058, lwd?quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef j.t het volgende:
Boem, 058, Lwd?
Ik heb al 2 koppen oplosthee van zonnatura opomdat ik van internet niet veel venkelthee mag drinken
![]()
Ik ga nu red mijn vakantie kijken!
het schijnt zo te zijn dat je dan minder aanslag krijgt op je tanden.quote:
Dat staat onder je naam: 058. Dat is Leeuwarden netnummer ...quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Mijn grootste klusblunder is het doorknippen van een stroomdraad waar nog spanning op stondMaar ik leef nog! Er zat wel een gat in de schaar.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Mijn grootste klusblunder is het doorknippen van een stroomdraad waar nog spanning op stondMaar ik leef nog! Er zat wel een gat in de schaar.
Oh dat wist ik ook wel. Maar dat bedoel ik er niet mee.quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat staat onder je naam: 058. Dat is Leeuwarden netnummer ...
breienquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Perruche het volgende:
[..]oeps! Ik klus niet zoveel dus ik heb niet zoveel blunders.
En thee.
Ik ga zo breien () en tv kijken.
ik kan maar 1 steek maar ik wil je die ene steek best lerenquote:
kleine konijntjes zijn cute!quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor heul goedkoop een konijnenhok gevonden. Konijntje is gratis, nu nog drinkflesje/bakje enzo en dan krijg ik binnen een week er een huisgenootje bij
.
Geeft niks. Je was namelijk niet de laatste.quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef nienja het volgende:
Oh ik was daarstraks de laatste.
Excuses. Volgende keer beloof ik plechtig een nieuwe te openen.
helaas woont tante ver weg dus het zal even duren voor ik de tweede steek kenquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Swietje het volgende:
Als jij mij dan leert wat je tante jou leert... kunnen we gelijk meeten
Oh gaaf! Ik denk dat ik idd ook wat van het internet ga plukken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een breien voor dummies boek
Truste! Ik ga ook even weg van het internet, even breien. Toedelsquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga langzaam richting mn bed. Slaap lekker iedereen!
Kan ook gewoon even bij m'n opa aankloppen.. maar die kan heeeeel goed breien en dan is 't genant als ik niks kanquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
helaas woont tante ver weg dus het zal even duren voor ik de tweede steek kenmaar is goed hoor, als een echte oma met m'n breinaalden in de tas
Ik zie je nu in een soort slow motion richting bed gaan. In trouwjurk, want een ander beeld heb ik niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga langzaam richting mn bed. Slaap lekker iedereen!
Ik ken de ouders, 2 dwergenquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kleine konijntjes zijn cute!
Kleine konijntjes die veranderen in een Vlaamse reus niet
OEH!!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Besteld!![]()
[ afbeelding ]
Maar met een beetje pech komen ze pas begin december
Mooi hè?quote:
Volgens mij had mijn broertje die ook!quote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Ma maakte veel kleren zelf met breipatronen uit de Libelle. Daarom ook een supergaaf TMNT trui, die niemand anders had!
Volgens mij had ik die ookquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik had vroeger een trui van een panda met een voor- en een achterkant, aan de achterkant ook nog zo'n bolletje als staarthelaas pas ik die niet meer.
Je houdt de administratie goed bij hè?quote:
Dju! December is te ver weg. Deze willen we zsm!quote:
Doh.quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je houdt de administratie goed bij hè?.
Ik heb je er één gestuurd voor je pottenfotoverzameling.
Hierrrrrrr met een foto van jou. Niks naar bed.quote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Inderdaad een blij hoofd Swietje!![]()
Ik ga naar bed, morgen weer werkenWelterusten iedereen!
Mijn zus had een nachtpon met een olifantenslurf van voren en een staart van achterenquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik had vroeger een trui van een panda met een voor- en een achterkant, aan de achterkant ook nog zo'n bolletje als staarthelaas pas ik die niet meer.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef neen het volgende:
[..]
Lolz, jij liep in jongenskleding rond
Buurjongen had de olifant. Hij was al best groot, waardoor het een beetje sneu werd.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik heb een keer een Slanktopic voor je geopend, dus ik heb nog krediet staanquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hierrrrrrr met een foto van jou. Niks naar bed.![]()
Dat staat niet gelijk met een foto van mijquote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Slanktopic voor je geopend, dus ik heb nog krediet staan
Dat is zó irritant. Als iets wat je graag aan wilt in de was zit.quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:
Om even te gaan zeuren, ik ging stappen enzo en feestje je kent het wel gezellig. Maar nu krijg ik volgens mij wel weer puistjes dus de straf is er. Maar dat vind ik niet zo fijnen ik had zo een trui die ik morgen aan wilde doen maar die is dus nog niet gewassen door mijn moeder, wat een problemos voor mij weer nu moet ik gewoon een andere trui aandoen!
ik zie dit zo voor mequote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Soms is het leven zuur ende valsch Neen...quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:
Om even te gaan zeuren, ik ging stappen enzo en feestje je kent het wel gezellig. Maar nu krijg ik volgens mij wel weer puistjes dus de straf is er. Maar dat vind ik niet zo fijnen ik had zo een trui die ik morgen aan wilde doen maar die is dus nog niet gewassen door mijn moeder, wat een problemos voor mij weer nu moet ik gewoon een andere trui aandoen!
Ik ga nu een soort gebakken-ei-met-vreemde-groenten-erdoor-met-een-broodje-combo maken! En ik bedenk me dat ik nog geen zout/peper/kruiden heb gekocht, maar soitquote:Op zondag 19 september 2010 22:04 schreef neen het volgende:
Goed bezig Maria! Heb je eigenlijk nog wel wat gegeten of heulemaal niet meer?
Ah goed nieuws van de andere kant van de plas!quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Er mag een miniscone en een glas cola aan mn lijstje toegevoegd worden!
Er bleek nog een thee-uurtje te zijn voor internationale studenten dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er in mn upje heen gegaan! Leuk zitten praten met een meisje die bij de organisatie zat, en toen een Jamaicaans meisje leren kennen die dezelfde vakken doet als ik!En ze was ook superleuk! Dus toen zijn we na het thee-uurtje even wat gaan drinken bij het dichtstbijzijnde café dinges (een piratenboot incluus als piraat verklede gasten
![]()
) en toen was het ineens 20.00 en had ik nog niet gegeten
Morgen zien we mekaar waarschijnlijk weer, gezellig!
*hoopvol is*
Oh en toen ik thuis kwam gingen mn kamergenootjes net naar een Groot Uni-Feest, maar ik ben nu doodmoe en een beetje hoofdpijnig, dus ik ga zo eten fixen, mn bed opmaken en dan nog even relaxen met laptop en/of boekje
sjeesis, daarmee zou ik 1.98 zijn....quote:
Ikke ook welquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef nienja het volgende:
[..]
Ah goed nieuws van de andere kant van de plas!![]()
Voel gewoon een beetje trots.
(Moet dingen voorbereiden voor morgen, maar geen zin. Dat wordt bluffen. Of nu toch doen.)
Lenen bij de buren is nog meer contact...quote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga nu een soort gebakken-ei-met-vreemde-groenten-erdoor-met-een-broodje-combo maken! En ik bedenk me dat ik nog geen zout/peper/kruiden heb gekocht, maar soit
Laat natuurlijk alleen mijn slanke ik zienquote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Swietje! Leuk! Vrolijke foto heur! En <OT> je gezicht is iig al erg slank!</OT>
Dat klinkt goed, Maria! Je zult zien, het is heel makkelijk internationale vrienden te maken, want die zitten allemaal in hetzelfde schuitje als jij...quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Er mag een miniscone en een glas cola aan mn lijstje toegevoegd worden!
Er bleek nog een thee-uurtje te zijn voor internationale studenten dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er in mn upje heen gegaan! Leuk zitten praten met een meisje die bij de organisatie zat, en toen een Jamaicaans meisje leren kennen die dezelfde vakken doet als ik!En ze was ook superleuk! Dus toen zijn we na het thee-uurtje even wat gaan drinken bij het dichtstbijzijnde café dinges (een piratenboot incluus als piraat verklede gasten
![]()
*hoopvol is*
Oh en toen ik thuis kwam gingen mn kamergenootjes net naar een Groot Uni-Feest, maar ik ben nu doodmoe en een beetje hoofdpijnig, dus ik ga zo eten fixen, mn bed opmaken en dan nog even relaxen met laptop en/of boekje
Ja en ik ben aan het lantefanteren en uitstellen. Misschien morgen heul vroeg opstaan ofzo. Net als Uniek.quote:
ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb niks in mn PM-box!
Heb je wel een foto teruggestuurd? Anders wordt ze boosquote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Swietje! Leuk! Vrolijke foto heur! En <OT> je gezicht is iig al erg slank!</OT>
Inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel een foto teruggestuurd? Anders wordt ze boos.
Gezienquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke sta in mn fobo! En ga nu eten koken</excuustruus>
Wilde afsluiten ('Tuuuurlijk Nienja'), maar nu móet ik kijken.quote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke sta in mn fobo! En ga nu eten koken</excuustruus>
Ja, het is ook de moeite waard dus doe maar gewoonquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef nienja het volgende:
[..]
Wilde afsluiten ('Tuuuurlijk Nienja'), maar nu móet ik kijken.
Geloof ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, leuk om er een gezicht bij te zien![]()
enneh ik heb gisteren nog foto's gepost
Wat je zegt!quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja, het is ook de moeite waard dus doe maar gewoon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oooooh, die heb ik wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Dat zijn de goeie momenten hè? Dat is extra genieten.quote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik ben uit gaan eten met een vriendin, zo onverwacht, leuk! Couscous en tarte tatin toe.
Preitaart zoals mijn moeder het maakt! Dus niet met een bladerdeeg bodem, maar gemengd met oa ei en rozijn oid? Als je wil kan ik zoeken of ik het recept hebquote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
Weet er iemand misschien iets lekkers van prei te maken? Heb 1 kg gekocht zaterdag, maar weet eigenlijk niet wat ik er mee moet
Stamppot? Groentetaartje?quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
Weet er iemand misschien iets lekkers van prei te maken? Heb 1 kg gekocht zaterdag, maar weet eigenlijk niet wat ik er mee moet
Hoepel op.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef nienja het volgende:
Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven en zeggen dat het genoeg is geweest.
Yeah! Heb er 2 gehad afgelopen weekquote:
Nou dan ga ik maar. Was het ook al van planquote:
opzoutenquote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef nienja het volgende:
Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven en zeggen dat het genoeg is geweest?![]()
Nee, maar ik meld me wel aan voor hetzelfde, of nou ja normaal doen ipv gedonder.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef nienja het volgende:
Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven en zeggen dat het genoeg is geweest?![]()
Graagquote:Op zondag 19 september 2010 22:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Preitaart zoals mijn moeder het maakt! Dus niet met een bladerdeeg bodem, maar gemengd met oa ei en rozijn oid? Als je wil kan ik zoeken of ik het recept heb.
oh en gratis tips over Engelse dingen waar je je niet aan moet wagenquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn avondeten is best raarEen snee bruine toast met een gebakken ei (die vastplakte aan de pan en toen kwam ik erachter geen spatel te hebben
) met een mengeling van wortels, peultjes, broccoli en babymais
![]()
Ach ik heb iig groenten![]()
Mo![]()
En ik hou me ook aanbevolen voor nienja-foto's! Nou ben ik ook nieuwsgierig
En eet rond de kerst geen Mince pie. Damn wat is dat smerigquote:Op zondag 19 september 2010 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh en gratis tips over Engelse dingen waar je je niet aan moet wagen
(ik weet niet of iemand je die al gegeven had)
Stay away from the kidney and beans pie (Eigenlijk is alles met een pie crust gevaarlijk). Mushy peas is biohazard. Ze verzuipen alles in cream
Ga minimaal 1 keer per week indiaas etenCrumpets met echte boter en maple syrup zijn nom. Angel delight toetjes zijn nom en als je van warme chocomelk houdt. Ze hebben ze daar in 30 variaties
(nu weet je ook waarom zoveel Engelsen overgewicht hebben![]()
)
Hee, die heb ik gisteren ook besteld, in het licht suede, komen ook pas in december.quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Besteld!![]()
[ afbeelding ]
Maar met een beetje pech komen ze pas begin december
quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mo, ik vind het een leuke foto/je staat er mooi op, maarrr ik vind het wel een nep lach, je ogen lachen naar mijn idee niet mee, kan dat kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Gewoon gestoofd met een beetje zout, balsamico-azijn en suiker. In wat langere stukjes, maar niet de dikte van de hele prei, dus je moet ze dan wel ook overlangs insnijden en dan uit elkaar halen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
Zie je wel, komt helemaal goed met jou!quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
*hoopvol is*
dat zijn inderdaad vaak de leukste avonden, fijn he!quote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik ben uit gaan eten met een vriendin, zo onverwacht, leuk! Couscous en tarte tatin toe.
Yup! En ze woont gewoon bij mij om de hoek en het restaurant is ook vlakbij , gewoon hoppa in mijn werkkloffie erheen gefietst.(Restaurant is echt een aanrader: getoomde groenten (winterpeen, pompoen en een soort knol) in een heel lekkere bouillon en dan met een lamsworstje, lamsstoofvlees en een geroosterd spiesje met lamsvlees en couscous natuurlijk. En de tarte tatin was precies hoe ik hem altijd maak!quote:Op zondag 19 september 2010 23:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad vaak de leukste avonden, fijn he!
quote:Op zondag 19 september 2010 23:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ging naar buiten om de weg naar het station te wijzen aan Pief en Puff en toen ik terugkwam, was het restje slagroom gehalveerd en zat floris lekker met zijn neus in de kom
anderhalf topic gemistquote:
second that! 1 miljoen keer wakker geweest en heel veel rare dromen (stiekem toch een beetje nerveus voor mijn presentatie zoquote:
ik heb ook goed geslapen...Niet zo'n zin in werk....Maar al wel aanwezig, en er is koffie!quote:Op maandag 20 september 2010 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb goed geslapen. Alleen heb ik nu geen zin om naar school te gaan, maar als ik er ben gaat het altijd wel weer
.
QFTquote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mensen als je slecht slaapt, ga klussen. Zoals ik ben gaan liggen, zo ben ik ook opgestaan. Had geloof ik het fut niet om te bewegen vannacht
begrijpelijk darling! ik ga ontzettend hard al mijn positieve vibes jouw kant op sturen en heel hard duimen voor een goede uitslag!quote:Op maandag 20 september 2010 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook niet al te best geslapen, heb echt een knoop in m'n maag voor morgen.
Van dattums!quote:Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
begrijpelijk darling! ik ga ontzettend hard al mijn positieve vibes jouw kant op sturen en heel hard duimen voor een goede uitslag!
Ik heb de Morrisons al gevonden!quote:Op maandag 20 september 2010 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
zoek een Morrisonsin Leeds!
Daar kun je bij een soort saladebar ook zelf salades (oa. couscous enzo) scheppen om mee te nemen
Da's lekker hequote:Op maandag 20 september 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
Tip van de week: malibu in warme choco.
Waarschijnlijk hebben ze zoveel gezopen dat ze geen gevoel meer hebben in hun ledematenquote:Op maandag 20 september 2010 09:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Aurum bedankt voor de do's en don'ts!Valt me sowieso wel op dat het hier hard zoeken is naar (kant-en-klaar / lunchroom / restaurant) eten wat niet baddert in vet
Ik was nog van plan om wel een keer een cornish pasty te proberen, maar is dat ook nie goei?
Waarschijnlijk niet, mehe!
Oh en je ziet om de zoveel meter iemand chips of patat eten op straat en merendeel is idd OF best dun, OF overweightEn de dames hebben een interessant gevoel voor mode
(de jongeren lopen vaak ondanks kou met jeans-hotpants met een topje en ik heb heel veel erg korte rokjes/jurkjes gezien
kouuuud!)
[..]
Van dattums!
Beetje omgekeerde wereld zoquote:Op maandag 20 september 2010 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Ik spreek steeds met mijn baas af dat we voor de winkel open gaat al bezig gaan zodat we niet de hele tijd gestoord worden. Al een paar keer voor de deur gestaan dat hij zich weer verslapen had. Dus ik zeg tegen hem, bel me als je er bijna bent, dan kom ik dan die kant wel op, anders sta ik wéér in de regen voor een dichte deur. Dus precies zoals altijd. Hebben we om half 10 afgesproken, belt hij me net dat hij net wakker is.
Ja zuipen is wel nationale sport geloof ik jaquote:Op maandag 20 september 2010 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zoveel gezopen dat ze geen gevoel meer hebben in hun ledematen
Oh en mocht je je vervelen in de weekendenSpullen om taarten te bakken zijn supercheap daaro. Kleurstof, marsepein, versierselfrutjes.
Kan je gaan oefenen om DaD van de troon te stoten als ubertaartenmaakster
Ik heb toch niet bijgelezen, dus ik weet niet wat er morgen is, heeft het van doen met de onderzoeken?quote:Op maandag 20 september 2010 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook niet al te best geslapen, heb echt een knoop in m'n maag voor morgen.
Moet je niet werken @ werkquote:Op maandag 20 september 2010 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
anderhalf topic gemist. Maar, zie quote. Ik lees op t werk wel ff verder terug.
Even gemist wat voor presentatie maar succesquote:Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef Blurred86 het volgende:
second that! 1 miljoen keer wakker geweest en heel veel rare dromen (stiekem toch een beetje nerveus voor mijn presentatie zoduimen jullie voor me dat het goed zal gaan?)
ik ga nog maar een paar keer oefenen
*grinnik* Omgekeerde wereld!quote:Op maandag 20 september 2010 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Ik spreek steeds met mijn baas af dat we voor de winkel open gaat al bezig gaan zodat we niet de hele tijd gestoord worden. Al een paar keer voor de deur gestaan dat hij zich weer verslapen had. Dus ik zeg tegen hem, bel me als je er bijna bent, dan kom ik dan die kant wel op, anders sta ik wéér in de regen voor een dichte deur. Dus precies zoals altijd. Hebben we om half 10 afgesproken, belt hij me net dat hij net wakker is.
Iemand hier is heel vrolijk!quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes allemaal met deze maandag, lieverds.. Boem, lekker ding!
Ik heb een tandenborstel bij Baardmans en hij komt vrijdag naar m'n buluitreiking. 't Is net echt, allemaal..
Oh wat balen is dat. Dood aan alle luizen! Stomme, nutteloze beestjesquote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef Tinkepink het volgende:Kind met hoofdluis.
Op een dag die ik voor mezelf vrij genomen had![]()
Ja, krijg morgen De Uitslag zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb toch niet bijgelezen, dus ik weet niet wat er morgen is, heeft het van doen met de onderzoeken?
quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb geen tijd om terug te lezen, sorry lieverds
Dankjequote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*digi-kopje thee toeschuift*
thanks! Hij valt in die zin mee dat ik bizar veel geslapen heb sinds laatste post. En nu moet ik me dus als ik morgen weer wil gaan werken voor half twee beter melden, maar kan nu nog niets binnenhouden....quote:Op maandag 20 september 2010 11:27 schreef sigme het volgende:
Ihatefastcars, ik hoop dat de dag meevalt vandaag!
wow, wat goed!quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben trots op me. Zonder hulp wasmachine van aanhanger gekregen en in badkamer gezet.
*zichzelf schouderklopje geeft*
Stoer!quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben trots op me. Zonder hulp wasmachine van aanhanger gekregen en in badkamer gezet.
Jij Popeye jij!quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
Stronk! (hè, geen smilie met spierballen)quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
Gij hebt PM. Misschien durf je me dan te meetenquote:Op maandag 20 september 2010 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de foto's van swietje dus helemaal niet gezien!
Ok, wanneer?quote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja nu durf ik wel hoor
Foto?quote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijn haar gister laten knippen door een dronken kapper en halverwege dacht ik dudeDus nu even snel naar mijn eigen kapper kijken of m'n haar nog te redden is
quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef Blurred86 het volgende:
Presentatie overleefdze zeiden dat ze wel konden merken dat ik nerveus was maar dat ik het goed gedaan heb (yay me!) en de vragen achteraf kon ik ook allemaal best goed beantwoorden!
Voel me echt helemaal opgelucht nu, en moe van het slechte slapen![]()
oh en ik las heel vluchtig bij dat iemand zei dat Maria de mince pies moet laten staan en daar ben ik het dus pertinent niet mee eens!die dingen zijn super lekker!
![]()
Oh en Morrison's kan ik ook van harte aanraden natuurlijksowieso
ik Brits eten en ik voel me altijd helemaal aangevallen als mensen zeggen dat het vies is
of dat Britse meisjes lelijk zijn of zicht slecht kleden
Het zit best goed en hij is op de helft gestopt omdat ik dacht OMG HET IS LIKE 6 UUR SOCHTENDS EN IEMAND KNIPT IN MN HAAARquote:
O my gosh. Dat is eng.quote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het zit best goed en hij is op de helft gestopt omdat ik dacht OMG HET IS LIKE 6 UUR SOCHTENDS EN IEMAND KNIPT IN MN HAAAR
OMG!
Ik vind dikke lebber echt heel, heel vies klinken.quote:Op maandag 20 september 2010 13:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik geef iedereen een dikke lebber die het nodig heeft
Loveli.... wat benne gij sterruk!!
Swietje, goh geen idee hoe je er uit ziet...
Dat was ook wel een beetje de bedoelingquote:Op maandag 20 september 2010 13:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dikke lebber echt heel, heel vies klinken.
Ik ook. En een stuk jonger.quote:Op maandag 20 september 2010 14:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuke foto Swietje.![]()
Ik dacht dat je blond was.
je bent dus in de UK geweest. Engeland is maar een deel daarvan en Schotland is zeker geen deel van Engeland...quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef nienja het volgende:
[..]
![]()
Verschillende keren op vakantie geweest in Engeland (York, Schotland, Londen en Zuid Engeland of zoals een dametje zo grappig wist te zeggen: Costa del Old)GB
. Prachtig land. Echt lekker gegeten, maar me ook verbaasd over sommige eetgewoonten zoals gefrituurd brood 's ochtends in het Zuiden , de liefde voor orgaanvlees en het is echt waar doperwten, ze zitten overal bij of in. Verder zijn het bakhelden.
Ik moest laatst ook echt lachen om het bericht dat een spook aan het schoonmaken was in een pub. Dat kan toch alleen daar!
quote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ok, wanneer?
We hebben nu hele leuke kittiezzzz![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hooorr. 's avonds, donderdag overdag en 's avonds. Woensdag vaak ook wel 's middags. Alleen morgen ben ik heel erg bezet.quote:
Ja. Ja. Ja Wijsneusquote:Op maandag 20 september 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent dus in de UK geweest. Engeland is maar een deel daarvan en Schotland is zeker geen deel van Engeland...
quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
"the feeling of rust against my salad fingers. It's almost orgasmic"quote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
coco! salad fingers!
sterkte hoop dat je migraine "overwaait"
Je gezondheid is het belangrijkste, hè? Heb mezelf ook beter gemeld voor morgen omdat ik meerdere SOs in planning heb staan, maar weet niet of dat wel zo verstandig is tbh. Anyway, beterschap en als 't echt niet gaat gewoon in bed blijven morgen!quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
oh, op de opleiding zag iedereen aan me dat ik ziek was dus ben meteen naar huis gebonjourd en kreeg sterk het advies mee me morgen ziek te melden als ik nog koorts heb... ik weet t nog niet... heb een SO gepland staan en moet s avonds ook gewoon naar DH voor een repetitie (niet zingen, ik organiseer en zou moeten zingen maar dat doe ik dus niet)
meteen multivitamientjes en een b-complex gekocht en pijstillers en een thermometer... de score was net 38graden C, en dat is voor mij (met mn basistemperatuur van 36-36,5 graden C) toch wel echt koorts...
Je bent echt ziek!quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
oh, op de opleiding zag iedereen aan me dat ik ziek was dus ben meteen naar huis gebonjourd en kreeg sterk het advies mee me morgen ziek te melden als ik nog koorts heb... ik weet t nog niet... heb een SO gepland staan en moet s avonds ook gewoon naar DH voor een repetitie (niet zingen, ik organiseer en zou moeten zingen maar dat doe ik dus niet)
meteen multivitamientjes en een b-complex gekocht en pijstillers en een thermometer... de score was net 38graden C, en dat is voor mij (met mn basistemperatuur van 36-36,5 graden C) toch wel echt koorts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 20 september 2010 14:53 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik word wel wat depressief van m'n werk. Ik ben aan het lezen over het conflict in Congo, en alle details worden heel uitgebreid besproken...
Maar even onder een spoiler, want gruwelijk:Iew. Daar word ik ook niet blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: ik ben ontzettend moe. Al een paar weken en ik weet niet waarvan het komt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Pfeiffer? Hoor ik de laatste tijd veel (twee collega's, man-van-andere-collega). Als je ook last heb van keelpijn enzo, zou dat kunnen kloppen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iew. Daar word ik ook niet blij van.
OT: ik ben ontzettend moe. Al een paar weken en ik weet niet waarvan het komt.
boh, ik word wel wat depressief van m'n werk. Ik ben aan het lezen over het conflict in Congo, en alle details worden heel uitgebreid besproken...
Maar even onder een spoiler, want gruwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken 't gevoel. Heb laatst een stuk gelezen over het conflict tussen de Hutu's en Tutsi's... Nooit bij stil gestaan dat er daar tussen de 500000 en 1 miljoen mensen op brute wijze zijn omgebracht
mensen zijn tot gekke dingen in staat.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Maar even onder een spoiler, want gruwelijk:Oh Nynke wat afgrijselijk. Geen wonder dat het je aangrijpt, dit is vreselijk deprimerend. MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hou je het recht voor jezelf?Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Ik ben het niet!quote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Swietje het volgende:
De onbekende Slankie heeft ook een berichtje op m'n prikbord achtergelaten? Wie ben je dan
Heb even voor je gekeken; het is Conlechequote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Swietje het volgende:
De onbekende Slankie heeft ook een berichtje op m'n prikbord achtergelaten? Wie ben je dan
Studie is sinds 2 weken weer begonnen, maar echt vakantie heb ik niet gehad... ik heb gewoon doorgewerkt.quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of net begonnen met school/werk na (lange) vakantie? Ik merk dat ik dan altijd veel sneller moe ben, de eerste weken.
Ja, ze had zich verraden via PMquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken; het is Conleche
of was je er inmiddels al achter?
Volgens mij signaleer ik een mogelijke verklaring voor het probleem.quote:Op maandag 20 september 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Studie is sinds 2 weken weer begonnen, maar echt vakantie heb ik niet gehad... ik heb gewoon doorgewerkt.
Dat ik teveel werk? Of dat studie weer begonnen is?quote:Op maandag 20 september 2010 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij signaleer ik een mogelijke verklaring voor het probleem..
ik zou zeggen dat het sociale leven IRL toch wel voorgaatquote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Laureline het volgende:
Pfft, werk, een sociaal leven hebben èn dit topic bijhouden lukt me de laatste tijd niet meer, merk ik. Keuzes, keuzes...
Goed opletten, zodat je het tenminste in 1 x haalt en het niet nog een keer hoeft te volgenquote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan iemand me uit dit college redden voordat ik in een coma raak. Dit is echt het enige wat ik niet leuk vind. Maar dan ook echt heel niet leuk
welk vak?quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan iemand me uit dit college redden voordat ik in een coma raak. Dit is echt het enige wat ik niet leuk vind. Maar dan ook echt heel niet leuk
Ahja. Ik had altijd liefde voor de literatuurvakken en zo, de grammar-vakken en vakken met stomme regeltjes nam ik voor liefquote:Op maandag 20 september 2010 16:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Argumentation.
Idd maar weer eens opletten....al staat het wel op internet en is het niet zo moeilijk verder.
*boksquote:Op maandag 20 september 2010 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja. Ik had altijd liefde voor de literatuurvakken en zo, de grammar-vakken en vakken met stomme regeltjes nam ik voor lief
Ten eerste moet ik wel een voldoende halen, ten tweede zit het tussen twee wel leuke colleges in.quote:Op maandag 20 september 2010 16:37 schreef Swietje het volgende:
Wat doe je er dan?
Oh, sorry! Opletten hoor!!!!!
Ik moest lachenquote:
Nee, dat is 'm ook nietquote:
En jij hebt iets gedaan wat sommige anderen nooit zouden durvenquote:Op maandag 20 september 2010 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het weer Coco??
Maria, ben trots op je jij doet iets wat ik nooit zou durven!
XM
Net op: 10 roomsoesjes, 2 broodjes hamburger, zak chipito's en een reep witte chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |