Nope, dat begint komende zondagquote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van de Nederlandse Masterchef hebben we nog niks gezien toch?
Klopt, maar ik vind die kranenborg niet echt leuk om naar te kijken. Daarom lijkt masterchef me leuker.quote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van de Nederlandse Masterchef hebben we nog niks gezien toch?
Ik heb dat met die Julius, obelix himself.quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Kranenborg. Irriteert me nu al.
hier ook... ráre man!quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb dat met die Julius, obelix himself.
Ja echt hequote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier ook... ráre man!
trouwens veel bekende hobbykoks , ze hebben heel over de kook, wie is de chef etc leeggehaald?
Doet me denken aan:quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die Marij uit de The Chipmunks?
Voor ons ook niet. Dochterlief was helemaal pissed off dat wie is de chef en over de kook niet meer komt, wat ik alleen nog maar keek omdat zij dat graag wilde zien eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 19:35 schreef DarkElf het volgende:
nee dit wordt t niet voor mij, dit programma
Masterchef Nederland eens zien volgende week maar ik ben meer een channel4/bbc mens geloof ik
Oh dus ik heb al een aflevering gemist gisteren? Hmm, even terugkijken dan maar! Hoe laat komt het?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:06 schreef SeaOfLove het volgende:
@Tezz: topchef wordt iedere werkdag uitgezonden, masterchef op de zondagavond
uw persoonlijke tv-gids antwoordt: om 19.00 uurquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dus ik heb al een aflevering gemist gisteren? Hmm, even terugkijken dan maar! Hoe laat komt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |