058, lwd?quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef j.t het volgende:
Boem, 058, Lwd?
Ik heb al 2 koppen oplosthee van zonnatura opomdat ik van internet niet veel venkelthee mag drinken
![]()
Ik ga nu red mijn vakantie kijken!
het schijnt zo te zijn dat je dan minder aanslag krijgt op je tanden.quote:
Dat staat onder je naam: 058. Dat is Leeuwarden netnummer ...quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Mijn grootste klusblunder is het doorknippen van een stroomdraad waar nog spanning op stondMaar ik leef nog! Er zat wel een gat in de schaar.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Mijn grootste klusblunder is het doorknippen van een stroomdraad waar nog spanning op stondMaar ik leef nog! Er zat wel een gat in de schaar.
Oh dat wist ik ook wel. Maar dat bedoel ik er niet mee.quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat staat onder je naam: 058. Dat is Leeuwarden netnummer ...
breienquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Perruche het volgende:
[..]oeps! Ik klus niet zoveel dus ik heb niet zoveel blunders.
En thee.
Ik ga zo breien () en tv kijken.
ik kan maar 1 steek maar ik wil je die ene steek best lerenquote:
kleine konijntjes zijn cute!quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor heul goedkoop een konijnenhok gevonden. Konijntje is gratis, nu nog drinkflesje/bakje enzo en dan krijg ik binnen een week er een huisgenootje bij
.
Geeft niks. Je was namelijk niet de laatste.quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef nienja het volgende:
Oh ik was daarstraks de laatste.
Excuses. Volgende keer beloof ik plechtig een nieuwe te openen.
helaas woont tante ver weg dus het zal even duren voor ik de tweede steek kenquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Swietje het volgende:
Als jij mij dan leert wat je tante jou leert... kunnen we gelijk meeten
Oh gaaf! Ik denk dat ik idd ook wat van het internet ga plukken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een breien voor dummies boek
Truste! Ik ga ook even weg van het internet, even breien. Toedelsquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga langzaam richting mn bed. Slaap lekker iedereen!
Kan ook gewoon even bij m'n opa aankloppen.. maar die kan heeeeel goed breien en dan is 't genant als ik niks kanquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
helaas woont tante ver weg dus het zal even duren voor ik de tweede steek kenmaar is goed hoor, als een echte oma met m'n breinaalden in de tas
Ik zie je nu in een soort slow motion richting bed gaan. In trouwjurk, want een ander beeld heb ik niet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga langzaam richting mn bed. Slaap lekker iedereen!
Ik ken de ouders, 2 dwergenquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kleine konijntjes zijn cute!
Kleine konijntjes die veranderen in een Vlaamse reus niet
OEH!!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Besteld!![]()
[ afbeelding ]
Maar met een beetje pech komen ze pas begin december
Mooi hè?quote:
Volgens mij had mijn broertje die ook!quote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Ma maakte veel kleren zelf met breipatronen uit de Libelle. Daarom ook een supergaaf TMNT trui, die niemand anders had!
Volgens mij had ik die ookquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik had vroeger een trui van een panda met een voor- en een achterkant, aan de achterkant ook nog zo'n bolletje als staarthelaas pas ik die niet meer.
Je houdt de administratie goed bij hè?quote:
Dju! December is te ver weg. Deze willen we zsm!quote:
Doh.quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je houdt de administratie goed bij hè?.
Ik heb je er één gestuurd voor je pottenfotoverzameling.
Hierrrrrrr met een foto van jou. Niks naar bed.quote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Inderdaad een blij hoofd Swietje!![]()
Ik ga naar bed, morgen weer werkenWelterusten iedereen!
Mijn zus had een nachtpon met een olifantenslurf van voren en een staart van achterenquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik had vroeger een trui van een panda met een voor- en een achterkant, aan de achterkant ook nog zo'n bolletje als staarthelaas pas ik die niet meer.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef neen het volgende:
[..]
Lolz, jij liep in jongenskleding rond
Buurjongen had de olifant. Hij was al best groot, waardoor het een beetje sneu werd.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Ik heb een keer een Slanktopic voor je geopend, dus ik heb nog krediet staanquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hierrrrrrr met een foto van jou. Niks naar bed.![]()
Dat staat niet gelijk met een foto van mijquote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Slanktopic voor je geopend, dus ik heb nog krediet staan
Dat is zó irritant. Als iets wat je graag aan wilt in de was zit.quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:
Om even te gaan zeuren, ik ging stappen enzo en feestje je kent het wel gezellig. Maar nu krijg ik volgens mij wel weer puistjes dus de straf is er. Maar dat vind ik niet zo fijnen ik had zo een trui die ik morgen aan wilde doen maar die is dus nog niet gewassen door mijn moeder, wat een problemos voor mij weer nu moet ik gewoon een andere trui aandoen!
ik zie dit zo voor mequote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef neen het volgende:
Soms is het leven zuur ende valsch Neen...quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:
Om even te gaan zeuren, ik ging stappen enzo en feestje je kent het wel gezellig. Maar nu krijg ik volgens mij wel weer puistjes dus de straf is er. Maar dat vind ik niet zo fijnen ik had zo een trui die ik morgen aan wilde doen maar die is dus nog niet gewassen door mijn moeder, wat een problemos voor mij weer nu moet ik gewoon een andere trui aandoen!
Ik ga nu een soort gebakken-ei-met-vreemde-groenten-erdoor-met-een-broodje-combo maken! En ik bedenk me dat ik nog geen zout/peper/kruiden heb gekocht, maar soitquote:Op zondag 19 september 2010 22:04 schreef neen het volgende:
Goed bezig Maria! Heb je eigenlijk nog wel wat gegeten of heulemaal niet meer?
Ah goed nieuws van de andere kant van de plas!quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Er mag een miniscone en een glas cola aan mn lijstje toegevoegd worden!
Er bleek nog een thee-uurtje te zijn voor internationale studenten dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er in mn upje heen gegaan! Leuk zitten praten met een meisje die bij de organisatie zat, en toen een Jamaicaans meisje leren kennen die dezelfde vakken doet als ik!En ze was ook superleuk! Dus toen zijn we na het thee-uurtje even wat gaan drinken bij het dichtstbijzijnde café dinges (een piratenboot incluus als piraat verklede gasten
![]()
) en toen was het ineens 20.00 en had ik nog niet gegeten
Morgen zien we mekaar waarschijnlijk weer, gezellig!
*hoopvol is*
Oh en toen ik thuis kwam gingen mn kamergenootjes net naar een Groot Uni-Feest, maar ik ben nu doodmoe en een beetje hoofdpijnig, dus ik ga zo eten fixen, mn bed opmaken en dan nog even relaxen met laptop en/of boekje
sjeesis, daarmee zou ik 1.98 zijn....quote:
Ikke ook welquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef nienja het volgende:
[..]
Ah goed nieuws van de andere kant van de plas!![]()
Voel gewoon een beetje trots.
(Moet dingen voorbereiden voor morgen, maar geen zin. Dat wordt bluffen. Of nu toch doen.)
Lenen bij de buren is nog meer contact...quote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga nu een soort gebakken-ei-met-vreemde-groenten-erdoor-met-een-broodje-combo maken! En ik bedenk me dat ik nog geen zout/peper/kruiden heb gekocht, maar soit
Laat natuurlijk alleen mijn slanke ik zienquote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Swietje! Leuk! Vrolijke foto heur! En <OT> je gezicht is iig al erg slank!</OT>
Dat klinkt goed, Maria! Je zult zien, het is heel makkelijk internationale vrienden te maken, want die zitten allemaal in hetzelfde schuitje als jij...quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Er mag een miniscone en een glas cola aan mn lijstje toegevoegd worden!
Er bleek nog een thee-uurtje te zijn voor internationale studenten dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er in mn upje heen gegaan! Leuk zitten praten met een meisje die bij de organisatie zat, en toen een Jamaicaans meisje leren kennen die dezelfde vakken doet als ik!En ze was ook superleuk! Dus toen zijn we na het thee-uurtje even wat gaan drinken bij het dichtstbijzijnde café dinges (een piratenboot incluus als piraat verklede gasten
![]()
) en toen was het ineens 20.00 en had ik nog niet gegeten
Morgen zien we mekaar waarschijnlijk weer, gezellig!
*hoopvol is*
Oh en toen ik thuis kwam gingen mn kamergenootjes net naar een Groot Uni-Feest, maar ik ben nu doodmoe en een beetje hoofdpijnig, dus ik ga zo eten fixen, mn bed opmaken en dan nog even relaxen met laptop en/of boekje
Ja en ik ben aan het lantefanteren en uitstellen. Misschien morgen heul vroeg opstaan ofzo. Net als Uniek.quote:
ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb niks in mn PM-box!
Heb je wel een foto teruggestuurd? Anders wordt ze boosquote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Swietje! Leuk! Vrolijke foto heur! En <OT> je gezicht is iig al erg slank!</OT>
Inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel een foto teruggestuurd? Anders wordt ze boos.
Gezienquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke sta in mn fobo! En ga nu eten koken</excuustruus>
Wilde afsluiten ('Tuuuurlijk Nienja'), maar nu móet ik kijken.quote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke sta in mn fobo! En ga nu eten koken</excuustruus>
Ja, het is ook de moeite waard dus doe maar gewoonquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef nienja het volgende:
[..]
Wilde afsluiten ('Tuuuurlijk Nienja'), maar nu móet ik kijken.
Geloof ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, leuk om er een gezicht bij te zien![]()
enneh ik heb gisteren nog foto's gepost
Wat je zegt!quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja, het is ook de moeite waard dus doe maar gewoon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oooooh, die heb ik wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |