnaar worden
Loopt een heel stuk beter idd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Brigade 2 is Brigade 1 aan het overklassen. Samenwerken
Checkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wacht nog op een snerende Priscilla.
Geduld is een schone zaak!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Op je wenken bediend worden heet datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel meevallen , ik wil van die bazige opmerkingen die totaal misplaatst zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op je wenken bediend worden heet dat
Niet allen zijn vork is groter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:32 schreef wolferl het volgende:
Jaspers heeft een grotere vork als Kranenborg.
Die blik ook naar de camera van Kranenborgquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef Djokotron het volgende:
Hahahaha die Jaspers weet ook weer waar die staat
Pricelessquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die blik ook naar de camera van Kranenborg
Heerlijk idd. Hoe ie al die lui inclusief die Jaspers zit te ownen daarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die blik ook naar de camera van Kranenborg
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Gauw even topic vullen voor nieuwe na de reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |